Zou wel fijn zijn ja, het liefst bij de Spaanse Vomar in de buurt daar.quote:Op maandag 20 april 2026 16:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kan het niet wat dichter bij huis? Ergens in Asturias aub.
Ja maar de metro van Lissabon is extreem whackquote:Op maandag 20 april 2026 18:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Fissabon heeft een beter klimaat
Net achter die surfwinkeltjes wonen bijna alleen maar Marokkanen in die flatjes.quote:Op maandag 20 april 2026 19:13 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Neejoh die wonen allemaal in Terrassa en Badalona
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |