Krijgt ie beschimmelde taartquote:Op woensdag 29 april 2026 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zal maar we hebben alles al geregeld. En een paar dagen uitstellen heeft geen zin.
Die gaan weer eens promoveren geloof ikquote:Op woensdag 29 april 2026 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En geen Darkraver.
Die taart eten wij wel op.
[ afbeelding ]
Wim Lex zegt dank je Chufi.quote:
Mooi om het vuurtje aan te stekenquote:Op woensdag 29 april 2026 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Straks komt hij aan je deur met de Wachttoren.
En ook in mijn notitieblokje maar ik ben het alsnog vergetenquote:Op woensdag 29 april 2026 11:57 schreef pullup het volgende:
Je staat vast gewoon in het notitieblokje van @:deisyy hoor
Verdrietig.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over timmy ........
https://www.hln.be/buiten(...)er-sterven~a6d9092a/
quote:Op woensdag 29 april 2026 15:08 schreef Domnivoor het volgende:
Langzaam wordt het zomer![]()
Bekijk deze YouTube-video
Het is in de buitengewestenquote:
Back up van nietsquote:Op woensdag 29 april 2026 13:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En ook in mijn notitieblokje maar ik ben het alsnog vergeten
De rookkolom zou vanuit amsterdam te zien zijnquote:
Fake news, ik zie niksquote:Op woensdag 29 april 2026 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De rookkolom zou vanuit amsterdam te zien zijn
Tweede NL Alert verstuurd, groter gebied gewaarschuwdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |