Yepquote:Op woensdag 6 mei 2026 23:33 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Die heb ik ook geloof ik, als je deze bedoelt.
[ link | afbeelding ]
Ben je in een verfblik gevallen?quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:33 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Die heb ik ook geloof ik, als je deze bedoelt.
[ link | afbeelding ]
Het is jammer dat die icons niet transparant worden wanneer ze op een andere etage liggen. Vaak zoek ik mij rot en dan blijkt het boven of onder mij te liggen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:00 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren de quests in/rond Longleaf/Longbranch afgerond, erg toffe omgeving
Maar nu zag ik daar op de minimap een paarse key staan, in het moeras.
Maar eenmaal op de juiste locatie aangekomen stond ik op de map op de juiste locatie, maar geen sleutel of chest te zien.
Dus waarschijnlijk onder de grond?
Kon echter in de wijde omgeving niks vinden
Ik vond die quests echt verschrikkelijk. Je zag amper iets door die mist en het was echt een drama om die krengen in die basket te krijgen. Degene die die quests heeft bedacht mag rechtstreeks de hel in. Ik smeet bijna m’n keyboard kapot van frustratie.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:00 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren de quests in/rond Longleaf/Longbranch afgerond, erg toffe omgeving
Maar nu zag ik daar op de minimap een paarse key staan, in het moeras.
Maar eenmaal op de juiste locatie aangekomen stond ik op de map op de juiste locatie, maar geen sleutel of chest te zien.
Dus waarschijnlijk onder de grond?
Kon echter in de wijde omgeving niks vinden
Weet je nog hoe je die key uiteindelijk gepakt hebt?quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:51 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik vond die quests echt verschrikkelijk. Je zag amper iets door die mist en het was echt een drama om die krengen in die basket te krijgen. Degene die die quests heeft bedacht mag rechtstreeks de hel in. Ik smeet bijna m’n keyboard kapot van frustratie.
Die paarse key had ik ook gevonden, maar geen idee wat je ermee moet doen. Was alweer compleet vergeten dat ik dat ding überhaupt had geloot.
Weet ik echt niet meer, ik kan mij niet herinneren dat ik er moeite mee had, volgens mij lag hij er gewoon voor het oprapen. Ik heb hem iig in mijn inventory.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Weet je nog hoe je die key uiteindelijk gepakt hebt?
Zal straks eens kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:35 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Weet ik echt niet meer, ik kan mij niet herinneren dat ik er moeite mee had, volgens mij lag hij er gewoon voor het oprapen. Ik heb hem iig in mijn inventory.
[ link | afbeelding ]
Interessant wel, volgens weet niemand waar die key precies voor is, kan geen enkele guide vinden.quote:
Klopt, gisteren op YouTube gezocht maar niks kunnen vindenquote:Op donderdag 7 mei 2026 19:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Interessant wel, volgens weet niemand waar die key precies voor is, kan geen enkele guide vinden.
Wat is snel? Kanquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:59 schreef Momo het volgende:
Ik weet dat de optie snel komt, maar verhuizen jullie naar Pailune of blijven jullie in Hernand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar denk dat ik wel verhuis voor de grotere farm.oh ah toma toma vem vem vem vem
Wat is snel in deze gamequote:Op donderdag 7 mei 2026 20:59 schreef Momo het volgende:
Ik weet dat de optie snel komt, maar verhuizen jullie naar Pailune of blijven jullie in Hernand?
quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat is snel? KanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar denk dat ik wel verhuis voor de grotere farm.Ok dan stuurt het nog wel even dusquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat is snel in deze game
Ik ga wel naar de volgende regio als het zover is.
Maar heb niks meer aan het kamp gedaan sinds ik de boerderij en ranch heb.
Gewoon elke keer wanneer het kan 12 uur slapen. Dat helpt een hoopquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:08 schreef -Deluzion- het volgende:
Pailune kamp opbouwen gaat ook wel een tijdje duren, je hebt zoveel heel veel Kamp Geld nodig.
Yup en het heeft sowieso geen haast.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon elke keer wanneer het kan 12 uur slapen. Dat helpt een hoop
Haast en Crimson Desert in 1 zinquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:43 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Yup en het heeft sowieso geen haast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |