Dat zou ook kunnen hoor! Maar ik zie het gewoon niet goed genoeg.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:56 schreef Kanaroe het volgende:
Zijn ze niet gewoon met zijn tweetjes aan het voeren?
quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:06 schreef DoubleDip het volgende:
Gaat hard zo, krijgen ze nou al een laagje dons?
Snap ik, die 'stropdas' is niet te zien zo. Ik weet ook niet of zo'n koolmeesmoeder wekenlang op haar jongen blijft zitten..quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen hoor! Maar ik zie het gewoon niet goed genoeg.
Die het hardste schreeuwt krijgt t meestquote:Op vrijdag 8 mei 2026 15:44 schreef Phaidra het volgende:
In ieder geval 1 kuiken wordt goed gevoed.
[ afbeelding ]
Dat doen ze samenquote:Op donderdag 7 mei 2026 18:56 schreef Kanaroe het volgende:
Zijn ze niet gewoon met zijn tweetjes aan het voeren?
Niet als er een verdwenen isquote:
Jezus sorry hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:43 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat is hier De Grote Vraag
Charlotte was verdweneni![]()
Leukquote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:42 schreef Elpis het volgende:
Ahw wat een leuk topic.
Hier ook een nestkastje dat piepgeluidjes maakt.Ein-de-lijk na jaren. Pimpelmezen in ons geval.
Ze hebben eindelijk door dat er ook een pimpelmezen kastje hing. Ze testten jarenlang alleen het koolmezen kastje.
Zit al te dubben vanaf wanneer ik poezebeest binnen moet houden. Gelukkig wel een bejaarde, maar toch wist ze onlangs een muis te vangen dus niet ongevaarlijk.
Steeds meer vogel ookquote:Op zondag 10 mei 2026 18:38 schreef Phaidra het volgende:
Ze gaan wel wat meer scharrelen inmiddels.
[ afbeelding ]
SPOILER: WARNING - dode kuikensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 11-05-2026 17:19:07 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |