abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:46:35 #201
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220698708
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:27 schreef Momo het volgende:
Hmmm al die puzzels aan het eind van hoofstuk 5 zijn wel irritant hoor, in die toren is het allemaal wel logisch nog, maar eenmaal in de abyss, er zijn zoveel zaken waarmee je interactie kan hebben.
Sommige puzzels vraag je je echt over af wat de bedenkers bezield heeft :{w

Het gros van de puzzels is gelukkig goed te doen met wat nadenken.

Had er gisteren eentje waarbij ik op een gegeven moment YouTube heb moeten raadplegen, en zelfs toen was het nog een heel geklooi.

Gisteravond laat ook de Frost Element unlocked, en meteen daarna volgt als het goed is ook Fire, maar het was erg laat (2 uur 's nachts of zo), dus een save gemaakt.

Voor ik naar de Abyss kon voor die 2 Elements, moest er eerst een boss verslagen worden.

En dat was tot toe veruit de moeilijkste boss.
Uiteindelijk even op Easy gezet ( :@ ), maar zelfs op easy had ik er veel moeite mee.

40 Grilled Meat gegeten, zooi Clear Soups, en 3 Refined Palmar Pills.

Pricstus the Ancient oid.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:52:54 #202
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220698766
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:46 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Sommige puzzels vraag je je echt over af wat de bedenkers bezield heeft :{w

Het gros van de puzzels is gelukkig goed te doen met wat nadenken.

Had er gisteren eentje waarbij ik op een gegeven moment YouTube heb moeten raadplegen, en zelfs toen was het nog een heel geklooi.

Gisteravond laat ook de Frost Element unlocked, en meteen daarna volgt als het goed is ook Fire, maar het was erg laat (2 uur 's nachts of zo), dus een save gemaakt.

Voor ik naar de Abyss kon voor die 2 Elements, moest er eerst een boss verslagen worden.

En dat was tot toe veruit de moeilijkste boss.
Uiteindelijk even op Easy gezet ( :@ ), maar zelfs op easy had ik er veel moeite mee.

40 Grilled Meat gegeten, zooi Clear Soups, en 3 Refined Palmar Pills.

Pricstus the Ancient oid.
Tip: Die nature's swirl snare of hoe dat ook heet :P en de release skill, pak je al z'n projectielen en kan je ze terug vuren _O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:54:39 #203
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220698776
Die Ancients zijn verder wel bitches idd
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Eindredactie Games zaterdag 2 mei 2026 @ 19:55:57 #204
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220698787
Bekijk deze YouTube-video

Kan 't niet laten
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zaterdag 2 mei 2026 @ 19:57:29 #205
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220698800
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:54 schreef Divje het volgende:
Die Ancients zijn verder wel bitches idd
Irritante laffe wegvliegers :{w
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:00:26 #206
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220698837
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:52 schreef Divje het volgende:

[..]
Tip: Die nature's swirl snare of hoe dat ook heet :P en de release skill, pak je al z'n projectielen en kan je ze terug vuren _O_
Snare heb ik, Release nog niet.
Dat is denk ik level 3.
Ik heb die nu nog op level 2.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:04:24 #207
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220698899
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Snare heb ik, Release nog niet.
Dat is denk ik level 3.
Ik heb die nu nog op level 2.
Die skill is ook leuk als je een zooi prullaria op de grond gooit, kan je alles in de rondte slingeren _O-

Kan @2dope z'n chick het later opvegen :Y
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:05:21 #208
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220698914
Gheghe :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:05:55 #209
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220698924
Zuigen Vegen kreng })
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:11:02 #210
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220698980
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:05 schreef StateOfMind het volgende:
Zuigen Vegen kreng })
Wat onaardig

:D
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:21:24 #211
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220699080
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:11 schreef Divje het volgende:

[..]
Wat onaardig

:D
That's what she said :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:23:16 #212
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220699094
Ik slinger de Pro aan voor een nieuwe sessie, verder met waar ik gebleven was, op naar de Fire Element.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:16:30 #213
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220700221
Hèhè, eindelijk gelukt *O*

Vandaag 2 uurtjes ingestoken, gisteren ook zoiets.

Maar nu heb ik Fire, Ice en Lightning.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:19:32 #214
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220700244
Het is nu ingame zaterdagavond 22u, dus bijna zondag, dus zo vroom als ik ben wou ik dus alvast naar de kerk in Demensis gaan, alleen is iedereen mij daar nog vijandig gezind 😱

Ik ga er van ik daar verder in de main quest nog kom?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:10:11 #215
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220700775
Volcanic Erection Eruption heb ik al 100+ uur in bezit, maar kan die nu eindelijk gebruiken.

Boh _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 3 mei 2026 @ 00:46:48 #216
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220701810
Moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de performance op de PS5 Pro.

Tijdens die enorme gevechten met honderden vijanden en gebeurtenissen en effecten vrijwel geen merkbare framedrops whatsoever _O_

En dat in Balanced mode op 120Hz.

Apparaat is 900 euro, een knappe videokaart ben je hetzelfde bedrag aan kwijt.
En de Pro heeft raytracing op high, in elke mode.

Natuurlijk is het op een dikke pc mooier en beter, maar voor dat geld indrukwekkend.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 3 mei 2026 @ 11:45:24 #217
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220703367
Hoe krijg je eigenlijk recepten voor die gouden en zilveren dyes?
  zondag 3 mei 2026 @ 16:12:53 #218
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220705547
Waarom wil Yann met een logge bak door Demeniss gaan rijden :{w
  zondag 3 mei 2026 @ 16:14:03 #219
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220705571
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 16:12 schreef Momo het volgende:
Waarom wil Yann met een logge bak door Demeniss gaan rijden :{w
Die heb ik zo lang mogelijk uitgesteld tot het een beetje veilig was :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220706165
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 00:46 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de performance op de PS5 Pro.

Tijdens die enorme gevechten met honderden vijanden en gebeurtenissen en effecten vrijwel geen merkbare framedrops whatsoever _O_

En dat in Balanced mode op 120Hz.

Apparaat is 900 euro, een knappe videokaart ben je hetzelfde bedrag aan kwijt.
En de Pro heeft raytracing op high, in elke mode.

Natuurlijk is het op een dikke pc mooier en beter, maar voor dat geld indrukwekkend.
Dit is het verschil tussen een PS5 pro en mijn PC



Ik ben zeker twee uur bezig geweest om de optimale settings te vinden voor Crimson Desert. Maar als het eenmaal goed staat, heb je ook echt wat.

Naar mijn mening is ray tracing tegenwoordig een beetje achterhaald, het is niet meer wat het ooit was. Path tracing heeft het overgenomen en dat is echt next gen maar het killed je FPS wel flink, het brengt zelfs mijn 5080 op de knieën.

Uiteindelijk speel ik op maximale settings, met balanced DLSS en path tracing ingeschakeld. Daarnaast gebruik ik ultra low latency via de NVIDIA App, preset B frame generation en 3x framegen.

Ja, op pc moet je altijd flink finetunen, en vaak ook nog undervolten of overclocken van je GPU en CPU… maar uiteindelijk krijg je wel een echte next gen experience.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Deluzion- op 03-05-2026 18:14:54 ]
greetings and salutations
pi_220706713
Ik ben ook blij dat ik er even voor gezeten heb en de settings heb getweaked, nu speel ik met ray reconstruction aan op 2K, uiteraard met DLSS en 2x Framegen. Erg tof om opnieuw te zijn begonnen met de game maar ditmaal met nog betere graphics, ray reconstruction is echt wel de performance hit waard. :9~

Bekijk deze YouTube-video
pi_220706722
De belichting in het spel is erg comfortabel voor de ogen.



greetings and salutations
pi_220706750
Ik word alleen nogal gek van hoe hard het altijd waait, het is net of je in een orkaan loopt. Ik hoop dat ze dat nog wat gaan tweaken, het helpt wel om de model quality op high te zetten ipv ultra, dan is de vegetatie net wat iets minder hyperactief. The Witcher 3 had met release hetzelfde probleem en daar werd het uiteindelijk wel aangepast.
pi_220706758
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:31 schreef RaXz het volgende:
Ik ben ook blij dat ik er even voor gezeten heb en de settings heb getweaked, nu speel ik met ray reconstruction aan op 2K, uiteraard met DLSS en 2x Framegen. Erg tof om opnieuw te zijn begonnen met de game maar ditmaal met nog betere graphics, ray reconstruction is echt wel de performance hit waard.
Ja, dat vind ik ook. Vooral binnenshuis ziet het er echt schitterend uit. De belichting voelt veel natuurlijker en is ook prettig voor de ogen, pure eyecandy. Castle Demeniss ziet er met ray reconstruction echt fantastisch uit.
greetings and salutations
pi_220710826
60 uur gespeeld nu. Normaal haak ik bij een spel na zo'n 50 uur wel af, want dan wil ik iets anders zien. Als een spel de 50 uur al haalt.

Ik ben er nog lang niet op uitgekeken.
  maandag 4 mei 2026 @ 18:52:49 #226
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220715060
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 08:38 schreef Morri2 het volgende:
60 uur gespeeld nu. Normaal haak ik bij een spel na zo'n 50 uur wel af, want dan wil ik iets anders zien. Als een spel de 50 uur al haalt.

Ik ben er nog lang niet op uitgekeken.
Ik heb dat ook, dat ik hoe tof ik een game ook vind, ik meestal rond de 50 tot 60 uur de game even moet pauzeren voor een andere game.

Om daarna weer verder te gaan.

Hier heb ik dat nog steeds niet, en ik heb nu exact 160 uur er in zitten, verdeeld over 50 sessies (is iets meer dan 3 uurtjes per avond).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220715224
Ik ben weer in de buurt van Crowcaller maar ik laat de main quest zoveel mogelijk links liggen, eigenlijk meer aan het spelen zoals ik Skyrim speelde, daar deed ik zowat alleen maar exploren en side content.

Vanavond maar weer wat sanctums doen en verdiepen in kuku spears e.d.
  maandag 4 mei 2026 @ 19:18:28 #228
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220715273
Ben nu niet zo heel ver van de woestijn regio vandaan zie ik.
Sta nu op een berg rechts van dat Praline dorpje, in het Black Wall gebergte.

Verleiding is groot om daar even snel een kijkje te nemen als het licht is.

Al mag ik van mezelf nooit eerder een gebied in, voordat de game mij daar brengt :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 4 mei 2026 @ 19:57:53 #229
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220715700
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:12 schreef RaXz het volgende:
Ik ben weer in de buurt van Crowcaller maar ik laat de main quest zoveel mogelijk links liggen, eigenlijk meer aan het spelen zoals ik Skyrim speelde, daar deed ik zowat alleen maar exploren en side content.

Vanavond maar weer wat sanctums doen en verdiepen in kuku spears e.d.
Die Crowcaller heeft wel een hele goede Abyss Gear op het zwaard wat je krijgt nadat je hem verslagen hebt.

Die heel erg nuttig is in combat.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220715890
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:57 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Die Crowcaller heeft wel een hele goede Abyss Gear op het zwaard wat je krijgt nadat je hem verslagen hebt.

Die heel erg nuttig is in combat.
Daar had ik een heel irritante vliegende eindbaas mee verslagen. :Y
  maandag 4 mei 2026 @ 21:10:33 #231
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220716330
Die Outlaws, mogen die ook dood worden ingeleverd? O-)

Ik wordt echt gestoord van dat gejank van die mietjes.
En je kunt geen fast travel gebruiken (tenzij dat gepatched is).

Het is dat je ze telkens moet doen voordat je een nieuwe questline unlocked in die regio.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220716367
Ze hebben veel bij RDR2 gekeken voor veel dingen, maar geen stats pagina. Ik zou wel willen weten hoeveel kills ik wel niet heb en hoeveel km ik heb afgelegd te voet en te paard.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:16:19 #233
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220716379
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:14 schreef RaXz het volgende:
Ze hebben veel bij RDR2 gekeken voor veel dingen, maar geen stats pagina. Ik zou wel willen weten hoeveel kills ik wel niet heb en hoeveel km ik heb afgelegd te voet en te paard.
Goeie :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:16:46 #234
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220716384
Paard niet veel gebruikt, vooral lopen, klimmen en vliegen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:20:12 #235
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220716411
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:10 schreef StateOfMind het volgende:
Die Outlaws, mogen die ook dood worden ingeleverd? O-)

Ik wordt echt gestoord van dat gejank van die mietjes.
En je kunt geen fast travel gebruiken (tenzij dat gepatched is).

Het is dat je ze telkens moet doen voordat je een nieuwe questline unlocked in die regio.
Voor de helft van het geld kan je sommige dood inleveren ja :Y

Per ongeluk achter gekomen toen een shortcut eindigde in een ravijn :@
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 4 mei 2026 @ 21:42:02 #236
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220716611
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:20 schreef Divje het volgende:

[..]
Voor de helft van het geld kan je sommige dood inleveren ja :Y

Per ongeluk achter gekomen toen een shortcut eindigde in een ravijn :@
Mooi O-)

Voor het geld hoef ik het niet te doen, schommel rond de 2200-2300 silver continue.

Hopelijk patch en ze dat nog een keer, dat je na zoveel outlaws wel kunt fast travelen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 4 mei 2026 @ 22:15:53 #237
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220716870
De afgelopen dagen wat kortere sessies gehad, omdat ik een klein Crimson dipje had, maar ik zit er nu weer volledig in *O*

Had me vanavond vooral gericht op wat Praline militia quests, bounties en zo.

En was op de automatische piloot op weg naar de volgende.

Tot ik opeens een nieuw dorpje ontdekte, en dat wekte het ouderwetse Skyrim gevoel weer op, zo van heel eens even kijken.

En nu weer een verborgen stukje ontdekt achter een Bismuth versperring, in een of ander mistig gebied, waar ik aangevallen werd door paddenstoelen :D _O- _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 4 mei 2026 @ 22:20:47 #238
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220716906
Wat verschrikkelijk gaaf dit _O_ _O_ _O_

Longbranch _O_ _O_

Voor wie nog niet zo ver is, zoek het niet online op, je komt het vanzelf tegen.
Of niet :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 4 mei 2026 @ 22:24:24 #239
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220716941
Ben daar nog niet welkom :(

Stelletje zemmels :{w :(

NOU DAN NIET HE :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220717051
10 goudstaven gefarmed in een uurtje, in Wildlifepark. Het is heel makkelijk, met je lantarn op de visitors richten om te zien wat voor item ze bezitten, en vervolgens pickpocket om de goudstaven te stelen.
Meteen omgewisseld bij een bank voor 5000 piek.
greetings and salutations
  maandag 4 mei 2026 @ 22:41:14 #241
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220717102
En ik maar om de 7 gamedagen de goudmijn op grens Hernand-Demeniss in zodat ik na 2 keer gaan een goudstaaf heb. Maar eens opzoek naar die gouden egels.
  maandag 4 mei 2026 @ 22:45:28 #242
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220717137
Ik blijf me na 160+ uur nog steeds verbazen over de enorme grootte en de schaal van de game wereld _O_

Ben nu in de Silver Wolf Mountains, wat een enorm gebied is.

Maar slechts een klein deel van Pailune, dat an sich kleiner minder groot is dan Hernand.

En ook hier weer zoveel te ontdekken, en te missen.

Wat een ontzettend heerlijke game _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 4 mei 2026 @ 22:47:20 #243
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220717145
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:36 schreef -Deluzion- het volgende:
10 goudstaven gefarmed in een uurtje, in Wildlifepark. Het is heel makkelijk, met je lantarn op de visitors richten om te zien wat voor item ze bezitten, en vervolgens pickpocket om de goudstaven te stelen.
Meteen omgewisseld bij een bank voor 5000 piek.
Dat is dan veranderd, want ik ben daar een aantal keren geweest, en als ik geluk had dan vond ik 1 persoon per uur.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 4 mei 2026 @ 22:48:45 #244
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220717153
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:41 schreef Momo het volgende:
En ik maar om de 7 gamedagen de goudmijn op grens Hernand-Demeniss in zodat ik na 2 keer gaan een goudstaaf heb. Maar eens opzoek naar die gouden egels.
Die goudmijn heb ik gisteren of eergisteren gevonden.

Heb alleen nog geen recept voor goud gevonden, waar vind ik die?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 4 mei 2026 @ 22:57:47 #245
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220717213
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Die goudmijn heb ik gisteren of eergisteren gevonden.

Heb alleen nog geen recept voor goud gevonden, waar vind ik die?
Heksengrot vlak onder Pailune.

Gouden appels farmen vlakbij fishing docks op de grens van Hernand/Demeniss is echt wel lucratiever. Heb je zo 40-45 in een uurtje, elke gouden appel + 3 golden ores is een goudstaafje :9

En als je dan je drill upgraded hebt en wat +10/20/30% meer chance voor ores gears op je armour hebt hoef je ook niet vaak naar die gold mines :+
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 4 mei 2026 @ 22:58:57 #246
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220717225
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Die goudmijn heb ik gisteren of eergisteren gevonden.

Heb alleen nog geen recept voor goud gevonden, waar vind ik die?
Ik heb hem uit de Spire of Insight in Hernand.
  maandag 4 mei 2026 @ 23:02:42 #247
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220717273
Elke ore node geeft me iets van 7/8 pieces elke keer _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 4 mei 2026 @ 23:04:06 #248
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220717282
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik heb hem uit de Spire of Insight in Hernand.
Wel gevonden, nog niet gedaan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 4 mei 2026 @ 23:05:17 #249
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220717285
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:57 schreef Divje het volgende:

[..]
Heksengrot vlak onder Pailune.

Gouden appels farmen vlakbij fishing docks op de grens van Hernand/Demeniss is echt wel lucratiever. Heb je zo 40-45 in een uurtje, elke gouden appel + 3 golden ores is een goudstaafje :9

En als je dan je drill upgraded hebt en wat +10/20/30% meer chance voor ores gears op je armour hebt hoef je ook niet vaak naar die gold mines :+
Grot nog niet gevonden, eerst outlaw inleveren, daarna checken.

Drill is level 2, toch eens upgraden dan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220717331
Pailune vond ik persoonlijk een wat minder leuk gebied, beetje copy/paste van Hernand maar dan slechter, een beetje repetitive, en hele nare bounty hunting quests, de boss fights waren wel ok.
Demeniss maakt het vervolgens weer helemaal goed.
greetings and salutations
  maandag 4 mei 2026 @ 23:22:17 #251
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220717394
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 23:10 schreef -Deluzion- het volgende:
Pailune vond ik persoonlijk een wat minder leuk gebied, beetje copy/paste van Hernand maar dan slechter, een beetje repetitive, en hele nare bounty hunting quests, de boss fights waren wel ok.
Demeniss maakt het vervolgens weer helemaal goed.
Ik vond Praline in het begin ook mwoah, maar later toen ik noordelijker kwam, en het bosrijker werd, toch meer gaan waarderen.

Demeniss maar een heel klein stukje geweest tijdens Chapter 5 uit het hoofd, en dat vond ik maar saai ogen.

Maar zoals gezegd maar een klein stukje geweest dus dat zegt niks.

Hernand en later ook Praline hebben laten zien dat iig die regio's afwisselend zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 4 mei 2026 @ 23:42:43 #252
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220717490
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 23:22 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik vond Praline in het begin ook mwoah, maar later toen ik noordelijker kwam, en het bosrijker werd, toch meer gaan waarderen.

Demeniss maar een heel klein stukje geweest tijdens Chapter 5 uit het hoofd, en dat vond ik maar saai ogen.

Maar zoals gezegd maar een klein stukje geweest dus dat zegt niks.

Hernand en later ook Praline hebben laten zien dat iig die regio's afwisselend zijn.


:9~
  dinsdag 5 mei 2026 @ 00:03:18 #253
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220717583
2 goudstaven gemaakt *O*

Beetje valsgespeeld voor de Brimstone locatie :@

Morgen weer verder met de Praline regio, mooi geweest voor vandaag.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 00:06:00 #254
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220717590
Mwoah nog 1 outlaw :@
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:53:05 #255
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220718296
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:45 schreef StateOfMind het volgende:
Ik blijf me na 160+ uur nog steeds verbazen over de enorme grootte en de schaal van de game wereld _O_

Ben nu in de Silver Wolf Mountains, wat een enorm gebied is.

Maar slechts een klein deel van Pailune, dat an sich kleiner minder groot is dan Hernand.

En ook hier weer zoveel te ontdekken, en te missen.

Wat een ontzettend heerlijke game _O_
De Mercury pool ook gevonden? :+
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 5 mei 2026 @ 12:54:41 #256
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220719984
Ben in Tariv geweest stadje in Demeniss waar je wel gewoon heen kan met tovenaars. Gouden appels gevonden. In de directe omgeving daar wordt je wel direct aangevallen door magische wezens. Beighen is ook een stadje op grens Pailune en Demeniss waar je heen kan. Ben richting het einde van hoofdstuk 6, kan denk ik straks voor de missies naar buiten Hernand. Kamp geupgraded naar level 3, huisje aan het inrichten. Ik heb een dye verzameling in regenboogkleuren, een keuken en cauldron ondertussen in het huisje.

  dinsdag 5 mei 2026 @ 13:01:25 #257
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220720030
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 12:54 schreef Momo het volgende:
Ben in Tariv geweest stadje in Demeniss waar je wel gewoon heen kan met tovenaars. Gouden appels gevonden. In de directe omgeving daar wordt je wel direct aangevallen door magische wezens. Beighen is ook een stadje op grens Pailune en Demeniss waar je heen kan. Ben richting het einde van hoofdstuk 6, kan denk ik straks voor de missies naar buiten Hernand. Kamp geupgraded naar level 3, huisje aan het inrichten. Ik heb een dye verzameling in regenboogkleuren, een keuken en cauldron ondertussen in het huisje.

[ afbeelding ]
Maar maar maar, zo kan je je dye's niet gebruiken :'(
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 5 mei 2026 @ 13:02:01 #258
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220720031
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:01 schreef Divje het volgende:

[..]
Maar maar maar, zo kan je je dye's niet gebruiken :'(
Al deze dyes heb ik ook gebruikt en heb ik dus dubbel :)
  dinsdag 5 mei 2026 @ 13:02:46 #259
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220720038
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Al deze dyes heb ik ook gebruikt en heb ik dus dubbel :)
Ik wist niet dat er dubbelen zijn :o

Beighen trouwens _O_ mooi plaatsje
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 5 mei 2026 @ 13:04:15 #260
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220720042
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:02 schreef Divje het volgende:

[..]
Ik wist niet dat er dubbelen zijn :o

Beighen trouwens _O_ mooi plaatsje
In het wild had een paar dubbelen en je kan ook dyes maken met de Cauldron.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 13:07:19 #261
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220720058
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:04 schreef Momo het volgende:

[..]
In het wild had een paar dubbelen en je kan ook dyes maken met de Cauldron.
Ojaaa... Ik zal me eens met dat hele alchemy-gebeuren bezig houden :@ nog niks mee gedaan op die paar verplichte quest activiteiten na :+
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Eindredactie Games dinsdag 5 mei 2026 @ 13:22:40 #262
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220720290
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:45 schreef Momo het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk recepten voor die gouden en zilveren dyes?
Had je goud inmiddels al? Ik heb true white dye, true black dye en true gold dye. Die gouden was een hels karwei om bij elkaar te sprokkelen als ik me goed herinner (iets met vliegende herten, bladsprietkevers en boktorren). Puur wit en puur zwart waren volgens mij relatief eenvoudig (paar 'verplichte' quests)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 13:28:46 #263
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220720340
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:22 schreef 2dope het volgende:

[..]
Had je goud inmiddels al? Ik heb true white dye, true black dye en true gold dye. Die gouden was een hels karwei om bij elkaar te sprokkelen als ik me goed herinner (iets met vliegende herten, bladsprietkevers en boktorren). Puur wit en puur zwart waren volgens mij relatief eenvoudig (paar 'verplichte' quests)
Ik heb wel light, dark en bright yellow. Eens zien hoe ik aan wit, zwart en goud kom.
  Eindredactie Games dinsdag 5 mei 2026 @ 13:35:08 #264
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220720371
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik heb wel light, dark en bright yellow. Eens zien hoe ik aan wit, zwart en goud kom.
Goud heet niet officieel 'gold dye' trouwens, het is een variant van orange dye (bright/rich). Voordat je je een breuk zoekt :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:03:26 #265
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220720499
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 08:53 schreef Divje het volgende:

[..]
De Mercury pool ook gevonden? :+
Die had ik zelf al gevonden, bij toeval.
Ik vloog er in het donker overheen en die had een nogal opvallende gloed.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220723124
4 nieuwe Sanctums gecleansed in het verre oosten, de Witch quests zijn een leuke afwisseling. Nu nog even het Wind element unlocken, en dan beginnen met chapter 9, op naar de woestijn.
greetings and salutations
  dinsdag 5 mei 2026 @ 23:58:08 #267
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220725334


Nouja dankje voor deze reward, dit hondslelijke grote beeld.
  woensdag 6 mei 2026 @ 00:16:28 #268
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220725356
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 6 mei 2026 @ 00:36:26 #269
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220725372
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 00:16 schreef StateOfMind het volgende:
:D
Dit ding nog niet tegen gekomen? Dacht hem op een van de kastjes te kunnen zetten.
  woensdag 6 mei 2026 @ 00:46:48 #270
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220725375
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 00:36 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit ding nog niet tegen gekomen? Dacht hem op een van de kastjes te kunnen zetten.
Nee.

Ik doe weinig net mijn huis
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220730654




greetings and salutations
  Eindredactie Games woensdag 6 mei 2026 @ 20:24:02 #272
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220730828
White Bearclaw stunlocked _O-

Bekijk deze YouTube-video
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 6 mei 2026 @ 20:26:32 #273
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220730856
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:05:34 #274
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220731197
Na 177 uur eindelijk een 2e mount *O*

Zo'n grote witte springbok met enorme hoorns.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220732392
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:05 schreef StateOfMind het volgende:
Na 177 uur eindelijk een 2e mount *O*

Zo'n grote witte springbok met enorme hoorns.
Die heb ik ook geloof ik, als je deze bedoelt.

greetings and salutations
  donderdag 7 mei 2026 @ 00:35:59 #276
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220732608
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:33 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Die heb ik ook geloof ik, als je deze bedoelt.

[ link | afbeelding ]
Yep :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 11:38:10 #277
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220734979
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 23:33 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Die heb ik ook geloof ik, als je deze bedoelt.

[ link | afbeelding ]
Ben je in een verfblik gevallen?
What can change the nature of a man?
  donderdag 7 mei 2026 @ 11:47:41 #278
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220735029



  donderdag 7 mei 2026 @ 12:00:19 #279
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220735188
Gisteren de quests in/rond Longleaf/Longbranch afgerond, erg toffe omgeving _O_

Maar nu zag ik daar op de minimap een paarse key staan, in het moeras.

Maar eenmaal op de juiste locatie aangekomen stond ik op de map op de juiste locatie, maar geen sleutel of chest te zien.

Dus waarschijnlijk onder de grond?
Kon echter in de wijde omgeving niks vinden :?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220735287
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:00 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren de quests in/rond Longleaf/Longbranch afgerond, erg toffe omgeving _O_

Maar nu zag ik daar op de minimap een paarse key staan, in het moeras.

Maar eenmaal op de juiste locatie aangekomen stond ik op de map op de juiste locatie, maar geen sleutel of chest te zien.

Dus waarschijnlijk onder de grond?
Kon echter in de wijde omgeving niks vinden :?
Het is jammer dat die icons niet transparant worden wanneer ze op een andere etage liggen. Vaak zoek ik mij rot en dan blijkt het boven of onder mij te liggen.
pi_220737851
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:38 schreef Coco het volgende:

[..]
Ben je in een verfblik gevallen?
Mooi kleurtje toch :)
greetings and salutations
pi_220737860
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 00:35 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Yep :Y
Half paart, half bok.
greetings and salutations
pi_220737899
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:00 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren de quests in/rond Longleaf/Longbranch afgerond, erg toffe omgeving _O_

Maar nu zag ik daar op de minimap een paarse key staan, in het moeras.

Maar eenmaal op de juiste locatie aangekomen stond ik op de map op de juiste locatie, maar geen sleutel of chest te zien.

Dus waarschijnlijk onder de grond?
Kon echter in de wijde omgeving niks vinden :?
Ik vond die quests echt verschrikkelijk. Je zag amper iets door die mist en het was echt een drama om die krengen in die basket te krijgen. Degene die die quests heeft bedacht mag rechtstreeks de hel in. Ik smeet bijna m’n keyboard kapot van frustratie.

Die paarse key had ik ook gevonden, maar geen idee wat je ermee moet doen. Was alweer compleet vergeten dat ik dat ding überhaupt had geloot.
greetings and salutations
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:07:47 #284
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220738017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:47 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Half paart, half bok.
Half om half gehakt :9~ :Y)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:08:44 #285
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220738031
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:51 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ik vond die quests echt verschrikkelijk. Je zag amper iets door die mist en het was echt een drama om die krengen in die basket te krijgen. Degene die die quests heeft bedacht mag rechtstreeks de hel in. Ik smeet bijna m’n keyboard kapot van frustratie.

Die paarse key had ik ook gevonden, maar geen idee wat je ermee moet doen. Was alweer compleet vergeten dat ik dat ding überhaupt had geloot.
Weet je nog hoe je die key uiteindelijk gepakt hebt?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220738261
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:08 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Weet je nog hoe je die key uiteindelijk gepakt hebt?
Weet ik echt niet meer, ik kan mij niet herinneren dat ik er moeite mee had, volgens mij lag hij er gewoon voor het oprapen. Ik heb hem iig in mijn inventory.

greetings and salutations
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:37:26 #287
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220738283
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:35 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Weet ik echt niet meer, ik kan mij niet herinneren dat ik er moeite mee had, volgens mij lag hij er gewoon voor het oprapen. Ik heb hem iig in mijn inventory.

[ link | afbeelding ]
Zal straks eens kijken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220738373
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:37 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Zal straks eens kijken.
Interessant wel, volgens weet niemand waar die key precies voor is, kan geen enkele guide vinden.
greetings and salutations
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:51:55 #289
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220738445
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:45 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Interessant wel, volgens weet niemand waar die key precies voor is, kan geen enkele guide vinden.
Klopt, gisteren op YouTube gezocht maar niks kunnen vinden
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:53:52 #290
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220739163
Pailune eindelijk teruggepakt *O* Gaat de boss er weer vandoor.
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:57:56 #291
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220739217
Ik was gul en geef zo'n random slave gladiator in Tomasdo 10x beef skewers, krijg er 10 bommen voor terug :D _O-

De twee daaropvolgende gaven me een empty white bowl en een cylindrical box waar een.. empty bottle in zat :(

Tijd om weer te gaan moorden.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:59:47 #292
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220739237
Ik weet dat de optie snel komt, maar verhuizen jullie naar Pailune of blijven jullie in Hernand?
  donderdag 7 mei 2026 @ 21:02:39 #293
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220739276
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:59 schreef Momo het volgende:
Ik weet dat de optie snel komt, maar verhuizen jullie naar Pailune of blijven jullie in Hernand?
Wat is snel? Kan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, maar denk dat ik wel verhuis voor de grotere farm.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 7 mei 2026 @ 21:03:35 #294
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220739290
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:59 schreef Momo het volgende:
Ik weet dat de optie snel komt, maar verhuizen jullie naar Pailune of blijven jullie in Hernand?
Wat is snel in deze game :D

Ik ga wel naar de volgende regio als het zover is.

Maar heb niks meer aan het kamp gedaan sinds ik de boerderij en ranch heb.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220739343
Pailune kamp opbouwen gaat ook wel een tijdje duren, je hebt zoveel heel veel Kamp Geld nodig.
greetings and salutations
  donderdag 7 mei 2026 @ 21:34:21 #296
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220739594
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:02 schreef Divje het volgende:

[..]
Wat is snel? Kan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, maar denk dat ik wel verhuis voor de grotere farm.
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:03 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Wat is snel in deze game :D

Ik ga wel naar de volgende regio als het zover is.

Maar heb niks meer aan het kamp gedaan sinds ik de boerderij en ranch heb.
Ok dan stuurt het nog wel even dus
  FOK!Fotograaf donderdag 7 mei 2026 @ 21:37:15 #297
364681 over_hedge
pi_220739624
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:08 schreef -Deluzion- het volgende:
Pailune kamp opbouwen gaat ook wel een tijdje duren, je hebt zoveel heel veel Kamp Geld nodig.
Gewoon elke keer wanneer het kan 12 uur slapen. Dat helpt een hoop
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220739682
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Gewoon elke keer wanneer het kan 12 uur slapen. Dat helpt een hoop
Yup en het heeft sowieso geen haast.
greetings and salutations
  donderdag 7 mei 2026 @ 21:48:15 #299
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220739720
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:43 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Yup en het heeft sowieso geen haast.
Haast en Crimson Desert in 1 zin :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220739748
,

caught myself a big one :o
greetings and salutations
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')