Zou wel fijn zijn ja, het liefst bij de Spaanse Vomar in de buurt daar.quote:Op maandag 20 april 2026 16:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kan het niet wat dichter bij huis? Ergens in Asturias aub.
Ja maar de metro van Lissabon is extreem whackquote:Op maandag 20 april 2026 18:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Fissabon heeft een beter klimaat
Net achter die surfwinkeltjes wonen bijna alleen maar Marokkanen in die flatjes.quote:Op maandag 20 april 2026 19:13 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Neejoh die wonen allemaal in Terrassa en Badalona
Mwah vorig maand de metro van Lissabon genomen en vond die nog okayquote:Op maandag 20 april 2026 18:59 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ja maar de metro van Lissabon is extreem whack
De metro van Barcelona daarentegen (minus zakkenrollers)![]()
Je hebt legit geen auto oid nodig in BCN, is alleen maar een leuk extraatje bij een avondje uit.
Dat gaan we sowieso doen.quote:
Dan gaan we naar Bcnquote:Op maandag 20 april 2026 21:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit zit in Bcn en de meet is in Málaga muts
Zijn dat die collega's van je?quote:Op maandag 20 april 2026 19:23 schreef Fushia2 het volgende:
Niet met gitanos en mocros bbq'en aan las 3000
Met het ov reizenquote:Op maandag 20 april 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mwah vorig maand de metro van Lissabon genomen en vond die nog okay
Maar had frituurpan mee en bitterballen die ik daar uitdeeldequote:
Geen boulette?quote:Op maandag 20 april 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar had frituurpan mee en bitterballen die ik daar uitdeelde
Teveel homos in Tangerquote:Op maandag 20 april 2026 23:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee beter Tanger dan. Is veel dichter dan Bcn.
Bier drinkenquote:Op dinsdag 21 april 2026 14:44 schreef bianconeri het volgende:
Vlucht en bier all inclusive?
Het wordt pas een terechte klacht als dat exclusief is.
Madrid is leuker.quote:Op dinsdag 21 april 2026 14:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Deze comment is pas een klacht waard.
Madrid boven Barcelona zetten?![]()
Lekker naar Cafe D'n Hollander voor kipsate met fietjes en salaquote:Op dinsdag 21 april 2026 16:54 schreef epicbeardman het volgende:
Málaga is mij te goedkoop, plus ook hele dag bewolkt vandaag.
Tenerife daar zit je beter.
Haha nee man, die tent is vaag. Ik kwam daar eens met een Argentijnse meid voor een frikandel speciaal en nog wat Nederlandse junkfood. Werd er gevraagd om een reservering 😂 lachend weggelopenquote:Op dinsdag 21 april 2026 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker naar Cafe D'n Hollander voor kipsate met fietjes en sala
Bro Malaga heeft Albanië durres vibes. Tenerife is heel ander niveau.quote:
Ja joh, nog verder. Nederland is bijna nog dichter bij voor me.quote:Op maandag 20 april 2026 23:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee beter Tanger dan. Is veel dichter dan Bcn.
Dat niet doenquote:Op dinsdag 21 april 2026 14:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Deze comment is pas een klacht waard.
Madrid boven Barcelona zetten?![]()
Dat filmpje is zo goud hequote:Op dinsdag 21 april 2026 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker naar Cafe D'n Hollander voor kipsate met fietjes en sala
quote:Op dinsdag 21 april 2026 17:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Bro Malaga heeft Albanië durres vibes. Tenerife is heel ander niveau.
Plus het is koud en dood aan Costa del Sol in de winter.
Kan het ook in Egypte?quote:Op maandag 20 april 2026 16:18 schreef Fushia2 het volgende:
Omdat er tegenwoordig echt veel leden in Spanje wonen lijkt het mij leuk een Málaga meet te organiseren!
Soldaatquote:Op zaterdag 25 april 2026 15:53 schreef Fushia2 het volgende:
Ik kan je iedere luchthaven ophalen
Málaga,Sevilla,Almeria,Jerez
U roept ik rijden
Hmmmz, eens denken. Spanje, zeker Zuid Spanje is geweldig. Sevilla is mooi!quote:Op zaterdag 25 april 2026 15:53 schreef Fushia2 het volgende:
Ik kan je iedere luchthaven ophalen
Málaga,Sevilla,Almeria,Jerez
U roept ik rijden
Baskisch is het mooistquote:Op zaterdag 25 april 2026 16:54 schreef Fushia2 het volgende:
Ik had collega in Barcelona die alleen maar Catalaans sprak met directie/collega's.
Kk debiel was dit![]()
ik kan alleen keihard carterista roepen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 19:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet met een Andalousisch accent praten![]()
Wat zeg jijquote:Op zaterdag 25 april 2026 16:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kutstad. Heb daar ooit tijdje gezeten.
Ja, jij hebt er 3 maanden gezeten. Ik lang genoeg om te weten dat Valencia niet zo bijzonder isquote:
Boze maagd die niets geregeld heeft in Mya gespotquote:Op zaterdag 25 april 2026 21:47 schreef Fushia2 het volgende:
En stappen is ongezien duur voor niks.
Marina beach club zit vol met Spaanse paupers en Mya vol met toeristen.
30 euro entree voor Mya en enige wat je ziet daar zijn studenten en toeristen![]()
Wow, beetje respect maat. Ik ben ook een boze maagd die nog nooit iets heeft geregeld in Mya.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:
[..]
Boze maagd die niets geregeld heeft in Mya gespot
Dit kan geen toeval meer zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wow, beetje respect maat. Ik ben ook een boze maagd die nog nooit iets heeft geregeld in Mya.
Ik heb een taxi genomen en ben naar de stad geweest.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:
[..]
Boze maagd die niets geregeld heeft in Mya gespot
quote:Op zondag 26 april 2026 05:33 schreef raptorix het volgende:
Beter Gran Canaria, ben er in November weer.
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Gezellig, mag ik mee?quote:
Waaron KLB mods niet welkom? waar was mijn uitnodiging?quote:
Iedereen is welkom! Ook @CoolGuyquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waaron KLB mods niet welkom? waar was mijn uitnodiging?
Als ik via Brussel moet vliegen danquote:
Zegt de guy die "zijn vlucht gemist heeft"quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:15 schreef Näsenbar het volgende:
Was wel lachen, alleen jammer dat de enige tenten die Fushia liet zien vol zaten met Nederlanders of schimmige shisha lounges waren.
Wij hadden de upgrade naar een bungalow.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zegt de guy die "zijn vlucht gemist heeft"![]()
Wat?quote:Op maandag 20 april 2026 16:19 schreef Cor_Minderhout het volgende:
Iedereen woont in daar in de buurt.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:24 schreef Fushia2 het volgende:
Je was gewoon boos omdat @:sebbeswensje geen kamer met je wou delen![]()
Ja no way dat ik in dat smoezelige hostel ging slapen met de rest van KLB op de kamer.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wij hadden de upgrade naar een bungalow.
Waarom in een hostel? Had gedacht dat Fushia wel zo gastvrij was dat hij jullie in zijn appartement liet logeren. Valt wel tegen van hem.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:12 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
[..]
Ja no way dat ik in dat smoezelige hostel ging slapen met de rest van KLB op de kamer.
In die gooncave die tevens fungeert als dierenasiel? Gelukkig niet zeg.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:25 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Waarom in een hostel? Had gedacht dat Fushia wel zo gastvrij was dat hij jullie in zijn appartement liet logeren. Valt wel tegen van hem.
Ja, als je inging op de uitnodiging dan pas je daar prima tussen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:11 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
In die gooncave die tevens fungeert als dierenasiel? Gelukkig niet zeg.
Want?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:59 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Ja, als je inging op de uitnodiging dan pas je daar prima tussen.
HB!quote:
HB is wat je zegt als je weet dat ik gelijk hebquote:
Je noemt zijn woning denigrerend een gooncave/dierenasiel, maar je gaat er vervolgens wel op zijn uitnodiging in voor een ontmoeting. Dan ben je wat mij betreft van hetzelfde kaliber als de bewoner van die gooncave/dierenasiel en is het niet zo vreemd om te zeggen dat je prima tussen dat gezelschap past.quote:
Jij bent nieuw hier?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:08 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Je noemt zijn woning denigrerend een gooncave/dierenasiel, maar je gaat er vervolgens wel op zijn uitnodiging in voor een ontmoeting. Dan ben je wat mij betreft van hetzelfde kaliber als de bewoner van die gooncave/dierenasiel en is het niet zo vreemd om te zeggen dat je prima tussen dat gezelschap past.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |