abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf zondag 26 april 2026 @ 20:50:18 #26
842 Zorro
Z
pi_220660561
Ja. Negeren.

Die hype met name in de randstad met Koningsdag heb ik nooit begrepen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 26 april 2026 @ 23:47:52 #27
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220661440
Op de dam schreeuwen
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_220661491
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2026 23:47 schreef Rozevla het volgende:
Op de dam schreeuwen
Daar kun je beter nog een weekje mee wachten.
  maandag 27 april 2026 @ 00:02:58 #29
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_220661500
Boos naar de herrie buiten luisteren met de gordijnen dicht.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  VIVA maandag 27 april 2026 @ 00:20:21 #30
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220661552
Ja lekker Amsterdamse feestjes afstruimen, heerlijk, muziek op elke hoek van de gracht...Helaas heeft Halalsema dat dit jaar de nek omgedraaid.....
What lies behind makes no sense in my mind
pi_220662183
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 19:33 schreef halfway het volgende:

[..]
Zeiken over ¤3 per Nederlander |:(
hey vriendje
wat leuk dat je voor mij invult dat het over geld zou gaan haha
nou dan zit je dus helemaal fout.

groeten thuis amigo
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  maandag 27 april 2026 @ 08:25:46 #32
370431 drakin
vurig typje
pi_220662201
Ik ga vandaag werken
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220662236
Had liever gezien dat 1 mei een nationale feestdag was geweest net zoals elders in de wereld. Ook voor een beetje meer bewustwording.

Hier vieren we de verjaardag van de duurste uitkeringstrekker van het land.

En dan dat pseudo patriottische, alsof er wat te vieren valt in BV Nederland dat naar de pijpen danst van Brussel en verder totaal geen eigen inspraak meer heeft. De oranje gekkies kunnen hun geluk niet op op dit jaar want na koningsdag mogen ze over een paar weken weer luidkeels juichen voor andere groep overbetaalde miljonairs die tegen een balletje trappen. Brood en spelen.
pi_220662249
vrij zijn
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220662251
Vroeger altijd naar Amsterdam want leuk dit dat

Wat bezielde me toen vraag ik me nu af want als er iets kut is op die dag is het wel Amsterdam
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  maandag 27 april 2026 @ 08:38:15 #36
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220662264
De Kolksluis optuigen voor de aubade met twee burgemeesters, dan verkeersregelaar spelen bij de optocht voor de aubade.
Daarna de Kolksluis ombouwen naar de kinderkermis en dan begint voor mij het bierdrinken.
Life is what you make it.
pi_220662270
Vroeger de hele nacht en dag feesten.
Tegenwoordig eigenlijk niks: veel te druk
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 27 april 2026 @ 08:40:38 #38
284411 crew  heywoodu
pi_220662271
Het repeterende gezeur van haters lezen is ook wel een vermakelijke jaarlijkse traditie trouwens. Hoe meer overdreven en dramatisch geschreven, liefst met allerhande slechtverzonnen beledigingen, hoe beter.
pi_220662487
quote:
88s.gif Op maandag 27 april 2026 08:25 schreef drakin het volgende:
Ik ga vandaag werken
300% *O*
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_220662496
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2026 23:47 schreef Rozevla het volgende:
Op de dam schreeuwen
#schoof
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  maandag 27 april 2026 @ 10:14:20 #41
370431 drakin
vurig typje
pi_220662934
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 09:29 schreef halfway het volgende:

[..]
300% *O*
Het is alleen jammer dat het maar 2 uur is
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220663453
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 08:31 schreef Cruzinats het volgende:
Had liever gezien dat 1 mei een nationale feestdag was geweest net zoals elders in de wereld. Ook voor een beetje meer bewustwording.

Hier vieren we de verjaardag van de duurste uitkeringstrekker van het land.

En dan dat pseudo patriottische, alsof er wat te vieren valt in BV Nederland dat naar de pijpen danst van Brussel en verder totaal geen eigen inspraak meer heeft. De oranje gekkies kunnen hun geluk niet op op dit jaar want na koningsdag mogen ze over een paar weken weer luidkeels juichen voor andere groep overbetaalde miljonairs die tegen een balletje trappen. Brood en spelen.
Je kunt ook een president zoals die in Amerika hebben, of een dictator. Ben persoonlijk heel erg content met Willem en Maxima <3

Reeds weer thuis, na 5 markten bezocht te hebben. Heb 11 PS2 spelletjes gescoord, that's it...

Blijkbaar heb ik alle materie die ik nodig heb al... except for love :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220663594
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:15 schreef Chandler het volgende:

[..]
Je kunt ook een president zoals die in Amerika hebben, of een dictator. Ben persoonlijk heel erg content met Willem en Maxima <3

Reeds weer thuis, na 5 markten bezocht te hebben. Heb 11 PS2 spelletjes gescoord, that's it...

Blijkbaar heb ik alle materie die ik nodig heb al... except for love :+
markten van 4 kleedjes elk?? _O-
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 27 april 2026 @ 11:33:25 #44
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220663643
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 08:31 schreef Cruzinats het volgende:
Had liever gezien dat 1 mei een nationale feestdag was geweest net zoals elders in de wereld. Ook voor een beetje meer bewustwording.

Hier vieren we de verjaardag van de duurste uitkeringstrekker van het land.

En dan dat pseudo patriottische, alsof er wat te vieren valt in BV Nederland dat naar de pijpen danst van Brussel en verder totaal geen eigen inspraak meer heeft. De oranje gekkies kunnen hun geluk niet op op dit jaar want na koningsdag mogen ze over een paar weken weer luidkeels juichen voor andere groep overbetaalde miljonairs die tegen een balletje trappen. Brood en spelen.
Dit leest alsof jij heel leuk bent op feestjes.

Verder is het op Koningsdag vaste prik om over een of andere kleedjesmarkt te zwalken. Al is het vandaag eerder een zwerfdagje in het OV (nekklachten; er zit een grens aan hoe lang ik m'n tas mee kan zeulen, en op een kleedjesmarkt is dat al snel te lang achter elkaar).
  maandag 27 april 2026 @ 11:36:57 #45
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220663691
ik verhuur al jullie zussen voor 10 euro per uur per stuk
Le Diable
pi_220663956
1 rondje op de markt gelopen rond mijn huis, heb een gebakje gekocht voor 1 euro 50 (niet op gestampt), er stond een groot koor te zingen met daarin een collega van me, tijd staan luisteren, was leuk, daarna weer naar huis. Zo gaat het eigenlijk elk jaar. Heb snel genoeg van die vrijmarkt. Zometeen weer de traditionele lompe stamp-muziek tot vanavond laat, nu al zin in (of toch niet).
  maandag 27 april 2026 @ 12:48:55 #47
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220664555
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:59 schreef Farenji het volgende:
Zometeen weer de traditionele lompe stamp-muziek tot vanavond laat, nu al zin in (of toch niet).
Heel veel mensen zo te zien wel (in zeer vol OV dat zich in een dorp niet al te ver van Eindhoven vult met nogal luid volk dat deels al wat op heeft). :P

Dat is sowieso traditie, de jaarlijks leeglopende dorpen in die regio.
pi_220665228
Nee, niets. Ik was al bang dat het vandaag weer luidruchtig zou zijn in mijn dorp omdat er elk jaar van die evenementen met keiharde muziek worden georganiseerd. Dit jaar blijft dat echter bespaard, waarschijnlijk doordat er minder budget is. Wat mij betreft mag dat vaker zo zijn.
greetings and salutations
pi_220665237
Ik hoop dat iedereen, met of zonder tradtitie/feest, een fijne dag heeft *O*
Prachtig voor de mensen die de stad ingaan, prachtig weer voor de mensen die thuis blijven
  maandag 27 april 2026 @ 14:44:47 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220665495
Net een paar oude cd's gekocht.

Maar wat stallen sommige mensen toch een vreselijke smaak uit. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')