Krijgt ie beschimmelde taartquote:Op woensdag 29 april 2026 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zal maar we hebben alles al geregeld. En een paar dagen uitstellen heeft geen zin.
Die gaan weer eens promoveren geloof ikquote:Op woensdag 29 april 2026 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En geen Darkraver.
Die taart eten wij wel op.
[ afbeelding ]
Wim Lex zegt dank je Chufi.quote:
Mooi om het vuurtje aan te stekenquote:Op woensdag 29 april 2026 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Straks komt hij aan je deur met de Wachttoren.
En ook in mijn notitieblokje maar ik ben het alsnog vergetenquote:Op woensdag 29 april 2026 11:57 schreef pullup het volgende:
Je staat vast gewoon in het notitieblokje van @:deisyy hoor
Verdrietig.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over timmy ........
https://www.hln.be/buiten(...)er-sterven~a6d9092a/
quote:Op woensdag 29 april 2026 15:08 schreef Domnivoor het volgende:
Langzaam wordt het zomer![]()
Bekijk deze YouTube-video
Het is in de buitengewestenquote:
Back up van nietsquote:Op woensdag 29 april 2026 13:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En ook in mijn notitieblokje maar ik ben het alsnog vergeten
De rookkolom zou vanuit amsterdam te zien zijnquote:
Fake news, ik zie niksquote:Op woensdag 29 april 2026 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De rookkolom zou vanuit amsterdam te zien zijn
Tweede NL Alert verstuurd, groter gebied gewaarschuwdquote:
Veluwe, voor jou sowieso te ver denk ikquote:
Kunnen lullen wat ze willen maar er is niks te zien of te ruikenquote:Op woensdag 29 april 2026 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tweede NL Alert verstuurd, groter gebied gewaarschuwd
Inwoners rondom 't Harde, maar ook in Flevoland en rondom Hilversum hebben een of twee NL Alerts gekregen. Dat heeft te maken met de windrichting waarin de rook waait. Tot in Amsterdam zijn de rookwolken te ruiken en te zien.
Inwoners van deze geelgekleurde gebieden hebben een alarmmelding gekregen. Ze worden geadviseerd om ramen en deuren te sluiten en de ventilatie uit te zetten.
https://www.ad.nl/binnenl(...)s-oefening~a474434b/
Kijk jij hebt het doorquote:Op woensdag 29 april 2026 16:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Veluwe, voor jou sowieso te ver denk ik
Maar nu schijnt er ook een duingebied te brandenquote:
Den Haag geloof ik jaquote:Op woensdag 29 april 2026 16:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar nu schijnt er ook een duingebied te branden
Zaterdag regenquote:Op woensdag 29 april 2026 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Den Haag geloof ik ja
Dikke fik overal
Hullo mailyquote:
Ruik jij brand?quote:
Mooi, lijkt me niet fijn dat te ruikenquote:
Zit jij dichterbij dan Amsterdam? Ik moet toegeven dat niet te wetenquote:
Nee veel zuidelijker gelukkig.quote:Op woensdag 29 april 2026 16:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit jij dichterbij dan Amsterdam? Ik moet toegeven dat niet te weten
Wow naar het verre noorden.quote:Op woensdag 29 april 2026 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aoibhin en ik zijn in Amersfoort. We ruiken het hier.
Nee, we gaan gewoon thuis eten.quote:Op woensdag 29 april 2026 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Wow naar het verre noorden.![]()
Samen uit eten?
Misschien is er een grillrestaurant dan valt de geur niet zo op
Gegrilde paprika en aubergine
Dat is wel raar natuurlijk,quote:
Ik weet waar dit is.quote:
Amersfoort?quote:
Klopt, de Kamperbinnenpoort.quote:
Zou dat niet te logisch zijn? Dit is natuurlijk een dwaalspoorquote:
Ja vreesde ik ook maar het was zowaar geen trick questionquote:Op woensdag 29 april 2026 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat niet te logisch zijn? Dit is natuurlijk een dwaalspoor
Zo smart is LeoAI dus niet.quote:Op woensdag 29 april 2026 18:48 schreef chufi het volgende:
Mijn smart LeoAI vertelt me dat dit Trier is , maar mn gevoel dacht in 1e instantie al Amersfoort
Trier is gewoon een echt mooie stadquote:Op woensdag 29 april 2026 18:48 schreef chufi het volgende:
Mijn smart LeoAI vertelt me dat dit Trier is , maar mn gevoel dacht in 1e instantie al Amersfoort
Die poort in Trier ziet er ook wel heel anders uitquote:Op woensdag 29 april 2026 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij wist wel dat ik die pooort in Trier wel eens heb gepasseerd (30 jaar gleden of zo )
Ja ik vond het toen nogal duistere gebouwen ....quote:Op woensdag 29 april 2026 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die poort in Trier ziet er ook wel heel anders uit
Oude gebouwen vooralquote:Op woensdag 29 april 2026 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik vond het toen nogal duistere gebouwen ....
T is ouder dan 25 jaar, dat kan niet bij leo?quote:
Geen idee joh. Valt Leo soms op jonge grietjes?quote:Op woensdag 29 april 2026 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is ouder dan 25 jaar, dat kan niet bij leo?
