abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2026 @ 17:21:56 #51
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220672555
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:30 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat rechtvaardigt het crimineel geweld toch niet tegen de politieagenten? Want de politieagenten zijn toch ook de vijanden van criminelen?
Je kunt het als een driehoek zien.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220672611
#HupLoosdrecht!
pi_220673208
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:01 schreef Qarrad het volgende:

[..]
En het verschil tussen weinig en geen wordt gemaakt door de categorie mensen die je er krijgt. Statushouders veroorzaken zelden overlast, gezinnen veroorzaken zelden overlast, minderjarige alleenstaande meiden veroorzaken zelden overlast, minderjarige alleenstaande jongens veroorzaken hopen overlast.
Met de aantekening dat overlast in dit verband een eufemisme voor crimineel gedrag is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220673307
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 17:01 schreef 111210 het volgende:

[..]
Dus als er een groepje onherkenbare jonge mannen voor jou deur staat rond te dwalen vind de dat verder prima. Niks aan het handje? Want dat is wat je nu suggereert.

Dat is het probleem in nederland, er is pas wat aan de hand als het te laat is.
De radicalen hebben hier in Nederland vrij spel. Kunnen ongestoord zieltjes voor hun zaak zoeken bij de jongere generaties.
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:27:17 #55
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220673732
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:30 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Dit gedrag alleen al zou keihard aangepakt moeten worden.
- Samenscholingsverbod
- Harde controle op houden aan verkeersregels een sociale veiligheid
- Avondklok/voor een bepaalde tijd binnen zijn
- Verplichte nuttige dagbesteding / bijdragen aan de maatschappij

1x over de schreef? Asielaanvraag definitief afwijzen en het land uitzetten.

Oprotten met dit soort gasten. En met het slappe beleid van "we zien wel wanneer het mis gaat"
Dit is helemaal niet nodig, als aan de voorkant de voorwaarde geschapen wordt dat iemand pas vrij rond mag lopen als de identiteit vaststaat. Zolang hij alleen lulverhalen à la "Chris Jude" ophangt blijf hij zitten in een selectiecentrum. Dan heb je ook geen dingen meer als bij -opnieuw- "Chris Jude" die ergens uit een AZC getrokken werd waar hij helemaal niet hoorde te zijn.

Het is eigenlijk waanzin als je erover nadenkt dat elke pipo die zich zonder papieren meldt hier lekker aan de wandel mag zonder toezicht.

In het VK hebben ze nu ook een zaak waarbij onder de drie daders van een groepsverkrachting nota bene een in zijn thuisland veroordeelde moordenaar zat.

Zet daar tegenover dat het verplicht is voor hoteleigenaren om inclusief identiteitsbewijs te noteren wie er in zijn hotel verblijft, of anders... Maar als je hier zomaar binnenkomt zijn al die regeltjes ineens niet meer nodig :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Qarrad op 28-04-2026 20:34:42 ]
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:29:57 #56
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220673754
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat statushouders geen overlast veroorzaken daar denken mijn ouders en hun medeflatbewoners die sinds enkele maanden een volledig getraumatiseerde en knettergekke syrische buurman hebben echt anders over.
Oh ja er zijn uitwassen en uitzonderingen natuurlijk. Maar gemiddeld gezien heb je van een centrum vol statushouders exponentieel minder last van van een stel minderjarige jongens zonder begeleiding.
pi_220673960
In Denemarken worden interessante statistieken bijgehouden die in Nederland taboe zijn:

twitter
pi_220674005
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]

In het VK hebben ze nu ook een zaak waarbij onder de drie daders van een groepsverkrachting nota bene een in zijn thuisland veroordeelde moordenaar zat.

Gelukkig blijft ie er zelf wel vrolijk onder.

pi_220674045
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dit is helemaal niet nodig, als aan de voorkant de voorwaarde geschapen wordt dat iemand pas vrij rond mag lopen als de identiteit vaststaat. Zolang hij alleen lulverhalen à la "Chris Jude" ophangt blijf hij zitten in een selectiecentrum. Dan heb je ook geen dingen meer als bij -opnieuw- "Chris Jude" die ergens uit een AZC getrokken werd waar hij helemaal niet hoorde te zijn.
Of dit: https://www.rtvnoord.nl/m(...)chting-vrouw-in-stad

quote:
De man verbleef in een opvang in Stad en is, naar eigen zeggen, naar Nederland gekomen om te werken. Justitie verwacht dat hij na een eventuele detentie zal worden uitgezet naar Georgië.
Illegaal door Nederland zwerven en in een opvang verblijven, die combinatie zou niet moeten kunnen, want ook dan kun je amper controleren wie er wat op z'n kerfstok heeft en waar die uithangt. In dit geval resulteerde dat in urenlang misbruik.
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:09:49 #60
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220674137
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Of dit: https://www.rtvnoord.nl/m(...)chting-vrouw-in-stad
[..]
Illegaal door Nederland zwerven en in een opvang verblijven, die combinatie zou niet moeten kunnen, want ook dan kun je amper controleren wie er wat op z'n kerfstok heeft en waar die uithangt. In dit geval resulteerde dat in urenlang misbruik.
Ik spreek nog weleens (oud-)agenten en over weinig onderwerpen zijn die zo cynisch als over deze categorie vreemdelingen. Je kunt ze niet vastzetten, straffen zitten ze niet uit, boetes betalen ze niet, het strafblad groeit gewoon met de dag.

Hetzelfde over beleid wat betreft rellen en demonstraties (vaak hetzelfde tegenwoordig). De beslissingen over hoeveel en wat voor inzet zijn vooral politiek en niet meer gestoeld op de daadwerkelijke dreiging. Dus dan krijg je minder of geen middelen om goed in te grijpen en wordt je gedwongen tot "de-escaleren" oftewel alles pikken.

Gezien de onderbezetting, de steeds verder aangekondigde bezuinigingen en het gebrek aan steun vanuit de leiding hoeven we de komende jaren niet veel te verwachten van de handhaving :X
pi_220674727
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heb het idee dat het vaak ook weer relvolk aantrekt wat weer een excuusje heeft om rotzooi te trappen.
Ze komen vaak niet eens uit de gemeente zelf.
Dat blijkt wel. Ter plaatse heeft de politie een relschopper gearresteerd die tientallen kilometers verderop woont in Ermelo. Wat heeft zo iemand te schaffen met een opvang in Loosdrecht?

Das gewoon rellen om het rellen omdat de overheid slecht is ofzo.
pi_220674953
Schandalig natuurlijk dat de ruiten ingegooid worden.

Maar goed, ik heb het het al eerder gezegd dat het wellicht finaal uit de hand moet lopen voordat de politiek eens iets gaat doen.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_220675997
twitter
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  woensdag 29 april 2026 @ 08:10:20 #64
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220676025
quote:
81s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:00 schreef nostra het volgende:
[ x ]
Nou, zo’n vooringenomen column is in ieder geval het tegenovergestelde van een dialoog.

Het wordt steeds gekker.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220676155
Oftewel:

Illegalen zijn het probleem en het echte probleem zit hem in het uitzetten van deze groep.

NIET bij de echte vluchteling.
pi_220676174
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:53 schreef bianconeri het volgende:
Oftewel:

Illegalen zijn het probleem en het echte probleem zit hem in het uitzetten van deze groep.

NIET bij de echte vluchteling.
Echte vluchtelingen hebben we hier dan ook niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 29 april 2026 @ 11:37:45 #67
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220676968
quote:
81s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:00 schreef nostra het volgende:
[ x ]
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:10 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Nou, zo’n vooringenomen column is in ieder geval het tegenovergestelde van een dialoog.

Het wordt steeds gekker.
Klopt. Ernstig voor ingenomen.
Geenstijl is er even ingedoken en haar beweringen zijn cherrypicking. Vooral als het gaat om wat daar gehuisvest moet worden.

https://www.geenstijl.nl/5189587/anne-debuunk#fold

quote:
Jonge mannen oververtegenwoordigd

Feit 4: "Zo’n 3 procent van alle bewoners werd in 2024 verdacht van een misdrijf. Dat is weliswaar meer dan in de algemene bevolking, maar wanneer we rekening houden met demografische kenmerken als leeftijd en geslacht, verdwijnt dit verschil grotendeels." Dit klopt op zichzelf. Het is alleen een beetje raar om rekening te gaan houden met demografische kenmerken als leeftijd en geslacht, als juist in Loosdrecht een locatie voor jonge mannen wordt geopend, de groep die, zo blijkt uit onderstaand plaatje, juist is oververtegenwoordigd in de incidenten ten opzichte van andere asielzoekers.
Nog meer debunk in het GS artikel zelf. En voordat het standaard groepje weer gaat janken 'HeT Is GeEnStIiJLL hurudrudurddurd.' GS heeft deze als bron genomen:
https://repository.wodc.n(...)quence=1&isAllowed=y
Van de staat zelf. Dus ajb, hou alvast maar je commentaar voor je.

Een hoop mist, zand in de ogen en leugens weer van de policor en asielpushers.
En dat mag gewoon in kranten en gewoon op tv.

:r
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220676981
Als GS al je bron moet zijn voor nieuws :o :o

En asielpushers nog wel _O-
  woensdag 29 april 2026 @ 11:50:49 #69
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220677043
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:39 schreef bianconeri het volgende:
Als GS al je bron moet zijn voor nieuws :o :o

En asielpushers nog wel _O-
Ah, daar hebben we de eerste
_O-

Een staatsrapport als bron gebruikt he.
Maar hetgeen wat jij ziet is: 'HeT Is GeEnStIiJLL hurudrudurddurd.'

Verder nog wat inhoudelijks te melden? Stel eens een vraag, ga eens inhoudelijk er op in. Geef het gewoon toe dat er een hoop mist, zand in de ogen en leugens worden verspreid.
Kijk eens wat er gebeurd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220677083
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ah, daar hebben we de eerste
_O-

Een staatsrapport als bron gebruikt he.
Maar hetgeen wat jij ziet is: 'HeT Is GeEnStIiJLL hurudrudurddurd.'

Verder nog wat inhoudelijks te melden? Stel eens een vraag, ga eens inhoudelijk er op in. Geef het gewoon toe dat er een hoop mist, zand in de ogen en leugens worden verspreid.
Kijk eens wat er gebeurd.
Ik heb jou nog nooit een reactie zien geven die inhoudelijk is. Zonder gescheld en persoonlijke aanvallen.

Opvallend genoeg is de vraag die ik via Sp3c gaf gisteren ook nog altijd niet beantwoord.
Het enige wat je daarop zei was, hoe verrrassend, een persoonlijke aanval en belediging.
pi_220677145
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:29 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Oh ja er zijn uitwassen en uitzonderingen natuurlijk. Maar gemiddeld gezien heb je van een centrum vol statushouders exponentieel minder last van van een stel minderjarige jongens zonder begeleiding.
Minderjarige jongens zijn onderdeel van iedere gezonde samenleving en statushouders worden ons van buitenaf opgedrongen. Voegen doorgaans niets positiefs toe.

Los daarvan wonen minderjarige jongens vrijwel altijd samen met begeleidinh, hun ouders. Dat in tegenstelling tot statushouders.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 29-04-2026 12:12:48 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 29 april 2026 @ 12:19:05 #72
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220677207
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:55 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik heb jou nog nooit een reactie zien geven die inhoudelijk is. Zonder gescheld en persoonlijke aanvallen.
Zie hier boven. Inhoudelijk, met bron. En de scherpe mening krijg je er gratis bij.
quote:
Opvallend genoeg is de vraag die ik via Sp3c gaf gisteren ook nog altijd niet beantwoord.
Het enige wat je daarop zei was, hoe verrrassend, een persoonlijke aanval en belediging.
Moet je Sp3c vragen als je hem een vraag hebt gesteld en niet mij.
Verder: ga eens op de inhoud in dan. Krijg je vast een inhoudelijke reactie terug.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220677230
https://www.volkskrant.nl(...)an-dialoog~b1a519ee/

Opkomen voor je eigen kinderen noemt deze arrogante vrouw “haat zaaien”.

Dat de Volkskrant deze onzin afdrukt is bizar.
pi_220677271
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:22 schreef Kottnauer het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)an-dialoog~b1a519ee/

Opkomen voor je eigen kinderen noemt deze arrogante vrouw “haat zaaien”.

Dat de Volkskrant deze onzin afdrukt is bizar.
Dit is de Volkskrant toch ten voeten uit?

Mooi gedebunked al trouwens: https://www.geenstijl.nl/5189587/anne-debuunk#fold
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220677340
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:29 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dit is de Volkskrant toch ten voeten uit?

Mooi gedebunked al trouwens: https://www.geenstijl.nl/5189587/anne-debuunk#fold
De vrouw in kwestie heeft zelf een relatie (gehad?) met een Molukker en daar ook een kind van gekregen. Dat is heel mooi en heel fijn.

Blijkbaar vindt ze het nu haar taak om te “bewijzen” dat alle migranten okay zijn en dat “hoe meer migranten hoe beter”. Een psychologisch trekje dat je vaker ziet: één persoonlijke ervaring veralgemeniseren tot een generieke waarheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')