abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220620716
Omdat er tegenwoordig echt veel leden in Spanje wonen lijkt het mij leuk een Málaga meet te organiseren!
pi_220620720
Mag ik ook komen?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220620722
Iedereen woont in daar in de buurt.
pi_220620726
Iedereen is welkom!
pi_220620727
@yvonne twijfelt
pi_220620735
Ik kom misschien wel effe koekeloeren
  maandag 20 april 2026 @ 16:24:20 #7
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220620742
Kan het niet wat dichter bij huis? Ergens in Asturias aub.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 16:25:43 #8
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220620756
Ik kom! Ik breng cervezas
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220620769
Vliegtickets zijn inbegrepen?
Dan kom ik wel!
pi_220620771
Ik heb een villa in Málaga dus het kan daar.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  maandag 20 april 2026 @ 17:40:39 #11
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220621221
Wat is de klacht?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 20 april 2026 @ 18:08:02 #12
511221 Hetekip
Depressief
pi_220621391
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 16:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kan het niet wat dichter bij huis? Ergens in Asturias aub.
Zou wel fijn zijn ja, het liefst bij de Spaanse Vomar in de buurt daar.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 20 april 2026 @ 18:16:49 #13
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220621447
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 18:47:20 #14
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220621656
Niet in Barceloneta wonen :') :') :') :')
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_220621715
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 18:47 schreef Flitsbezorger het volgende:
Niet in Barceloneta wonen :') :') :') :')
Fissabon heeft een beter klimaat
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 18:59:55 #16
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220621733
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 18:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Fissabon heeft een beter klimaat
Ja maar de metro van Lissabon is extreem whack

De metro van Barcelona daarentegen (minus zakkenrollers) O+ _O_

Je hebt legit geen auto oid nodig in BCN, is alleen maar een leuk extraatje bij een avondje uit.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  maandag 20 april 2026 @ 19:02:53 #17
503746 Hogwarts
School of swag
pi_220621753
Barcelona :')

Madrid _O_ _O_ _O_
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_220621838
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 18:47 schreef Flitsbezorger het volgende:
Niet in Barceloneta wonen :') :') :') :')
Daar wonen alleen maar Marokkanen :')
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 19:12:04 #19
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220621840
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:02 schreef Hogwarts het volgende:
Barcelona :')

Madrid _O_ _O_ _O_
Dat zijn de Castilliaanse bezetters fuck dat

FREE CATALUNYA
FREE EUSKAL HERRIA
FREE GALICIA
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_220621846
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:02 schreef Hogwarts het volgende:
Barcelona :')

Madrid _O_ _O_ _O_
Barcelona :')

Madrid :') :') :')
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 19:13:15 #21
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220621853
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:11 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Daar wonen alleen maar Marokkanen :')
Neejoh die wonen allemaal in Terrassa en Badalona
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_220621878
Wil je een drugslijn opzetten en zoek je een paar geldezels of wat?
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_220621907
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:13 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Neejoh die wonen allemaal in Terrassa en Badalona
Net achter die surfwinkeltjes wonen bijna alleen maar Marokkanen in die flatjes.

En de meeste heb je in Hospitalet

Mattie woont daar :D
pi_220621913
AI Overview


Yes, there is a significant Moroccan population living in the Ciutat Vella district of Barcelona, which includes the La Barceloneta neighborhood

Leer mij Spanje kennen :')
pi_220621919
Niet met gitanos en mocros bbq'en aan las 3000 :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')