Oh die is leuk, even aanzettenquote:Op woensdag 29 april 2026 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
Klassiekertje op Veronica nu
Guardians of the Galaxy
Die is toch met Prisha?quote:Op woensdag 29 april 2026 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
Klassiekertje op Veronica nu
Guardians of the Galaxy
Ja, die is met Prishaquote:
Welke kijk je ?quote:
The worlds endquote:
Jammer, moet ik voor betalen.quote:
Ik kijk via skyquote:
Lijkt me wel een leuke film.quote:
Is het tot nu toe ookquote:
Welke?quote:
Jij niet weet? Ga je schamen.quote:
Now you see me 3.quote:
En waar?quote:
Prime.quote:
Nikstequote:Op woensdag 29 april 2026 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij niet weet? Ga je schamen.
En zonder kosten. Zal hem ook eens opzoekenquote:
En daarachter zitten nog een paar sub abbo`s zoals Sky.quote:Op woensdag 29 april 2026 21:48 schreef chufi het volgende:
Prime kost 5 Euro voor van alles van Amazon
Het is een zooitje ...... Eurosport werd HBO . werd weer MAX etc etc ... maareh ook TNT doet mee.... omdat ik wel eens wat bestel heb ik Prime maar verder niks meerquote:Op woensdag 29 april 2026 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daarachter zitten nog een paar sub abbo`s zoals Sky.
Film is afgelopen en een aanraderquote:Op woensdag 29 april 2026 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daarachter zitten nog een paar sub abbo`s zoals Sky.
Dan toch maar even een abbo nemen.quote:
Ja doen al hebben ze wel minder dan primequote:Op woensdag 29 april 2026 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan toch maar even een abbo nemen.
Goeiemorgenquote:
Hoihoiquote:
Morguh Pullupquote:
quote:
Af en toequote:
503503503503503503quote:
Het dier op de ‘foto ter illustratie’ lijkt totaal niet op een sterschildpad. Ja, het is ook een schildpad, maar daar houdt het op. Laat die foto dan gewoon weg.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Schildpaddensoep iemand?
https://www.ad.nl/buitenl(...)ar-kleding~ad86581c/
Maar uit het filmpje wel en dan zie je meteen waarom de schildpad zo heet.quote:Op donderdag 30 april 2026 14:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het dier op de ‘foto ter illustratie’ lijkt totaal niet op een sterschildpad. Ja, het is ook een schildpad, maar daar houdt het op. Laat die foto dan gewoon weg.
Laat die viezerd lekker stoppen met roken danquote:Op donderdag 30 april 2026 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
Wie van jullie zit vandaag in de rook?
Daar ook al?quote:Op donderdag 30 april 2026 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
T is stilllll,
aan de overkantttttttttttttttt
Ben jij nog niet gesmolten?quote:
Ik doe mijn best maar het wilt niet lukken.quote:
Mislukt brandje daar dan?quote:Op donderdag 30 april 2026 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar het wilt niet lukken.
Hier fikt het tenminste niet.quote:
Stonden daar de duinen niet in de fik?quote:Op donderdag 30 april 2026 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier fikt het tenminste niet.
Jep, dat was bij Duindorp, 2 dagen geleden kwam de eerste melding.quote:Op donderdag 30 april 2026 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stonden daar de duinen niet in de fik?
Die duinenbrandquote:Op donderdag 30 april 2026 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, dat was bij Duindorp, 2 dagen geleden kwam de eerste melding.
Oh, die telt niet echt dan?quote:Op donderdag 30 april 2026 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, dat was bij Duindorp, 2 dagen geleden kwam de eerste melding.
Een beetje maar.quote:
Jij kan veilig slapenquote:Op donderdag 30 april 2026 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar gelukkig ligt dat ruim 6 km verderop.
Deze nacht nog wel.quote:
Gelukkig. Ik doe met je mee.quote:
Gewoon nee dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |