Kunnen lullen wat ze willen maar er is niks te zien of te ruikenquote:Op woensdag 29 april 2026 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tweede NL Alert verstuurd, groter gebied gewaarschuwd
Inwoners rondom 't Harde, maar ook in Flevoland en rondom Hilversum hebben een of twee NL Alerts gekregen. Dat heeft te maken met de windrichting waarin de rook waait. Tot in Amsterdam zijn de rookwolken te ruiken en te zien.
Inwoners van deze geelgekleurde gebieden hebben een alarmmelding gekregen. Ze worden geadviseerd om ramen en deuren te sluiten en de ventilatie uit te zetten.
https://www.ad.nl/binnenl(...)s-oefening~a474434b/
Kijk jij hebt het doorquote:Op woensdag 29 april 2026 16:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Veluwe, voor jou sowieso te ver denk ik
Maar nu schijnt er ook een duingebied te brandenquote:
Den Haag geloof ik jaquote:Op woensdag 29 april 2026 16:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar nu schijnt er ook een duingebied te branden
Zaterdag regenquote:Op woensdag 29 april 2026 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Den Haag geloof ik ja
Dikke fik overal
Hullo mailyquote:
Ruik jij brand?quote:
Mooi, lijkt me niet fijn dat te ruikenquote:
Zit jij dichterbij dan Amsterdam? Ik moet toegeven dat niet te wetenquote:
Nee veel zuidelijker gelukkig.quote:Op woensdag 29 april 2026 16:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit jij dichterbij dan Amsterdam? Ik moet toegeven dat niet te weten
Wow naar het verre noorden.quote:Op woensdag 29 april 2026 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aoibhin en ik zijn in Amersfoort. We ruiken het hier.
Nee, we gaan gewoon thuis eten.quote:Op woensdag 29 april 2026 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Wow naar het verre noorden.![]()
Samen uit eten?
Misschien is er een grillrestaurant dan valt de geur niet zo op
Gegrilde paprika en aubergine
Dat is wel raar natuurlijk,quote:
Ik weet waar dit is.quote:
Amersfoort?quote:
Klopt, de Kamperbinnenpoort.quote:
Zou dat niet te logisch zijn? Dit is natuurlijk een dwaalspoorquote:
Ja vreesde ik ook maar het was zowaar geen trick questionquote:Op woensdag 29 april 2026 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat niet te logisch zijn? Dit is natuurlijk een dwaalspoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |