abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220620716
Omdat er tegenwoordig echt veel leden in Spanje wonen lijkt het mij leuk een Málaga meet te organiseren!
pi_220620720
Mag ik ook komen?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220620722
Iedereen woont in daar in de buurt.
pi_220620726
Iedereen is welkom!
pi_220620727
@yvonne twijfelt
pi_220620735
Ik kom misschien wel effe koekeloeren
  maandag 20 april 2026 @ 16:24:20 #7
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220620742
Kan het niet wat dichter bij huis? Ergens in Asturias aub.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 16:25:43 #8
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220620756
Ik kom! Ik breng cervezas
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220620769
Vliegtickets zijn inbegrepen?
Dan kom ik wel!
pi_220620771
Ik heb een villa in Málaga dus het kan daar.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  maandag 20 april 2026 @ 17:40:39 #11
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220621221
Wat is de klacht?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 20 april 2026 @ 18:08:02 #12
511221 Hetekip
Depressief
pi_220621391
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 16:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kan het niet wat dichter bij huis? Ergens in Asturias aub.
Zou wel fijn zijn ja, het liefst bij de Spaanse Vomar in de buurt daar.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 20 april 2026 @ 18:16:49 #13
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220621447
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 18:47:20 #14
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220621656
Niet in Barceloneta wonen :') :') :') :')
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_220621715
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 18:47 schreef Flitsbezorger het volgende:
Niet in Barceloneta wonen :') :') :') :')
Fissabon heeft een beter klimaat
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 18:59:55 #16
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220621733
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 18:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Fissabon heeft een beter klimaat
Ja maar de metro van Lissabon is extreem whack

De metro van Barcelona daarentegen (minus zakkenrollers) O+ _O_

Je hebt legit geen auto oid nodig in BCN, is alleen maar een leuk extraatje bij een avondje uit.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  maandag 20 april 2026 @ 19:02:53 #17
503746 Hogwarts
School of swag
pi_220621753
Barcelona :')

Madrid _O_ _O_ _O_
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_220621838
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 18:47 schreef Flitsbezorger het volgende:
Niet in Barceloneta wonen :') :') :') :')
Daar wonen alleen maar Marokkanen :')
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 19:12:04 #19
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220621840
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:02 schreef Hogwarts het volgende:
Barcelona :')

Madrid _O_ _O_ _O_
Dat zijn de Castilliaanse bezetters fuck dat

FREE CATALUNYA
FREE EUSKAL HERRIA
FREE GALICIA
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_220621846
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:02 schreef Hogwarts het volgende:
Barcelona :')

Madrid _O_ _O_ _O_
Barcelona :')

Madrid :') :') :')
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 19:13:15 #21
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220621853
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:11 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Daar wonen alleen maar Marokkanen :')
Neejoh die wonen allemaal in Terrassa en Badalona
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_220621878
Wil je een drugslijn opzetten en zoek je een paar geldezels of wat?
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_220621907
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:13 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Neejoh die wonen allemaal in Terrassa en Badalona
Net achter die surfwinkeltjes wonen bijna alleen maar Marokkanen in die flatjes.

En de meeste heb je in Hospitalet

Mattie woont daar :D
pi_220621913
AI Overview


Yes, there is a significant Moroccan population living in the Ciutat Vella district of Barcelona, which includes the La Barceloneta neighborhood

Leer mij Spanje kennen :')
pi_220621919
Niet met gitanos en mocros bbq'en aan las 3000 :')
pi_220621935
Geen kebab eten bij Bismillah Kebabish :')
pi_220621944
Niet naar jummah gaan bij de grote moskee aan Clot :') :')
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 19:32:09 #28
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220621976
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 18:59 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Ja maar de metro van Lissabon is extreem whack

De metro van Barcelona daarentegen (minus zakkenrollers) O+ _O_

Je hebt legit geen auto oid nodig in BCN, is alleen maar een leuk extraatje bij een avondje uit.
Mwah vorig maand de metro van Lissabon genomen en vond die nog okay
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 20 april 2026 @ 19:51:50 #29
511221 Hetekip
Depressief
pi_220622257
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:25 schreef Fushia2 het volgende:
Geen kebab eten bij Bismillah Kebabish :')
Dat gaan we sowieso doen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220622890
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:51 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat gaan we sowieso doen.
Dit zit in Bcn en de meet is in Málaga muts
  maandag 20 april 2026 @ 21:09:19 #31
511221 Hetekip
Depressief
pi_220622911
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:04 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Dit zit in Bcn en de meet is in Málaga muts
Dan gaan we naar Bcn
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 20 april 2026 @ 21:39:36 #32
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220623066
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:23 schreef Fushia2 het volgende:
Niet met gitanos en mocros bbq'en aan las 3000 :')
Zijn dat die collega's van je?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220623447
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:09 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dan gaan we naar Bcn
Dat is hierbij besloten
pi_220623449
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:21 schreef Fushia2 het volgende:

En de meeste heb je in Hospitalet
Oh daar was ik nog in november
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 22:35:10 #35
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_220623477
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Mwah vorig maand de metro van Lissabon genomen en vond die nog okay
Met het ov reizen :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 22:36:42 #36
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220623495
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:35 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Met het ov reizen :')
Maar had frituurpan mee en bitterballen die ik daar uitdeelde
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220623529
Zal even aan je zus vragen wanneer ze tijd heeft.
  maandag 20 april 2026 @ 22:44:04 #38
511221 Hetekip
Depressief
pi_220623557
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Maar had frituurpan mee en bitterballen die ik daar uitdeelde
Geen boulette?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220623736
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:09 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dan gaan we naar Bcn
Nee beter Tanger dan. Is veel dichter dan Bcn.
  maandag 20 april 2026 @ 23:38:16 #40
511221 Hetekip
Depressief
pi_220623779
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 23:22 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Nee beter Tanger dan. Is veel dichter dan Bcn.
Teveel homos in Tanger
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220626606
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:02 schreef Hogwarts het volgende:
Barcelona :')

Madrid _O_ _O_ _O_
Deze comment is pas een klacht waard.

Madrid boven Barcelona zetten? :{w :{w
pi_220626607
Vlucht en bier all inclusive?

Het wordt pas een terechte klacht als dat exclusief is.
pi_220627444
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:44 schreef bianconeri het volgende:
Vlucht en bier all inclusive?

Het wordt pas een terechte klacht als dat exclusief is.
Bier drinken :')
pi_220627447
Ik drink zelf niet, maar halve litertje kost hier 1,50 aan het strand

Wel Amstel, maar goed je kan niet alles hebben
pi_220627451
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Deze comment is pas een klacht waard.

Madrid boven Barcelona zetten? :{w :{w
Madrid is leuker.

Barcelona zit.vol met illegalen en junkies tegenwoordig. Was er vorig jaar nog enkele weken met werk.

Is erger dan Parijs aan la Seine :')
pi_220627458
Málaga is mij te goedkoop, plus ook hele dag bewolkt vandaag.

Tenerife daar zit je beter.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 21 april 2026 @ 16:54:47 #47
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220627459
HERRES IN EUSKAL HERRIA
pi_220627473
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 16:54 schreef epicbeardman het volgende:
Málaga is mij te goedkoop, plus ook hele dag bewolkt vandaag.

Tenerife daar zit je beter.
Lekker naar Cafe D'n Hollander voor kipsate met fietjes en sala
pi_220627568
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2026 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Lekker naar Cafe D'n Hollander voor kipsate met fietjes en sala
Haha nee man, die tent is vaag. Ik kwam daar eens met een Argentijnse meid voor een frikandel speciaal en nog wat Nederlandse junkfood. Werd er gevraagd om een reservering 😂 lachend weggelopen
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220627674
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 16:54 schreef epicbeardman het volgende:

Tenerife daar zit je beter.
Hahahaaha :D
pi_220627681
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 17:48 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Hahahaaha :D
Bro Malaga heeft Albanië durres vibes. Tenerife is heel ander niveau.

Plus het is koud en dood aan Costa del Sol in de winter.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:20:25 #52
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220627847
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 23:22 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Nee beter Tanger dan. Is veel dichter dan Bcn.
Ja joh, nog verder. Nederland is bijna nog dichter bij voor me.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  dinsdag 21 april 2026 @ 19:27:34 #53
503746 Hogwarts
School of swag
pi_220628250
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Deze comment is pas een klacht waard.

Madrid boven Barcelona zetten? :{w :{w
Dat niet doen :') Barcelona vol met teringtokkies en toeristen
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_220628257
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2026 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Lekker naar Cafe D'n Hollander voor kipsate met fietjes en sala
Dat filmpje is zo goud he _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 21 april 2026 @ 19:30:18 #55
503746 Hogwarts
School of swag
pi_220628275
https://youtube.com/shorts/r583LfJb-jg?si=4UriYaWDh6FKkUAm

Deze? Die kende ik nog niet en ik d8 dat ik alle gekkie NL videos wel kende :')
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_220629424
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 17:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Bro Malaga heeft Albanië durres vibes. Tenerife is heel ander niveau.

Plus het is koud en dood aan Costa del Sol in de winter.
:') :')

Welk niveau heeft Tenerife? :')

En Tenerife en Las Palmas zijn koud tijdens de zomer :')
pi_220629429
Beste is sowieso de costa de la luz, Isla Cristana en Punta Umbria
pi_220629433
En cadiz en Tarifa ook véél beter dan Tenerife :')
pi_220632681
Pero cuando es este cita? Y donde en Malaga?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Admin zaterdag 25 april 2026 @ 10:24:40 #60
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220650019
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2026 16:18 schreef Fushia2 het volgende:
Omdat er tegenwoordig echt veel leden in Spanje wonen lijkt het mij leuk een Málaga meet te organiseren!
Kan het ook in Egypte?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220650341
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 april 2026 10:24 schreef yvonne het volgende:

[..]
Kan het ook in Egypte?
Ik ben bang in Afrika
  Admin zaterdag 25 april 2026 @ 12:05:37 #62
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220650553
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:18 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Ik ben bang in Afrika
Ze spreken Habibi`s42db8015cd2e01a9aa11892bc1e398bd37802867.jpg?1777111539
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zaterdag 25 april 2026 @ 14:07:46 #63
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220651353
Hoe is het met de leasebak
pi_220651828
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 14:07 schreef jigggy het volgende:
Hoe is het met de leasebak
Kom Andalucia gaan we feunen
pi_220651833
Ik kan je iedere luchthaven ophalen

Málaga,Sevilla,Almeria,Jerez

U roept ik rijden
  zaterdag 25 april 2026 @ 16:03:22 #66
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220651879
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 15:53 schreef Fushia2 het volgende:
Ik kan je iedere luchthaven ophalen

Málaga,Sevilla,Almeria,Jerez

U roept ik rijden
Soldaat
pi_220652008
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:03 schreef jigggy het volgende:

[..]
Soldaat
:7
pi_220652244
Kom naar Valencia
pi_220652253
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:52 schreef Atak het volgende:
Kom naar Valencia
Kutstad. Heb daar ooit tijdje gezeten.
pi_220652265
Maar ben nu verantwoordelijk voor Andalucia gelukki

Valencianen en catalanen zijn mafkees
pi_220652274
Ik had collega in Barcelona die alleen maar Catalaans sprak met directie/collega's.

Kk debiel was dit :') :')
  Admin zaterdag 25 april 2026 @ 17:21:05 #72
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220652569
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 15:53 schreef Fushia2 het volgende:
Ik kan je iedere luchthaven ophalen

Málaga,Sevilla,Almeria,Jerez

U roept ik rijden
Hmmmz, eens denken. Spanje, zeker Zuid Spanje is geweldig. Sevilla is mooi!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220652672
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:54 schreef Fushia2 het volgende:
Ik had collega in Barcelona die alleen maar Catalaans sprak met directie/collega's.

Kk debiel was dit :') :')
Baskisch is het mooist
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220653822
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 17:26 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Baskisch is het mooist
:') :')

Niet met een Andalousisch accent praten :') :')
pi_220653825
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:51 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
:') :')

Niet met een Andalousisch accent praten :') :')
ik kan alleen keihard carterista roepen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220653866
Carterista PIEKKKK POOOOQUET
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:30:56 #77
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220654608
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:53 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Kutstad. Heb daar ooit tijdje gezeten.
Wat zeg jij :')
pi_220654723
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:30 schreef jigggy het volgende:

[..]
Wat zeg jij :')
Ja, jij hebt er 3 maanden gezeten. Ik lang genoeg om te weten dat Valencia niet zo bijzonder is :D

Het enige goede is het zeewater. Die is in de zomer echt wel véél warmer dan de costa del sol of costa de la luz
pi_220654740
En stappen is ongezien duur voor niks.

Marina beach club zit vol met Spaanse paupers en Mya vol met toeristen.

30 euro entree voor Mya en enige wat je ziet daar zijn studenten en toeristen :') :r
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:23:33 #80
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220654997
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:47 schreef Fushia2 het volgende:
En stappen is ongezien duur voor niks.

Marina beach club zit vol met Spaanse paupers en Mya vol met toeristen.

30 euro entree voor Mya en enige wat je ziet daar zijn studenten en toeristen :') :r
Boze maagd die niets geregeld heeft in Mya gespot
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:28:23 #81
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220655034
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:

[..]
Boze maagd die niets geregeld heeft in Mya gespot
Wow, beetje respect maat. Ik ben ook een boze maagd die nog nooit iets heeft geregeld in Mya.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220655060
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:28 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Wow, beetje respect maat. Ik ben ook een boze maagd die nog nooit iets heeft geregeld in Mya.
Dit kan geen toeval meer zijn.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220655824
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:

[..]
Boze maagd die niets geregeld heeft in Mya gespot
Ik heb een taxi genomen en ben naar de stad geweest.

Denken dat ik 30 euro ga betalen om met toeristen en erasmus studenten te zitten :D :') :')
pi_220656004
Beter Gran Canaria, ben er in November weer.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220657937
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 05:33 schreef raptorix het volgende:
Beter Gran Canaria, ben er in November weer.
:') :')

Málaga of Cadiz of een stadje ertussen
pi_220657939
Fuengirola ga ik jaarlijks met vakantie
pi_220905817
Was gezellig boys!!!
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:21:15 #88
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220905857
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:19 schreef Fushia2 het volgende:
Was gezellig boys!!!
:') :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220905886
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:21 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
:') :')
Je bent welkom voor de volgende meet!
pi_220905889
@yvonne kom jij ook dan
  Admin donderdag 28 mei 2026 @ 18:48:04 #91
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220907557
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:23 schreef Fushia2 het volgende:
@:yvonne kom jij ook dan
Jaaaaaaaaaaaaa
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 18:49:56 #92
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220907566
quote:
17s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:48 schreef yvonne het volgende:

[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
Gezellig, mag ik mee?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 18:50:37 #93
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220907568
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:19 schreef Fushia2 het volgende:
Was gezellig boys!!!
Waaron KLB mods niet welkom? waar was mijn uitnodiging? :P
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220907701
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Waaron KLB mods niet welkom? waar was mijn uitnodiging? :P
Iedereen is welkom! Ook @CoolGuy
  Admin donderdag 28 mei 2026 @ 19:15:32 #95
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220907711
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:49 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Gezellig, mag ik mee?
Als ik via Brussel moet vliegen dan
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:15:24 #96
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220908350
Was wel lachen, alleen jammer dat de enige tenten die Fushia liet zien vol zaten met Nederlanders of schimmige shisha lounges waren.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220909480
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:15 schreef Näsenbar het volgende:
Was wel lachen, alleen jammer dat de enige tenten die Fushia liet zien vol zaten met Nederlanders of schimmige shisha lounges waren.
Zegt de guy die "zijn vlucht gemist heeft" :') :')
pi_220909482
Je was gewoon boos omdat @SebbeSwensje geen kamer met je wou delen :') :')
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:42:06 #99
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220909548
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:23 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Zegt de guy die "zijn vlucht gemist heeft" :') :')
Wij hadden de upgrade naar een bungalow.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:53:46 #100
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220909581
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 16:19 schreef Cor_Minderhout het volgende:
Iedereen woont in daar in de buurt.
Wat?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 29 mei 2026 @ 08:12:06 #101
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220910172
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:24 schreef Fushia2 het volgende:
Je was gewoon boos omdat @:sebbeswensje geen kamer met je wou delen :') :')
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:42 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Wij hadden de upgrade naar een bungalow.
Ja no way dat ik in dat smoezelige hostel ging slapen met de rest van KLB op de kamer.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220911151
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:12 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
[..]
Ja no way dat ik in dat smoezelige hostel ging slapen met de rest van KLB op de kamer.
Waarom in een hostel? Had gedacht dat Fushia wel zo gastvrij was dat hij jullie in zijn appartement liet logeren. Valt wel tegen van hem.
pi_220911187
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:13 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Iedereen is welkom! Ook @:coolguy
En @Cockwhale ?

  Forum Admin vrijdag 29 mei 2026 @ 14:08:10 #104
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_220912951
Goeie meet dit
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:14:35 #105
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_220913010
Pero porque en Malaga?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:11:51 #106
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220916266
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:25 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
Waarom in een hostel? Had gedacht dat Fushia wel zo gastvrij was dat hij jullie in zijn appartement liet logeren. Valt wel tegen van hem.
In die gooncave die tevens fungeert als dierenasiel? Gelukkig niet zeg.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220916505
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:11 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
In die gooncave die tevens fungeert als dierenasiel? Gelukkig niet zeg.
Ja, als je inging op de uitnodiging dan pas je daar prima tussen. |:)
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:20:47 #108
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220918645
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:59 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
Ja, als je inging op de uitnodiging dan pas je daar prima tussen. |:)
Want?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:22:40 #109
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_220919433
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:20 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Want?
HB! :D
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:00:38 #110
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220920777
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
HB! :D
HB is wat je zegt als je weet dat ik gelijk heb :)
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220921613
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:20 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Want?
Je noemt zijn woning denigrerend een gooncave/dierenasiel, maar je gaat er vervolgens wel op zijn uitnodiging in voor een ontmoeting. Dan ben je wat mij betreft van hetzelfde kaliber als de bewoner van die gooncave/dierenasiel en is het niet zo vreemd om te zeggen dat je prima tussen dat gezelschap past. :P
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:01:43 #112
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220922637
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:08 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
Je noemt zijn woning denigrerend een gooncave/dierenasiel, maar je gaat er vervolgens wel op zijn uitnodiging in voor een ontmoeting. Dan ben je wat mij betreft van hetzelfde kaliber als de bewoner van die gooncave/dierenasiel en is het niet zo vreemd om te zeggen dat je prima tussen dat gezelschap past. :P
Jij bent nieuw hier?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220923812
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:01 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Jij bent nieuw hier?
Wat heeft dat ermee te maken? Nee, ik ben niet nieuw hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')