hey vriendjequote:
Het is alleen jammer dat het maar 2 uur isquote:
Je kunt ook een president zoals die in Amerika hebben, of een dictator. Ben persoonlijk heel erg content met Willem en Maxima <3quote:Op maandag 27 april 2026 08:31 schreef Cruzinats het volgende:
Had liever gezien dat 1 mei een nationale feestdag was geweest net zoals elders in de wereld. Ook voor een beetje meer bewustwording.
Hier vieren we de verjaardag van de duurste uitkeringstrekker van het land.
En dan dat pseudo patriottische, alsof er wat te vieren valt in BV Nederland dat naar de pijpen danst van Brussel en verder totaal geen eigen inspraak meer heeft. De oranje gekkies kunnen hun geluk niet op op dit jaar want na koningsdag mogen ze over een paar weken weer luidkeels juichen voor andere groep overbetaalde miljonairs die tegen een balletje trappen. Brood en spelen.
markten van 4 kleedjes elk??quote:Op maandag 27 april 2026 11:15 schreef Chandler het volgende:
[..]
Je kunt ook een president zoals die in Amerika hebben, of een dictator. Ben persoonlijk heel erg content met Willem en Maxima <3
Reeds weer thuis, na 5 markten bezocht te hebben. Heb 11 PS2 spelletjes gescoord, that's it...
Blijkbaar heb ik alle materie die ik nodig heb al... except for love
Dit leest alsof jij heel leuk bent op feestjes.quote:Op maandag 27 april 2026 08:31 schreef Cruzinats het volgende:
Had liever gezien dat 1 mei een nationale feestdag was geweest net zoals elders in de wereld. Ook voor een beetje meer bewustwording.
Hier vieren we de verjaardag van de duurste uitkeringstrekker van het land.
En dan dat pseudo patriottische, alsof er wat te vieren valt in BV Nederland dat naar de pijpen danst van Brussel en verder totaal geen eigen inspraak meer heeft. De oranje gekkies kunnen hun geluk niet op op dit jaar want na koningsdag mogen ze over een paar weken weer luidkeels juichen voor andere groep overbetaalde miljonairs die tegen een balletje trappen. Brood en spelen.
Heel veel mensen zo te zien wel (in zeer vol OV dat zich in een dorp niet al te ver van Eindhoven vult met nogal luid volk dat deels al wat op heeft).quote:Op maandag 27 april 2026 11:59 schreef Farenji het volgende:
Zometeen weer de traditionele lompe stamp-muziek tot vanavond laat, nu al zin in (of toch niet).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |