Meestal werkt CTRL-SHIFT-W of CTRL-W of CMD-W wel.quote:
Ik ben een type van afgerond en opgeruimd is netjes. Als ik dan van mijn computer wegga en ik kom terug open ik mijn browser wel weer opnieuw. Die ene klik is de moeite ook niet. Dan ga ik vaak toch weer met een andere website bezig.quote:Op donderdag 23 april 2026 08:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Precies mijn punt ja ;-)
Je lijkt mijn ouders wel
Die sluiten ook elke tab voordat ze een nieuwe openen
Of zelfs de hele browser
Ze snappen gewoon niet dat je die tabs ook open kunt houden
Ik fok mobiel dus dit kan helaas niet.quote:Op donderdag 23 april 2026 15:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Meestal werkt CTRL-SHIFT-W of CTRL-W of CMD-W wel.
Kun je IRL ook moeilijk dingen weggooien?quote:Op donderdag 23 april 2026 20:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja heel veel, ik sluit weinig en open veel. Daarom zoveel. Hele slechte eigenschap.
Gelukkig onthoudt YouTube dat voor je.quote:Op donderdag 23 april 2026 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister wel veel muziek (live-opnames/concerten) via YouTube. Als zo'n video nog niet is afgelopen laat ik die browser/ dat tabblad wel open staan.
Dat is niet feiloos helaas.quote:Op vrijdag 24 april 2026 08:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gelukkig onthoudt YouTube dat voor je.
Zonder het open te hoeven houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |