Bro Malaga heeft Albanië durres vibes. Tenerife is heel ander niveau.quote:
Ja joh, nog verder. Nederland is bijna nog dichter bij voor me.quote:Op maandag 20 april 2026 23:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee beter Tanger dan. Is veel dichter dan Bcn.
Dat niet doenquote:Op dinsdag 21 april 2026 14:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Deze comment is pas een klacht waard.
Madrid boven Barcelona zetten?![]()
Dat filmpje is zo goud hequote:Op dinsdag 21 april 2026 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker naar Cafe D'n Hollander voor kipsate met fietjes en sala
quote:Op dinsdag 21 april 2026 17:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Bro Malaga heeft Albanië durres vibes. Tenerife is heel ander niveau.
Plus het is koud en dood aan Costa del Sol in de winter.
Kan het ook in Egypte?quote:Op maandag 20 april 2026 16:18 schreef Fushia2 het volgende:
Omdat er tegenwoordig echt veel leden in Spanje wonen lijkt het mij leuk een Málaga meet te organiseren!
Soldaatquote:Op zaterdag 25 april 2026 15:53 schreef Fushia2 het volgende:
Ik kan je iedere luchthaven ophalen
Málaga,Sevilla,Almeria,Jerez
U roept ik rijden
Hmmmz, eens denken. Spanje, zeker Zuid Spanje is geweldig. Sevilla is mooi!quote:Op zaterdag 25 april 2026 15:53 schreef Fushia2 het volgende:
Ik kan je iedere luchthaven ophalen
Málaga,Sevilla,Almeria,Jerez
U roept ik rijden
Baskisch is het mooistquote:Op zaterdag 25 april 2026 16:54 schreef Fushia2 het volgende:
Ik had collega in Barcelona die alleen maar Catalaans sprak met directie/collega's.
Kk debiel was dit![]()
ik kan alleen keihard carterista roepen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 19:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet met een Andalousisch accent praten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |