abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220650341
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 april 2026 10:24 schreef yvonne het volgende:

[..]
Kan het ook in Egypte?
Ik ben bang in Afrika
  Admin zaterdag 25 april 2026 @ 12:05:37 #62
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220650553
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:18 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Ik ben bang in Afrika
Ze spreken Habibi`s42db8015cd2e01a9aa11892bc1e398bd37802867.jpg?1777111539
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zaterdag 25 april 2026 @ 14:07:46 #63
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220651353
Hoe is het met de leasebak
pi_220651828
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 14:07 schreef jigggy het volgende:
Hoe is het met de leasebak
Kom Andalucia gaan we feunen
pi_220651833
Ik kan je iedere luchthaven ophalen

Málaga,Sevilla,Almeria,Jerez

U roept ik rijden
  zaterdag 25 april 2026 @ 16:03:22 #66
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220651879
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 15:53 schreef Fushia2 het volgende:
Ik kan je iedere luchthaven ophalen

Málaga,Sevilla,Almeria,Jerez

U roept ik rijden
Soldaat
pi_220652008
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:03 schreef jigggy het volgende:

[..]
Soldaat
:7
pi_220652244
Kom naar Valencia
pi_220652253
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:52 schreef Atak het volgende:
Kom naar Valencia
Kutstad. Heb daar ooit tijdje gezeten.
pi_220652265
Maar ben nu verantwoordelijk voor Andalucia gelukki

Valencianen en catalanen zijn mafkees
pi_220652274
Ik had collega in Barcelona die alleen maar Catalaans sprak met directie/collega's.

Kk debiel was dit :') :')
  Admin zaterdag 25 april 2026 @ 17:21:05 #72
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220652569
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 15:53 schreef Fushia2 het volgende:
Ik kan je iedere luchthaven ophalen

Málaga,Sevilla,Almeria,Jerez

U roept ik rijden
Hmmmz, eens denken. Spanje, zeker Zuid Spanje is geweldig. Sevilla is mooi!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220652672
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:54 schreef Fushia2 het volgende:
Ik had collega in Barcelona die alleen maar Catalaans sprak met directie/collega's.

Kk debiel was dit :') :')
Baskisch is het mooist
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220653822
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 17:26 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Baskisch is het mooist
:') :')

Niet met een Andalousisch accent praten :') :')
pi_220653825
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:51 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
:') :')

Niet met een Andalousisch accent praten :') :')
ik kan alleen keihard carterista roepen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220653866
Carterista PIEKKKK POOOOQUET
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:30:56 #77
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220654608
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:53 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Kutstad. Heb daar ooit tijdje gezeten.
Wat zeg jij :')
pi_220654723
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:30 schreef jigggy het volgende:

[..]
Wat zeg jij :')
Ja, jij hebt er 3 maanden gezeten. Ik lang genoeg om te weten dat Valencia niet zo bijzonder is :D

Het enige goede is het zeewater. Die is in de zomer echt wel véél warmer dan de costa del sol of costa de la luz
pi_220654740
En stappen is ongezien duur voor niks.

Marina beach club zit vol met Spaanse paupers en Mya vol met toeristen.

30 euro entree voor Mya en enige wat je ziet daar zijn studenten en toeristen :') :r
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:23:33 #80
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220654997
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:47 schreef Fushia2 het volgende:
En stappen is ongezien duur voor niks.

Marina beach club zit vol met Spaanse paupers en Mya vol met toeristen.

30 euro entree voor Mya en enige wat je ziet daar zijn studenten en toeristen :') :r
Boze maagd die niets geregeld heeft in Mya gespot
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:28:23 #81
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220655034
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:

[..]
Boze maagd die niets geregeld heeft in Mya gespot
Wow, beetje respect maat. Ik ben ook een boze maagd die nog nooit iets heeft geregeld in Mya.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220655060
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:28 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Wow, beetje respect maat. Ik ben ook een boze maagd die nog nooit iets heeft geregeld in Mya.
Dit kan geen toeval meer zijn.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220655824
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:23 schreef jigggy het volgende:

[..]
Boze maagd die niets geregeld heeft in Mya gespot
Ik heb een taxi genomen en ben naar de stad geweest.

Denken dat ik 30 euro ga betalen om met toeristen en erasmus studenten te zitten :D :') :')
pi_220656004
Beter Gran Canaria, ben er in November weer.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220657937
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 05:33 schreef raptorix het volgende:
Beter Gran Canaria, ben er in November weer.
:') :')

Málaga of Cadiz of een stadje ertussen
pi_220657939
Fuengirola ga ik jaarlijks met vakantie
pi_220905817
Was gezellig boys!!!
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:21:15 #88
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220905857
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:19 schreef Fushia2 het volgende:
Was gezellig boys!!!
:') :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220905886
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:21 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
:') :')
Je bent welkom voor de volgende meet!
pi_220905889
@yvonne kom jij ook dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')