abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220621935
Geen kebab eten bij Bismillah Kebabish :')
pi_220621944
Niet naar jummah gaan bij de grote moskee aan Clot :') :')
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 19:32:09 #28
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220621976
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 18:59 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Ja maar de metro van Lissabon is extreem whack

De metro van Barcelona daarentegen (minus zakkenrollers) O+ _O_

Je hebt legit geen auto oid nodig in BCN, is alleen maar een leuk extraatje bij een avondje uit.
Mwah vorig maand de metro van Lissabon genomen en vond die nog okay
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 20 april 2026 @ 19:51:50 #29
511221 Hetekip
Depressief
pi_220622257
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:25 schreef Fushia2 het volgende:
Geen kebab eten bij Bismillah Kebabish :')
Dat gaan we sowieso doen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220622890
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:51 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat gaan we sowieso doen.
Dit zit in Bcn en de meet is in Málaga muts
  maandag 20 april 2026 @ 21:09:19 #31
511221 Hetekip
Depressief
pi_220622911
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:04 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Dit zit in Bcn en de meet is in Málaga muts
Dan gaan we naar Bcn
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 20 april 2026 @ 21:39:36 #32
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220623066
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:23 schreef Fushia2 het volgende:
Niet met gitanos en mocros bbq'en aan las 3000 :')
Zijn dat die collega's van je?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220623447
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:09 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dan gaan we naar Bcn
Dat is hierbij besloten
pi_220623449
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:21 schreef Fushia2 het volgende:

En de meeste heb je in Hospitalet
Oh daar was ik nog in november
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 22:35:10 #35
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_220623477
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Mwah vorig maand de metro van Lissabon genomen en vond die nog okay
Met het ov reizen :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 22:36:42 #36
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220623495
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:35 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Met het ov reizen :')
Maar had frituurpan mee en bitterballen die ik daar uitdeelde
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220623529
Zal even aan je zus vragen wanneer ze tijd heeft.
  maandag 20 april 2026 @ 22:44:04 #38
511221 Hetekip
Depressief
pi_220623557
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Maar had frituurpan mee en bitterballen die ik daar uitdeelde
Geen boulette?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220623736
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:09 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dan gaan we naar Bcn
Nee beter Tanger dan. Is veel dichter dan Bcn.
  maandag 20 april 2026 @ 23:38:16 #40
511221 Hetekip
Depressief
pi_220623779
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 23:22 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Nee beter Tanger dan. Is veel dichter dan Bcn.
Teveel homos in Tanger
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220626606
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:02 schreef Hogwarts het volgende:
Barcelona :')

Madrid _O_ _O_ _O_
Deze comment is pas een klacht waard.

Madrid boven Barcelona zetten? :{w :{w
pi_220626607
Vlucht en bier all inclusive?

Het wordt pas een terechte klacht als dat exclusief is.
pi_220627444
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:44 schreef bianconeri het volgende:
Vlucht en bier all inclusive?

Het wordt pas een terechte klacht als dat exclusief is.
Bier drinken :')
pi_220627447
Ik drink zelf niet, maar halve litertje kost hier 1,50 aan het strand

Wel Amstel, maar goed je kan niet alles hebben
pi_220627451
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Deze comment is pas een klacht waard.

Madrid boven Barcelona zetten? :{w :{w
Madrid is leuker.

Barcelona zit.vol met illegalen en junkies tegenwoordig. Was er vorig jaar nog enkele weken met werk.

Is erger dan Parijs aan la Seine :')
pi_220627458
Málaga is mij te goedkoop, plus ook hele dag bewolkt vandaag.

Tenerife daar zit je beter.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 21 april 2026 @ 16:54:47 #47
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220627459
HERRES IN EUSKAL HERRIA
pi_220627473
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 16:54 schreef epicbeardman het volgende:
Málaga is mij te goedkoop, plus ook hele dag bewolkt vandaag.

Tenerife daar zit je beter.
Lekker naar Cafe D'n Hollander voor kipsate met fietjes en sala
pi_220627568
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2026 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Lekker naar Cafe D'n Hollander voor kipsate met fietjes en sala
Haha nee man, die tent is vaag. Ik kwam daar eens met een Argentijnse meid voor een frikandel speciaal en nog wat Nederlandse junkfood. Werd er gevraagd om een reservering 😂 lachend weggelopen
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220627674
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 16:54 schreef epicbeardman het volgende:

Tenerife daar zit je beter.
Hahahaaha :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')