Ik heb wel interesse.quote:Op maandag 27 april 2026 11:36 schreef SemperLibertas het volgende:
ik verhuur al jullie zussen voor 10 euro per uur per stuk
Lekker graven tussen het zoveelste exemplaar van Appelsientje Kerstconcert 19xx en Het Beste Van Heintje.quote:Op maandag 27 april 2026 14:44 schreef Hexagon het volgende:
Net een paar oude cd's gekocht.
Maar wat stallen sommige mensen toch een vreselijke smaak uit.
Ja goede muziek doen mensen meestal niet weg. Maar af en toe zit er een leuke danceverzamelaar tussen.quote:Op maandag 27 april 2026 15:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Lekker graven tussen het zoveelste exemplaar van Appelsientje Kerstconcert 19xx en Het Beste Van Heintje.
*doorzettingsvermogen*
Och nee toch, waar slaat dat op??quote:Op maandag 27 april 2026 00:20 schreef cosmosis het volgende:
Ja lekker Amsterdamse feestjes afstruimen, heerlijk, muziek op elke hoek van de gracht...Helaas heeft Halalsema dat dit jaar de nek omgedraaid.....
--> https://www.at5.nl/artike(...)andhavers-in-de-stadquote:Op maandag 27 april 2026 16:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Och nee toch, waar slaat dat op??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |