Zou wel fijn zijn ja, het liefst bij de Spaanse Vomar in de buurt daar.quote:Op maandag 20 april 2026 16:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kan het niet wat dichter bij huis? Ergens in Asturias aub.
Ja maar de metro van Lissabon is extreem whackquote:Op maandag 20 april 2026 18:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Fissabon heeft een beter klimaat
Net achter die surfwinkeltjes wonen bijna alleen maar Marokkanen in die flatjes.quote:Op maandag 20 april 2026 19:13 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Neejoh die wonen allemaal in Terrassa en Badalona
Mwah vorig maand de metro van Lissabon genomen en vond die nog okayquote:Op maandag 20 april 2026 18:59 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ja maar de metro van Lissabon is extreem whack
De metro van Barcelona daarentegen (minus zakkenrollers)![]()
Je hebt legit geen auto oid nodig in BCN, is alleen maar een leuk extraatje bij een avondje uit.
Dat gaan we sowieso doen.quote:
Dan gaan we naar Bcnquote:Op maandag 20 april 2026 21:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit zit in Bcn en de meet is in Málaga muts
Zijn dat die collega's van je?quote:Op maandag 20 april 2026 19:23 schreef Fushia2 het volgende:
Niet met gitanos en mocros bbq'en aan las 3000
Met het ov reizenquote:Op maandag 20 april 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mwah vorig maand de metro van Lissabon genomen en vond die nog okay
Maar had frituurpan mee en bitterballen die ik daar uitdeeldequote:
Geen boulette?quote:Op maandag 20 april 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar had frituurpan mee en bitterballen die ik daar uitdeelde
Teveel homos in Tangerquote:Op maandag 20 april 2026 23:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee beter Tanger dan. Is veel dichter dan Bcn.
Bier drinkenquote:Op dinsdag 21 april 2026 14:44 schreef bianconeri het volgende:
Vlucht en bier all inclusive?
Het wordt pas een terechte klacht als dat exclusief is.
Madrid is leuker.quote:Op dinsdag 21 april 2026 14:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Deze comment is pas een klacht waard.
Madrid boven Barcelona zetten?![]()
Lekker naar Cafe D'n Hollander voor kipsate met fietjes en salaquote:Op dinsdag 21 april 2026 16:54 schreef epicbeardman het volgende:
Málaga is mij te goedkoop, plus ook hele dag bewolkt vandaag.
Tenerife daar zit je beter.
Haha nee man, die tent is vaag. Ik kwam daar eens met een Argentijnse meid voor een frikandel speciaal en nog wat Nederlandse junkfood. Werd er gevraagd om een reservering 😂 lachend weggelopenquote:Op dinsdag 21 april 2026 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker naar Cafe D'n Hollander voor kipsate met fietjes en sala
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |