Dat denk ik ook. Die vogeltjes waren nog niet volwassen genoeg om te vliegen. Jammer dit.quote:Op maandag 11 mei 2026 17:06 schreef Lenny77 het volgende:
Nee daar is iets in de nacht gebeurd
Ratten? Een ander roofdier?
Deze waren echt nog niet klaar om uit te vliegen en al helemaal niet om terug te vliegen
Zo triest..
quote:Op maandag 11 mei 2026 16:42 schreef Phaidra het volgende:
Nou moe… waarschijnlijk zijn de kuikens gistermiddag/ avond uitgevlogen. We hebben het niet gezien of gemerkt. Helaas hebben ze het niet allemaal gered. Minimaal 2 liggen nu dood in het kastje. Ik snap er niks van. Op de screenshots van de bewegingssensor zie ik nog een stuk of 4 kuikens levend bij elkaar zitten rond 22 uur, maar ergens in de nacht is er iets gebeurd. Waren ze ziek? Vertrappeld? Door de nachtview is het niet erg goed te zien. In de ochtend was er iig geen levend kuiken meer over. Hopelijk is de rest wel echt uitgevlogen.
Dit. Veel te klein nog.quote:Op maandag 11 mei 2026 17:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ach gossie. Die zijn nog niet zelf uitgevlogen hoor
Vorig jaar januari de knoop doorgehakt dat het gewoon niet meer ging met de herrie, ik moest mijn vogels regelmatig uit elkaar halen vanwege ruzie en lawaai maken. Ik was het ook wel zat om overal veertjes, zaadjes en poep tegen te komenquote:Op maandag 11 mei 2026 19:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom doe jij eigenlijk niks meer met vogels?
Ja dat weten we heel goed inderdaad. Maar ik trek het slecht dat het zo ineens is gegaan, terwijl we gister eind van de middag nog 6 zeer levendige kuikens zagen. Hoe dan? Maar ja, zelfs met het nest in volle zicht kan het dus een mysterie blijven…quote:Op maandag 11 mei 2026 18:21 schreef GGMM het volgende:
Dat is wel de natuur helaas. Hopelijk houdt het je niet tegen om in de toekomst opnieuw een huis te bieden aan een nieuwe vogel. Bij jou hebben ze meer kans dan zonder huisje
Maar ik kan me voorstellen dat je hier niet graag naar kijkt nee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |