Ik vond Praline in het begin ook mwoah, maar later toen ik noordelijker kwam, en het bosrijker werd, toch meer gaan waarderen.quote:Op maandag 4 mei 2026 23:10 schreef -Deluzion- het volgende:
Pailune vond ik persoonlijk een wat minder leuk gebied, beetje copy/paste van Hernand maar dan slechter, een beetje repetitive, en hele nare bounty hunting quests, de boss fights waren wel ok.
Demeniss maakt het vervolgens weer helemaal goed.
quote:Op maandag 4 mei 2026 23:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vond Praline in het begin ook mwoah, maar later toen ik noordelijker kwam, en het bosrijker werd, toch meer gaan waarderen.
Demeniss maar een heel klein stukje geweest tijdens Chapter 5 uit het hoofd, en dat vond ik maar saai ogen.
Maar zoals gezegd maar een klein stukje geweest dus dat zegt niks.
Hernand en later ook Praline hebben laten zien dat iig die regio's afwisselend zijn.
De Mercury pool ook gevonden?quote:Op maandag 4 mei 2026 22:45 schreef StateOfMind het volgende:
Ik blijf me na 160+ uur nog steeds verbazen over de enorme grootte en de schaal van de game wereld
Ben nu in de Silver Wolf Mountains, wat een enorm gebied is.
Maar slechts een klein deel van Pailune, dat an sich kleiner minder groot is dan Hernand.
En ook hier weer zoveel te ontdekken, en te missen.
Wat een ontzettend heerlijke game
Maar maar maar, zo kan je je dye's niet gebruikenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:54 schreef Momo het volgende:
Ben in Tariv geweest stadje in Demeniss waar je wel gewoon heen kan met tovenaars. Gouden appels gevonden. In de directe omgeving daar wordt je wel direct aangevallen door magische wezens. Beighen is ook een stadje op grens Pailune en Demeniss waar je heen kan. Ben richting het einde van hoofdstuk 6, kan denk ik straks voor de missies naar buiten Hernand. Kamp geupgraded naar level 3, huisje aan het inrichten. Ik heb een dye verzameling in regenboogkleuren, een keuken en cauldron ondertussen in het huisje.
[ afbeelding ]
Al deze dyes heb ik ook gebruikt en heb ik dus dubbelquote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar maar maar, zo kan je je dye's niet gebruiken
Ik wist niet dat er dubbelen zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Al deze dyes heb ik ook gebruikt en heb ik dus dubbel
In het wild had een paar dubbelen en je kan ook dyes maken met de Cauldron.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er dubbelen zijn
Beighen trouwensmooi plaatsje
Ojaaa... Ik zal me eens met dat hele alchemy-gebeuren bezig houdenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:04 schreef Momo het volgende:
[..]
In het wild had een paar dubbelen en je kan ook dyes maken met de Cauldron.
Had je goud inmiddels al? Ik heb true white dye, true black dye en true gold dye. Die gouden was een hels karwei om bij elkaar te sprokkelen als ik me goed herinner (iets met vliegende herten, bladsprietkevers en boktorren). Puur wit en puur zwart waren volgens mij relatief eenvoudig (paar 'verplichte' quests)quote:Op zondag 3 mei 2026 11:45 schreef Momo het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk recepten voor die gouden en zilveren dyes?
Ik heb wel light, dark en bright yellow. Eens zien hoe ik aan wit, zwart en goud kom.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Had je goud inmiddels al? Ik heb true white dye, true black dye en true gold dye. Die gouden was een hels karwei om bij elkaar te sprokkelen als ik me goed herinner (iets met vliegende herten, bladsprietkevers en boktorren). Puur wit en puur zwart waren volgens mij relatief eenvoudig (paar 'verplichte' quests)
Goud heet niet officieel 'gold dye' trouwens, het is een variant van orange dye (bright/rich). Voordat je je een breuk zoektquote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb wel light, dark en bright yellow. Eens zien hoe ik aan wit, zwart en goud kom.
Die had ik zelf al gevonden, bij toeval.quote:
Nee.quote:Op woensdag 6 mei 2026 00:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit ding nog niet tegen gekomen? Dacht hem op een van de kastjes te kunnen zetten.
Die heb ik ook geloof ik, als je deze bedoelt.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:05 schreef StateOfMind het volgende:
Na 177 uur eindelijk een 2e mount
Zo'n grote witte springbok met enorme hoorns.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |