abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2026 @ 14:45:50 #51
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220665498
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:36 schreef SemperLibertas het volgende:
ik verhuur al jullie zussen voor 10 euro per uur per stuk
Ik heb wel interesse.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  maandag 27 april 2026 @ 15:24:07 #52
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220665753
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 14:44 schreef Hexagon het volgende:
Net een paar oude cd's gekocht.

Maar wat stallen sommige mensen toch een vreselijke smaak uit. :')
Lekker graven tussen het zoveelste exemplaar van Appelsientje Kerstconcert 19xx en Het Beste Van Heintje.

*doorzettingsvermogen*
pi_220665781
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 14:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik heb wel interesse.
Pics van je zussen
  maandag 27 april 2026 @ 15:34:04 #54
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220665807
Oranje tompoezen halen.
Niet werken.

Dat is het wel zo'n beetje B-)
  maandag 27 april 2026 @ 15:37:33 #55
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220665817
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:24 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Lekker graven tussen het zoveelste exemplaar van Appelsientje Kerstconcert 19xx en Het Beste Van Heintje.

*doorzettingsvermogen*
Ja goede muziek doen mensen meestal niet weg. Maar af en toe zit er een leuke danceverzamelaar tussen.
  maandag 27 april 2026 @ 16:14:48 #56
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_220666088
Een tompouce eten bij mijn ouders.
  maandag 27 april 2026 @ 16:19:10 #57
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220666114
quote:
85s.gif Op maandag 27 april 2026 00:20 schreef cosmosis het volgende:
Ja lekker Amsterdamse feestjes afstruimen, heerlijk, muziek op elke hoek van de gracht...Helaas heeft Halalsema dat dit jaar de nek omgedraaid.....
Och nee toch, waar slaat dat op??
  maandag 27 april 2026 @ 16:32:51 #58
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220666211
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 16:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Och nee toch, waar slaat dat op??
--> https://www.at5.nl/artike(...)andhavers-in-de-stad
pi_220677229
quote:
99s.gif Op zondag 26 april 2026 19:12 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Wat een mooie dag, je bent terug!

Hoe was rehab?
  woensdag 29 april 2026 @ 13:35:10 #60
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220677830
Shirt die Billie Eilish draagt:
Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')