abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2026 @ 10:14:20 #41
370431 drakin
vurig typje
pi_220662934
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 09:29 schreef halfway het volgende:

[..]
300% *O*
Het is alleen jammer dat het maar 2 uur is
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220663453
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 08:31 schreef Cruzinats het volgende:
Had liever gezien dat 1 mei een nationale feestdag was geweest net zoals elders in de wereld. Ook voor een beetje meer bewustwording.

Hier vieren we de verjaardag van de duurste uitkeringstrekker van het land.

En dan dat pseudo patriottische, alsof er wat te vieren valt in BV Nederland dat naar de pijpen danst van Brussel en verder totaal geen eigen inspraak meer heeft. De oranje gekkies kunnen hun geluk niet op op dit jaar want na koningsdag mogen ze over een paar weken weer luidkeels juichen voor andere groep overbetaalde miljonairs die tegen een balletje trappen. Brood en spelen.
Je kunt ook een president zoals die in Amerika hebben, of een dictator. Ben persoonlijk heel erg content met Willem en Maxima <3

Reeds weer thuis, na 5 markten bezocht te hebben. Heb 11 PS2 spelletjes gescoord, that's it...

Blijkbaar heb ik alle materie die ik nodig heb al... except for love :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220663594
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:15 schreef Chandler het volgende:

[..]
Je kunt ook een president zoals die in Amerika hebben, of een dictator. Ben persoonlijk heel erg content met Willem en Maxima <3

Reeds weer thuis, na 5 markten bezocht te hebben. Heb 11 PS2 spelletjes gescoord, that's it...

Blijkbaar heb ik alle materie die ik nodig heb al... except for love :+
markten van 4 kleedjes elk?? _O-
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 27 april 2026 @ 11:33:25 #44
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220663643
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 08:31 schreef Cruzinats het volgende:
Had liever gezien dat 1 mei een nationale feestdag was geweest net zoals elders in de wereld. Ook voor een beetje meer bewustwording.

Hier vieren we de verjaardag van de duurste uitkeringstrekker van het land.

En dan dat pseudo patriottische, alsof er wat te vieren valt in BV Nederland dat naar de pijpen danst van Brussel en verder totaal geen eigen inspraak meer heeft. De oranje gekkies kunnen hun geluk niet op op dit jaar want na koningsdag mogen ze over een paar weken weer luidkeels juichen voor andere groep overbetaalde miljonairs die tegen een balletje trappen. Brood en spelen.
Dit leest alsof jij heel leuk bent op feestjes.

Verder is het op Koningsdag vaste prik om over een of andere kleedjesmarkt te zwalken. Al is het vandaag eerder een zwerfdagje in het OV (nekklachten; er zit een grens aan hoe lang ik m'n tas mee kan zeulen, en op een kleedjesmarkt is dat al snel te lang achter elkaar).
  maandag 27 april 2026 @ 11:36:57 #45
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220663691
ik verhuur al jullie zussen voor 10 euro per uur per stuk
Le Diable
pi_220663956
1 rondje op de markt gelopen rond mijn huis, heb een gebakje gekocht voor 1 euro 50 (niet op gestampt), er stond een groot koor te zingen met daarin een collega van me, tijd staan luisteren, was leuk, daarna weer naar huis. Zo gaat het eigenlijk elk jaar. Heb snel genoeg van die vrijmarkt. Zometeen weer de traditionele lompe stamp-muziek tot vanavond laat, nu al zin in (of toch niet).
  maandag 27 april 2026 @ 12:48:55 #47
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220664555
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:59 schreef Farenji het volgende:
Zometeen weer de traditionele lompe stamp-muziek tot vanavond laat, nu al zin in (of toch niet).
Heel veel mensen zo te zien wel (in zeer vol OV dat zich in een dorp niet al te ver van Eindhoven vult met nogal luid volk dat deels al wat op heeft). :P

Dat is sowieso traditie, de jaarlijks leeglopende dorpen in die regio.
pi_220665228
Nee, niets. Ik was al bang dat het vandaag weer luidruchtig zou zijn in mijn dorp omdat er elk jaar van die evenementen met keiharde muziek worden georganiseerd. Dit jaar blijft dat echter bespaard, waarschijnlijk doordat er minder budget is. Wat mij betreft mag dat vaker zo zijn.
greetings and salutations
pi_220665237
Ik hoop dat iedereen, met of zonder tradtitie/feest, een fijne dag heeft *O*
Prachtig voor de mensen die de stad ingaan, prachtig weer voor de mensen die thuis blijven
  maandag 27 april 2026 @ 14:44:47 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220665495
Net een paar oude cd's gekocht.

Maar wat stallen sommige mensen toch een vreselijke smaak uit. :')
  maandag 27 april 2026 @ 14:45:50 #51
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220665498
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:36 schreef SemperLibertas het volgende:
ik verhuur al jullie zussen voor 10 euro per uur per stuk
Ik heb wel interesse.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  maandag 27 april 2026 @ 15:24:07 #52
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220665753
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 14:44 schreef Hexagon het volgende:
Net een paar oude cd's gekocht.

Maar wat stallen sommige mensen toch een vreselijke smaak uit. :')
Lekker graven tussen het zoveelste exemplaar van Appelsientje Kerstconcert 19xx en Het Beste Van Heintje.

*doorzettingsvermogen*
pi_220665781
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 14:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik heb wel interesse.
Pics van je zussen
  maandag 27 april 2026 @ 15:34:04 #54
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220665807
Oranje tompoezen halen.
Niet werken.

Dat is het wel zo'n beetje B-)
  maandag 27 april 2026 @ 15:37:33 #55
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220665817
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:24 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Lekker graven tussen het zoveelste exemplaar van Appelsientje Kerstconcert 19xx en Het Beste Van Heintje.

*doorzettingsvermogen*
Ja goede muziek doen mensen meestal niet weg. Maar af en toe zit er een leuke danceverzamelaar tussen.
  maandag 27 april 2026 @ 16:14:48 #56
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_220666088
Een tompouce eten bij mijn ouders.
  maandag 27 april 2026 @ 16:19:10 #57
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220666114
quote:
85s.gif Op maandag 27 april 2026 00:20 schreef cosmosis het volgende:
Ja lekker Amsterdamse feestjes afstruimen, heerlijk, muziek op elke hoek van de gracht...Helaas heeft Halalsema dat dit jaar de nek omgedraaid.....
Och nee toch, waar slaat dat op??
  maandag 27 april 2026 @ 16:32:51 #58
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220666211
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 16:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Och nee toch, waar slaat dat op??
--> https://www.at5.nl/artike(...)andhavers-in-de-stad
pi_220677229
quote:
99s.gif Op zondag 26 april 2026 19:12 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Wat een mooie dag, je bent terug!

Hoe was rehab?
  woensdag 29 april 2026 @ 13:35:10 #60
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220677830
Shirt die Billie Eilish draagt:
Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')