Sommige puzzels vraag je je echt over af wat de bedenkers bezield heeftquote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:27 schreef Momo het volgende:
Hmmm al die puzzels aan het eind van hoofstuk 5 zijn wel irritant hoor, in die toren is het allemaal wel logisch nog, maar eenmaal in de abyss, er zijn zoveel zaken waarmee je interactie kan hebben.
Tip: Die nature's swirl snare of hoe dat ook heetquote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sommige puzzels vraag je je echt over af wat de bedenkers bezield heeft
Het gros van de puzzels is gelukkig goed te doen met wat nadenken.
Had er gisteren eentje waarbij ik op een gegeven moment YouTube heb moeten raadplegen, en zelfs toen was het nog een heel geklooi.
Gisteravond laat ook de Frost Element unlocked, en meteen daarna volgt als het goed is ook Fire, maar het was erg laat (2 uur 's nachts of zo), dus een save gemaakt.
Voor ik naar de Abyss kon voor die 2 Elements, moest er eerst een boss verslagen worden.
En dat was tot toe veruit de moeilijkste boss.
Uiteindelijk even op Easy gezet (), maar zelfs op easy had ik er veel moeite mee.
40 Grilled Meat gegeten, zooi Clear Soups, en 3 Refined Palmar Pills.
Pricstus the Ancient oid.
Irritante laffe wegvliegersquote:
Snare heb ik, Release nog niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Tip: Die nature's swirl snare of hoe dat ook heeten de release skill, pak je al z'n projectielen en kan je ze terug vuren
Die skill is ook leuk als je een zooi prullaria op de grond gooit, kan je alles in de rondte slingerenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Snare heb ik, Release nog niet.
Dat is denk ik level 3.
Ik heb die nu nog op level 2.
Die heb ik zo lang mogelijk uitgesteld tot het een beetje veilig wasquote:Op zondag 3 mei 2026 16:12 schreef Momo het volgende:
Waarom wil Yann met een logge bak door Demeniss gaan rijden
Dit is het verschil tussen een PS5 pro en mijn PCquote:Op zondag 3 mei 2026 00:46 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de performance op de PS5 Pro.
Tijdens die enorme gevechten met honderden vijanden en gebeurtenissen en effecten vrijwel geen merkbare framedrops whatsoever
En dat in Balanced mode op 120Hz.
Apparaat is 900 euro, een knappe videokaart ben je hetzelfde bedrag aan kwijt.
En de Pro heeft raytracing op high, in elke mode.
Natuurlijk is het op een dikke pc mooier en beter, maar voor dat geld indrukwekkend.
Ja, dat vind ik ook. Vooral binnenshuis ziet het er echt schitterend uit. De belichting voelt veel natuurlijker en is ook prettig voor de ogen, pure eyecandy. Castle Demeniss ziet er met ray reconstruction echt fantastisch uit.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:31 schreef RaXz het volgende:
Ik ben ook blij dat ik er even voor gezeten heb en de settings heb getweaked, nu speel ik met ray reconstruction aan op 2K, uiteraard met DLSS en 2x Framegen. Erg tof om opnieuw te zijn begonnen met de game maar ditmaal met nog betere graphics, ray reconstruction is echt wel de performance hit waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |