abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220674727
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heb het idee dat het vaak ook weer relvolk aantrekt wat weer een excuusje heeft om rotzooi te trappen.
Ze komen vaak niet eens uit de gemeente zelf.
Dat blijkt wel. Ter plaatse heeft de politie een relschopper gearresteerd die tientallen kilometers verderop woont in Ermelo. Wat heeft zo iemand te schaffen met een opvang in Loosdrecht?

Das gewoon rellen om het rellen omdat de overheid slecht is ofzo.
pi_220674953
Schandalig natuurlijk dat de ruiten ingegooid worden.

Maar goed, ik heb het het al eerder gezegd dat het wellicht finaal uit de hand moet lopen voordat de politiek eens iets gaat doen.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_220675997
twitter
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  woensdag 29 april 2026 @ 08:10:20 #64
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220676025
quote:
81s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:00 schreef nostra het volgende:
[ x ]
Nou, zo’n vooringenomen column is in ieder geval het tegenovergestelde van een dialoog.

Het wordt steeds gekker.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220676155
Oftewel:

Illegalen zijn het probleem en het echte probleem zit hem in het uitzetten van deze groep.

NIET bij de echte vluchteling.
pi_220676174
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:53 schreef bianconeri het volgende:
Oftewel:

Illegalen zijn het probleem en het echte probleem zit hem in het uitzetten van deze groep.

NIET bij de echte vluchteling.
Echte vluchtelingen hebben we hier dan ook niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 29 april 2026 @ 11:37:45 #67
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220676968
quote:
81s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:00 schreef nostra het volgende:
[ x ]
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:10 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Nou, zo’n vooringenomen column is in ieder geval het tegenovergestelde van een dialoog.

Het wordt steeds gekker.
Klopt. Ernstig voor ingenomen.
Geenstijl is er even ingedoken en haar beweringen zijn cherrypicking. Vooral als het gaat om wat daar gehuisvest moet worden.

https://www.geenstijl.nl/5189587/anne-debuunk#fold

quote:
Jonge mannen oververtegenwoordigd

Feit 4: "Zo’n 3 procent van alle bewoners werd in 2024 verdacht van een misdrijf. Dat is weliswaar meer dan in de algemene bevolking, maar wanneer we rekening houden met demografische kenmerken als leeftijd en geslacht, verdwijnt dit verschil grotendeels." Dit klopt op zichzelf. Het is alleen een beetje raar om rekening te gaan houden met demografische kenmerken als leeftijd en geslacht, als juist in Loosdrecht een locatie voor jonge mannen wordt geopend, de groep die, zo blijkt uit onderstaand plaatje, juist is oververtegenwoordigd in de incidenten ten opzichte van andere asielzoekers.
Nog meer debunk in het GS artikel zelf. En voordat het standaard groepje weer gaat janken 'HeT Is GeEnStIiJLL hurudrudurddurd.' GS heeft deze als bron genomen:
https://repository.wodc.n(...)quence=1&isAllowed=y
Van de staat zelf. Dus ajb, hou alvast maar je commentaar voor je.

Een hoop mist, zand in de ogen en leugens weer van de policor en asielpushers.
En dat mag gewoon in kranten en gewoon op tv.

:r
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220676981
Als GS al je bron moet zijn voor nieuws :o :o

En asielpushers nog wel _O-
  woensdag 29 april 2026 @ 11:50:49 #69
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220677043
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:39 schreef bianconeri het volgende:
Als GS al je bron moet zijn voor nieuws :o :o

En asielpushers nog wel _O-
Ah, daar hebben we de eerste
_O-

Een staatsrapport als bron gebruikt he.
Maar hetgeen wat jij ziet is: 'HeT Is GeEnStIiJLL hurudrudurddurd.'

Verder nog wat inhoudelijks te melden? Stel eens een vraag, ga eens inhoudelijk er op in. Geef het gewoon toe dat er een hoop mist, zand in de ogen en leugens worden verspreid.
Kijk eens wat er gebeurd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220677083
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ah, daar hebben we de eerste
_O-

Een staatsrapport als bron gebruikt he.
Maar hetgeen wat jij ziet is: 'HeT Is GeEnStIiJLL hurudrudurddurd.'

Verder nog wat inhoudelijks te melden? Stel eens een vraag, ga eens inhoudelijk er op in. Geef het gewoon toe dat er een hoop mist, zand in de ogen en leugens worden verspreid.
Kijk eens wat er gebeurd.
Ik heb jou nog nooit een reactie zien geven die inhoudelijk is. Zonder gescheld en persoonlijke aanvallen.

Opvallend genoeg is de vraag die ik via Sp3c gaf gisteren ook nog altijd niet beantwoord.
Het enige wat je daarop zei was, hoe verrrassend, een persoonlijke aanval en belediging.
pi_220677145
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:29 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Oh ja er zijn uitwassen en uitzonderingen natuurlijk. Maar gemiddeld gezien heb je van een centrum vol statushouders exponentieel minder last van van een stel minderjarige jongens zonder begeleiding.
Minderjarige jongens zijn onderdeel van iedere gezonde samenleving en statushouders worden ons van buitenaf opgedrongen. Voegen doorgaans niets positiefs toe.

Los daarvan wonen minderjarige jongens vrijwel altijd samen met begeleidinh, hun ouders. Dat in tegenstelling tot statushouders.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 29-04-2026 12:12:48 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 29 april 2026 @ 12:19:05 #72
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220677207
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:55 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik heb jou nog nooit een reactie zien geven die inhoudelijk is. Zonder gescheld en persoonlijke aanvallen.
Zie hier boven. Inhoudelijk, met bron. En de scherpe mening krijg je er gratis bij.
quote:
Opvallend genoeg is de vraag die ik via Sp3c gaf gisteren ook nog altijd niet beantwoord.
Het enige wat je daarop zei was, hoe verrrassend, een persoonlijke aanval en belediging.
Moet je Sp3c vragen als je hem een vraag hebt gesteld en niet mij.
Verder: ga eens op de inhoud in dan. Krijg je vast een inhoudelijke reactie terug.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220677230
https://www.volkskrant.nl(...)an-dialoog~b1a519ee/

Opkomen voor je eigen kinderen noemt deze arrogante vrouw “haat zaaien”.

Dat de Volkskrant deze onzin afdrukt is bizar.
pi_220677271
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:22 schreef Kottnauer het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)an-dialoog~b1a519ee/

Opkomen voor je eigen kinderen noemt deze arrogante vrouw “haat zaaien”.

Dat de Volkskrant deze onzin afdrukt is bizar.
Dit is de Volkskrant toch ten voeten uit?

Mooi gedebunked al trouwens: https://www.geenstijl.nl/5189587/anne-debuunk#fold
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220677340
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:29 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dit is de Volkskrant toch ten voeten uit?

Mooi gedebunked al trouwens: https://www.geenstijl.nl/5189587/anne-debuunk#fold
De vrouw in kwestie heeft zelf een relatie (gehad?) met een Molukker en daar ook een kind van gekregen. Dat is heel mooi en heel fijn.

Blijkbaar vindt ze het nu haar taak om te “bewijzen” dat alle migranten okay zijn en dat “hoe meer migranten hoe beter”. Een psychologisch trekje dat je vaker ziet: één persoonlijke ervaring veralgemeniseren tot een generieke waarheid.
pi_220677347
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zie hier boven. Inhoudelijk, met bron. En de scherpe mening krijg je er gratis bij.
[..]
Moet je Sp3c vragen als je hem een vraag hebt gesteld en niet mij.
Verder: ga eens op de inhoud in dan. Krijg je vast een inhoudelijke reactie terug.
Het was een vraag in het algemeen bedoeld, waarbij hij vooral op jou doelde.

Maar goed laat maar weer, gisteren een poging gedaan voor je.
En sindsdien is het allemaal weer 1 potje nat met je. Niet inhoudelijk en alleen maar op de man.
pi_220677386
quote:
Feit 5: "Er zijn veel factoren die de kans op criminaliteit beïnvloeden en iemands migratieachtergrond op zich is geen voorspeller van de kans op misdaad." Hee, weer een linkje, niet naar een wetenschappelijk rapport, maar naar een brave website van NPO Kennis dit keer. Daar staat inderdaad dat er veel factoren zijn die de kans op criminaliteit beïnvloeden. Zo lezen we: "De meeste criminaliteit wordt namelijk gepleegd door mannen onder de 30 jaar." En: "Als je een slechtere sociaaleconomische positie hebt, vergroot dit het risico dat je de wet overtreedt." Voor de goede orde: het plan in Loosdrecht is om 110 mannen onder de 30 jaar met een slechte sociaaleconomische positie te huisvesten.
Idd. Het argument lijkt onderhand steeds vaker als volgt te worden aangedragen: "jongemannen van een slechte sociaaleconomische status zijn sowieso vaker geneigd tot criminaliteit, dus als we een cluster aan jongemannen van een slechte sociaaleconomische status bij je in de buurt neerplempen moet je er niet over klagen dat we dat doen, maar over de positie van die arme mannen". Dat klinkt vooral als afleiding voor het onvermogen/onwil van bestuurders om de toestroom aan jongemannen van een slechte sociaaleconomische status af te remmen om op de wel toegelaten groep meer grip te kunnen hebben.

Als je als land echt iets wilt opschieten met een groep die economisch, intellectueel en cultureel kansloos is, en je ze oprecht uit dat dal wilt trekken, zul je ze moeten verheffen, zoals ooit lang geleden met de arbeidersklasse gebeurd is. Door intensief onderwijs, door ze te bewegen richting het omarmen van moderne waarden, door ze als volwaardigen te behandelen en ze daarmee ook bijbehorende verantwoordelijkheden te geven. Dit alles gebeurt nauwelijks, want de capaciteiten bij onderwijs, huisvesting en handhaving die daarin een essentiele rol zouden spelen zijn allang, en langdurig, ver overschreden. Dus blijft het inmiddels bij een beetje aanmodderen, pleistertjes plakken door ze met voorrang een huis te geven en maar een beetje laten zwelgen in hun culturele wortels van 1500 jaar geleden. Voortgang onder zo'n groep kun je natuurlijk nauwelijks verwachten als je een dergelijke laissez-faire houding gaat aannemen, maar de ambitie ten aanzien van integratie en daadwerkelijke progressie lijkt niet verder meer te reiken dan "geef ze maar een dak boven het hoofd en hopelijk zijn ze dan niet al te lastig". Tragisch, en onhoudbaar.
pi_220677413
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:40 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
De vrouw in kwestie heeft zelf een relatie (gehad?) met een Molukker en daar ook een kind van gekregen. Dat is heel mooi en heel fijn.

Blijkbaar vindt ze het nu haar taak om te “bewijzen” dat alle migranten okay zijn en dat “hoe meer migranten hoe beter”. Een psychologisch trekje dat je vaker ziet: één persoonlijke ervaring veralgemeniseren tot een generieke waarheid.
Jup. Komt de Volkskrant goed uit dus dan is het prima. Dat mensen nog geld betalen voor zo'n vod :').

En deze mevrouw is ook een Dolle Mina hè.

En de Dolle Mina's van vandaag de dag mogen wat mij betreft de schoenveters nog niet vastmaken van de Dolle Mina's van weleer.

Lekker op de snelweg zitten met je pro pallie vriendjes en de boel verdraaien naar je eigen krankzinnige realiteit. You go girl.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 29 april 2026 @ 12:51:32 #79
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220677427
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:41 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Het was een vraag in het algemeen bedoeld, waarbij hij vooral op jou doelde.

Maar goed laat maar weer, gisteren een poging gedaan voor je.
En sindsdien is het allemaal weer 1 potje nat met je. Niet inhoudelijk en alleen maar op de man.
Geen idee waar je het over hebt. Je weigert stelselmatig om op inhoud te gaan. Daarbij '1 potje nat'? Ik vraag juist om een inhoudelijke reactie en je blijft maar sneren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 29 april 2026 @ 12:56:56 #80
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220677454
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:40 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
De vrouw in kwestie heeft zelf een relatie (gehad?) met een Molukker en daar ook een kind van gekregen. Dat is heel mooi en heel fijn.

Blijkbaar vindt ze het nu haar taak om te “bewijzen” dat alle migranten okay zijn en dat “hoe meer migranten hoe beter”. Een psychologisch trekje dat je vaker ziet: één persoonlijke ervaring veralgemeniseren tot een generieke waarheid.
Daarbij geldt het wel als argument als het positief is voor de migrant en van een politiek correcte afkomstig is.
Is het een negatieve ervaring van iemand is het 'n=1', 'niet allemaal zijn zo', 'jij vuige racist' en 'tokkie, hep op feesboek gestaan zeker'.

Nog zoiets wat de onvrede alleen maar aanwakkert.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220677518
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:10 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Nou, zo’n vooringenomen column is in ieder geval het tegenovergestelde van een dialoog.

Het wordt steeds gekker.
Dat niet alleen, deze vrouwen hebben (in tegenstelling tot de relletjes op eerdere dagen) een keurige demonstratie gehouden en aangegeven dat hun eis is dat ze in gesprek willen, wat dus precies is wat deze columnist naar eigen zeggen aanmoedigt. Ik denk dat we hier de derde wet van Croughs in werking zien, vrouwen die protesteren voor hun veiligheid zijn mooi en moedig zolang ze het veralgemeniseren naar "mannen". Zodra het zich richt op een minderheidsgroep wordt het ideologisch te ongemakkelijk.
pi_220677527
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Daarbij geldt het wel als argument als het positief is voor de migrant en van een politiek correcte afkomstig is.
Is het een negatieve ervaring van iemand is het 'n=1', 'niet allemaal zijn zo', 'jij vuige racist' en 'tokkie, hep op feesboek gestaan zeker'.

Nog zoiets wat de onvrede alleen maar aanwakkert.
Exact.

De arrogantie zelf denken te weten wat “goed” is en dit “goede” dan ook steeds aan anderen willen opleggen. Want die anderen “begrijpen het niet” of “reageren primitief” of “zaaien haat”.

En ook de arrogantie anderen te vertellen welk gedrag ze moeten vertonen. Demonstreren tegen asielopvang mag niet, maar men moet “in discussie gaan” (waarbij de uitkomst van die discussie natuurlijk vooraf al vaststaat).
  woensdag 29 april 2026 @ 13:08:53 #83
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220677551
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:06 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Exact.

De arrogantie zelf denken te weten wat “goed” is en dit “goede” dan ook steeds aan anderen willen opleggen. Want die anderen “begrijpen het niet” of “reageren primitief” of “zaaien haat”.

En ook de arrogantie anderen te vertellen welk gedrag ze moeten vertonen. Demonstreren tegen asielopvang mag niet, maar men moet “in discussie gaan” (waarbij de uitkomst van die discussie natuurlijk vooraf al vaststaat).
Maar demonstreren met hamas mag dan weer wel.
NWS / Hamas en de vele pro-Palestijnse demonstraties
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 29 april 2026 @ 13:17:23 #84
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220677638
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Maar demonstreren met hamas mag dan weer wel.
NWS / Hamas en de vele pro-Palestijnse demonstraties
Maar verkracht worden mag dan weer niet, want dan wordt meteen aangehaald dat vrouwen gemiddeld links stemmen en dus zelf eigenlijk ook wel een pietsje schuldig zijn aan het geweld wat hen aangedaan is.
  woensdag 29 april 2026 @ 13:21:41 #85
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220677677
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:17 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Maar verkracht worden mag dan weer niet, want dan wordt meteen aangehaald dat vrouwen gemiddeld links stemmen en dus zelf eigenlijk ook wel een pietsje schuldig zijn aan het geweld wat hen aangedaan is.
Verkracht worden is natuurlijk nooit je eigen schuld.

Iets minder naief zijn over het asielbeleid en de kansloze import, mag dan weer wel.
Daarom zijn die 600 Loosdrechtse dames ook de straat op gegaan vorige week. En gelijk weer weggezet als 'fout' zoals je hier kon lezen, door de policor. Want dat is het: opkomen voor je veiligheid is fout enzo. Blijkbaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 12 mei 2026 @ 18:16:38 #86
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220774470
De eerste asielzoekers zijn vandaag aangekomen in Loosdrecht:
twitter



Vanavond vanaf 19u gaat de pret weer beginnen w/
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 12 mei 2026 @ 18:33:52 #87
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220774543
Nou kommop met die fokmeet dan :(



[ Bericht 22% gewijzigd door Tengano op 12-05-2026 18:46:17 ]
pi_220774613
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:17 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Maar verkracht worden mag dan weer niet, want dan wordt meteen aangehaald dat vrouwen gemiddeld links stemmen en dus zelf eigenlijk ook wel een pietsje schuldig zijn aan het geweld wat hen aangedaan is.
Is dat niet zo dan? Al die vrouwen die hebben gestemd voor meer achterlijke cultuur binnenhalen hebben de kans op verkrachting of aanranding voor andere vrouwen vergroot. Keuzes hebben consequenties, dat verandert niet door een keuze te maken die je een goed gevoel geeft en vervolgens mannen die anders hebben gestemd de schuld te geven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 18:48:46 #89
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220774630
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 18:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Is dat niet zo dan? Al die vrouwen die hebben gestemd voor meer achterlijke cultuur binnenhalen hebben de kans op verkrachting of aanranding voor andere vrouwen vergroot. Keuzes hebben consequenties, dat verandert niet door een keuze te maken die je een goed gevoel geeft en vervolgens mannen die anders hebben gestemd de schuld te geven.
Mensen kiezen voor getrimde parken en meer verlichting.

Tja, als dat dan niet schijnt te werken…
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 18:59:06 #90
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220774724
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 18:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Is dat niet zo dan? Al die vrouwen die hebben gestemd voor meer achterlijke cultuur binnenhalen hebben de kans op verkrachting of aanranding voor andere vrouwen vergroot. Keuzes hebben consequenties, dat verandert niet door een keuze te maken die je een goed gevoel geeft en vervolgens mannen die anders hebben gestemd de schuld te geven.
Ik zag vandaag een reuze "grappige" variant op dit argument bij een filmpje waarbij een Joodse vrouw van achteren aan wordt gevallen door pro-Palliedemonstranten: "Tja, al die Joden stemmen altijd op de Democraten, dus dan krijgen ze dit."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')