Hoe zie ik dat mobiel? Bij mij staat erquote:Op donderdag 23 april 2026 07:16 schreef Sumppi het volgende:
Mobiel 273 tabbladen en op mijn laptop een stuk of 20. Het is vreselijk.
Ah, even gekeken. Ik heb er nu 41 open. Vanaf 100 tabbladen verschijnt volgens mij die smiley. Daarnaast heb ik er 273 inactief. Dat zag ik door naar boven te scrollen, nadat ik op de 41 had geklikt.quote:Op donderdag 23 april 2026 07:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe zie ik dat mobiel? Bij mij staat er.
Je liegt.quote:Op donderdag 23 april 2026 07:30 schreef MadMaster het volgende:
Geen.
Er bestaat zoiets als bookmarks…
Misschien heb ik dat ook ooit gedaan dan.quote:Op donderdag 23 april 2026 07:27 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ah, even gekeken. Ik heb er nu 41 open. Vanaf 100 tabbladen verschijnt volgens mij die smiley. Daarnaast heb ik er 273 inactief. Dat zag ik door naar boven te scrollen, nadat ik op de 41 had geklikt.
Nu heb ik zojuist per ongeluk de inactieve tabbladen geactiveerd, waardoor ik nu ook alleen nog een smiley te zien krijg.
Druk op de ":D"quote:Op donderdag 23 april 2026 07:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe zie ik dat mobiel? Bij mij staat er.
248.quote:Op donderdag 23 april 2026 07:58 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Druk op de ":D"
Druk rechtsboven op de "⋮" "Tabbladen selecteren"
Nog een keer de "⋮"
"Selecteer alles"
Bovenin krijg ik de hoeveelheid te zien.
Precies mijn punt ja ;-)quote:Op donderdag 23 april 2026 08:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik heb er nu 1 open staan vanwege dit hier…
Sorry, maar ik hou van overzicht en zie de noodzaak van tabs open laten staan niet.quote:Op donderdag 23 april 2026 08:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Precies mijn punt ja ;-)
Je lijkt mijn ouders wel
Die sluiten ook elke tab voordat ze een nieuwe openen
Of zelfs de hele browser
Ze snappen gewoon niet dat je die tabs ook open kunt houden
Dit ja. Maar om de zoveel tijd worden ze automatisch in een soort archief gezet waardoor er ineens nog maar minder dan 100 open staan.quote:
466quote:
Op werk heb ik daar ook moeite mee, het sluiten van tabs. Ik neem me vaak voor dat een tab open blijft tot de to-do afgerond is. Maar dat gebeurt dus niet altijd onmiddelijk, waardoor ik vaak 30-50 tabs open heb staan. Vaak sluit ik dan op vrijdag alles af (doordeweeks gaat m'n werklaptop altijd op slaapstand, maar op vrijdag dus helemaal uit).quote:Op donderdag 23 april 2026 07:01 schreef TAmaru het volgende:
Ik heb een tabprobleem. Ik draai Firefox op mijn laptop en momenteel heb ik 472 tabs open. Ik vind het moeilijk tabs te sluiten uit angst om iets te missen of vergeten. Ik gebruik mijn tabs als een soort reminder.
Eens in de zoveel tijd sluit ik mijn tabs. Ik zet alles dan in mapjes op de bladwijzerbalk of sla ze op andere wijze af. Gek genoeg kijk ik daar dan vrijwel nooit meer naar.
Ik moet Firefox regelmatig herstarten omdat hij niet meer lekker draait. Dat doe ik dan met ctrl+alt+del (dus stoppen in de task manager), zodat ik bij het herstarten een bericht krijg om de vorige sessie te herstellen en ik dus geen tabs kwijtraak.
Ik vraag me af of meer mensen dit herkennen. Hoeveel tabs heb jij nu of normaliter open?
Meestal werkt CTRL-SHIFT-W of CTRL-W of CMD-W wel.quote:
Ik ben een type van afgerond en opgeruimd is netjes. Als ik dan van mijn computer wegga en ik kom terug open ik mijn browser wel weer opnieuw. Die ene klik is de moeite ook niet. Dan ga ik vaak toch weer met een andere website bezig.quote:Op donderdag 23 april 2026 08:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Precies mijn punt ja ;-)
Je lijkt mijn ouders wel
Die sluiten ook elke tab voordat ze een nieuwe openen
Of zelfs de hele browser
Ze snappen gewoon niet dat je die tabs ook open kunt houden
Ik fok mobiel dus dit kan helaas niet.quote:Op donderdag 23 april 2026 15:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Meestal werkt CTRL-SHIFT-W of CTRL-W of CMD-W wel.
Kun je IRL ook moeilijk dingen weggooien?quote:Op donderdag 23 april 2026 20:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja heel veel, ik sluit weinig en open veel. Daarom zoveel. Hele slechte eigenschap.
Gelukkig onthoudt YouTube dat voor je.quote:Op donderdag 23 april 2026 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister wel veel muziek (live-opnames/concerten) via YouTube. Als zo'n video nog niet is afgelopen laat ik die browser/ dat tabblad wel open staan.
Dat is niet feiloos helaas.quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gelukkig onthoudt YouTube dat voor je.
Zonder het open te hoeven houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |