abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220627681
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 17:48 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Hahahaaha :D
Bro Malaga heeft Albanië durres vibes. Tenerife is heel ander niveau.

Plus het is koud en dood aan Costa del Sol in de winter.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:20:25 #52
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220627847
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 23:22 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Nee beter Tanger dan. Is veel dichter dan Bcn.
Ja joh, nog verder. Nederland is bijna nog dichter bij voor me.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  dinsdag 21 april 2026 @ 19:27:34 #53
503746 Hogwarts
School of swag
pi_220628250
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 14:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Deze comment is pas een klacht waard.

Madrid boven Barcelona zetten? :{w :{w
Dat niet doen :') Barcelona vol met teringtokkies en toeristen
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_220628257
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2026 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Lekker naar Cafe D'n Hollander voor kipsate met fietjes en sala
Dat filmpje is zo goud he _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 21 april 2026 @ 19:30:18 #55
503746 Hogwarts
School of swag
pi_220628275
https://youtube.com/shorts/r583LfJb-jg?si=4UriYaWDh6FKkUAm

Deze? Die kende ik nog niet en ik d8 dat ik alle gekkie NL videos wel kende :')
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_220629424
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 17:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Bro Malaga heeft Albanië durres vibes. Tenerife is heel ander niveau.

Plus het is koud en dood aan Costa del Sol in de winter.
:') :')

Welk niveau heeft Tenerife? :')

En Tenerife en Las Palmas zijn koud tijdens de zomer :')
pi_220629429
Beste is sowieso de costa de la luz, Isla Cristana en Punta Umbria
pi_220629433
En cadiz en Tarifa ook véél beter dan Tenerife :')
pi_220632681
Pero cuando es este cita? Y donde en Malaga?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Admin zaterdag 25 april 2026 @ 10:24:40 #60
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220650019
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2026 16:18 schreef Fushia2 het volgende:
Omdat er tegenwoordig echt veel leden in Spanje wonen lijkt het mij leuk een Málaga meet te organiseren!
Kan het ook in Egypte?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220650341
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 april 2026 10:24 schreef yvonne het volgende:

[..]
Kan het ook in Egypte?
Ik ben bang in Afrika
  Admin zaterdag 25 april 2026 @ 12:05:37 #62
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220650553
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 11:18 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Ik ben bang in Afrika
Ze spreken Habibi`s42db8015cd2e01a9aa11892bc1e398bd37802867.jpg?1777111539
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zaterdag 25 april 2026 @ 14:07:46 #63
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220651353
Hoe is het met de leasebak
pi_220651828
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 14:07 schreef jigggy het volgende:
Hoe is het met de leasebak
Kom Andalucia gaan we feunen
pi_220651833
Ik kan je iedere luchthaven ophalen

Málaga,Sevilla,Almeria,Jerez

U roept ik rijden
  zaterdag 25 april 2026 @ 16:03:22 #66
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220651879
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 15:53 schreef Fushia2 het volgende:
Ik kan je iedere luchthaven ophalen

Málaga,Sevilla,Almeria,Jerez

U roept ik rijden
Soldaat
pi_220652008
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:03 schreef jigggy het volgende:

[..]
Soldaat
:7
pi_220652244
Kom naar Valencia
pi_220652253
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:52 schreef Atak het volgende:
Kom naar Valencia
Kutstad. Heb daar ooit tijdje gezeten.
pi_220652265
Maar ben nu verantwoordelijk voor Andalucia gelukki

Valencianen en catalanen zijn mafkees
pi_220652274
Ik had collega in Barcelona die alleen maar Catalaans sprak met directie/collega's.

Kk debiel was dit :') :')
  Admin zaterdag 25 april 2026 @ 17:21:05 #72
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220652569
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 15:53 schreef Fushia2 het volgende:
Ik kan je iedere luchthaven ophalen

Málaga,Sevilla,Almeria,Jerez

U roept ik rijden
Hmmmz, eens denken. Spanje, zeker Zuid Spanje is geweldig. Sevilla is mooi!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220652672
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 16:54 schreef Fushia2 het volgende:
Ik had collega in Barcelona die alleen maar Catalaans sprak met directie/collega's.

Kk debiel was dit :') :')
Baskisch is het mooist
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220653822
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 17:26 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Baskisch is het mooist
:') :')

Niet met een Andalousisch accent praten :') :')
pi_220653825
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:51 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
:') :')

Niet met een Andalousisch accent praten :') :')
ik kan alleen keihard carterista roepen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')