Worden die niet gedumpt zodra ze 25 zijnquote:Op woensdag 29 april 2026 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee joh. Valt Leo soms op jonge grietjes?
quote:Op woensdag 29 april 2026 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is ouder dan 25 jaar, dat kan niet bij leo?
De echte Leo die ik ken heeft me mijn naam gegeven .,... die viel meer op jonge knappe mannen...quote:Op woensdag 29 april 2026 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee joh. Valt Leo soms op jonge grietjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2026 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
De echte Leo die ik ken heeft me mijn naam gegeven .,... die viel meer op jonge knappe mannen...DaVinci?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Zijn er dan andere echte Leo'squote:
Een hoop pauzen? Die zijn zelfs genummerdquote:
Deden jullie een stadswandeling dan? Alvast een leuke route uitstippelen voor de 40plus meet?quote:
Ik ken eigenlijk alleen Leonardo DaVinci en Leonardo Teenage Mutant Ninja Turtlequote:Op woensdag 29 april 2026 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een hoop pauzen? Die zijn zelfs genummerd
DiCaprio niet?quote:Op woensdag 29 april 2026 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen Leonardo DaVinci en Leonardo Teenage Mutant Ninja Turtle![]()
Zijn die er al?quote:
Je kan wel zien wie de grootste bek heeft.quote:
Oh die is leuk, even aanzettenquote:Op woensdag 29 april 2026 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
Klassiekertje op Veronica nu
Guardians of the Galaxy
Die is toch met Prisha?quote:Op woensdag 29 april 2026 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
Klassiekertje op Veronica nu
Guardians of the Galaxy
Ja, die is met Prishaquote:
Welke kijk je ?quote:
The worlds endquote:
Jammer, moet ik voor betalen.quote:
Ik kijk via skyquote:
Lijkt me wel een leuke film.quote:
Is het tot nu toe ookquote:
Welke?quote:
Jij niet weet? Ga je schamen.quote:
Now you see me 3.quote:
En waar?quote:
Prime.quote:
Nikstequote:Op woensdag 29 april 2026 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij niet weet? Ga je schamen.
En zonder kosten. Zal hem ook eens opzoekenquote:
En daarachter zitten nog een paar sub abbo`s zoals Sky.quote:Op woensdag 29 april 2026 21:48 schreef chufi het volgende:
Prime kost 5 Euro voor van alles van Amazon
Het is een zooitje ...... Eurosport werd HBO . werd weer MAX etc etc ... maareh ook TNT doet mee.... omdat ik wel eens wat bestel heb ik Prime maar verder niks meerquote:Op woensdag 29 april 2026 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daarachter zitten nog een paar sub abbo`s zoals Sky.
Film is afgelopen en een aanraderquote:Op woensdag 29 april 2026 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daarachter zitten nog een paar sub abbo`s zoals Sky.
Dan toch maar even een abbo nemen.quote:
Ja doen al hebben ze wel minder dan primequote:Op woensdag 29 april 2026 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan toch maar even een abbo nemen.
Goeiemorgenquote:
Hoihoiquote:
Morguh Pullupquote:
quote:
Af en toequote:
503503503503503503quote:
Het dier op de ‘foto ter illustratie’ lijkt totaal niet op een sterschildpad. Ja, het is ook een schildpad, maar daar houdt het op. Laat die foto dan gewoon weg.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Schildpaddensoep iemand?
https://www.ad.nl/buitenl(...)ar-kleding~ad86581c/
Maar uit het filmpje wel en dan zie je meteen waarom de schildpad zo heet.quote:Op donderdag 30 april 2026 14:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het dier op de ‘foto ter illustratie’ lijkt totaal niet op een sterschildpad. Ja, het is ook een schildpad, maar daar houdt het op. Laat die foto dan gewoon weg.
Laat die viezerd lekker stoppen met roken danquote:Op donderdag 30 april 2026 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
Wie van jullie zit vandaag in de rook?
Daar ook al?quote:Op donderdag 30 april 2026 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
T is stilllll,
aan de overkantttttttttttttttt
Ben jij nog niet gesmolten?quote:
Ik doe mijn best maar het wilt niet lukken.quote:
Mislukt brandje daar dan?quote:Op donderdag 30 april 2026 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar het wilt niet lukken.
Hier fikt het tenminste niet.quote:
Stonden daar de duinen niet in de fik?quote:Op donderdag 30 april 2026 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier fikt het tenminste niet.
Jep, dat was bij Duindorp, 2 dagen geleden kwam de eerste melding.quote:Op donderdag 30 april 2026 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stonden daar de duinen niet in de fik?
Die duinenbrandquote:Op donderdag 30 april 2026 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, dat was bij Duindorp, 2 dagen geleden kwam de eerste melding.
Oh, die telt niet echt dan?quote:Op donderdag 30 april 2026 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, dat was bij Duindorp, 2 dagen geleden kwam de eerste melding.
Een beetje maar.quote:
Jij kan veilig slapenquote:Op donderdag 30 april 2026 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar gelukkig ligt dat ruim 6 km verderop.
Deze nacht nog wel.quote:
Gelukkig. Ik doe met je mee.quote:
Gewoon nee dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |