WTF? Trump geeft niet gelijk de radical Left de schuld?quote:
Geduld. Lying Karoline is met zwangerschapsverlof, dus er moet even een nieuwe Goebbels worden gevonden om de leugens te verzinnen.quote:Op zondag 26 april 2026 07:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
WTF? Trump geeft niet gelijk de radical Left de schuld?
Echt nieuw is dat niet. Zelfs niet in de mediagenieke 'naoorlogse' periode.quote:Op zondag 26 april 2026 09:17 schreef JaxStrumley het volgende:
Van die eerdere schietpartij (waar hij aan zijn oor geraakt werd) hebben we nooit meer iets gehoord qua onderzoek, dus het zal allemaal wel.
Vooral vervelend dat hier nu weer dagenlang over zal gaan.
Heb je het bizarre filmpje gezien van iemand van Team Trump die in de seconden na de schoten wegrent om fotografen te halen en naar een plek te sleuren waar ze de beste foto kunnen maken voor als Trump, geheel tegen elk protocol van de Secret Service in, heroïsch gaat staan met een vuist in de lucht? Letterlijk fysiek positioneren.quote:Op zondag 26 april 2026 09:17 schreef JaxStrumley het volgende:
Van die eerdere schietpartij (waar hij aan zijn oor geraakt werd) hebben we nooit meer iets gehoord qua onderzoek, dus het zal allemaal wel.
Dat zal wel meevallen. Zolang ze de zone blijven flooden met shit (en dat doen ze) zal dit schietincident weer snel naar de achtergrond verdwijnen.quote:Op zondag 26 april 2026 09:17 schreef JaxStrumley het volgende:
Behalve dan dat Oswald het niet eens gedaan kán hebben.quote:Op zondag 26 april 2026 09:29 schreef Toby56 het volgende:
Ik laat de zaak Oswald even buiten beschouwing. Dat is een misdaadroman met honderden delen, en, zo verwacht ik, een eeuwenlang open einde.
Zoals ik al zei: ik laat die zaak buiten beschouwing. Wat mij betreft mag iedereen daar zijn/haar mening over hebben, want iedereen is een zelfbenoemd 'kenner' in deze zaak.quote:Op zondag 26 april 2026 09:31 schreef V. het volgende:
[..]
Behalve dan dat Oswald het niet eens gedaan kán hebben.
Gelukkig was het vroeg op de avond, anders had schele Kash Patel niet meer daar kunnen staanquote:Op zondag 26 april 2026 07:25 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het was iig een mooie gelegenheid om zijn ballroom nog eens aan te prijzen.
Met kogelvrij glas uiteraard.
Video
[ afbeelding ]
De aanslagen zullen nooit helemaal naar de achtergrond verdwijnen.quote:Op zondag 26 april 2026 09:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Zolang ze de zone blijven flooden met shit (en dat doen ze) zal dit schietincident weer snel naar de achtergrond verdwijnen.
Ik heb het alleen over bewijs.quote:Op zondag 26 april 2026 09:33 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik laat die zaak buiten beschouwing. Wat mij betreft mag iedereen daar zijn/haar mening over hebben, want iedereen is een zelfbenoemd 'kenner' in deze zaak.
Er zijn honderden delen met honderden verklaringen... vandaar het eeuwenlange open einde.
Er zijn honderden die met andere bewijzen komen.quote:
BNW zit vol met MAGA wappies, dus die gaan hier echt geen topic over beginnenquote:Op zondag 26 april 2026 09:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er zijn honderden die met andere bewijzen komen.
Maar deze discussie hoort eigenlijk ergens anders thuis. Is er op FOK! al niet een draadje over het mysterie (of 'het zekerheidje') van Dallas, 22-11-1963?
Ik ga maar uit van je 'knipoogje' aan het eind.quote:Op zondag 26 april 2026 09:56 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
BNW zit vol met MAGA wappies, dus die gaan hier echt geen topic over beginnen
Altijd handig om een zaak te noemen die je buiten beschouwing wilt laten.quote:Op zondag 26 april 2026 09:33 schreef Toby56 het volgende:
Zoals ik al zei: ik laat die zaak buiten beschouwing.
Volgens Trump is de schutter "a very sick man".quote:Op zondag 26 april 2026 10:13 schreef Bluesdude het volgende:
Trump wordt ervaren als een waardeloze leider, nep, corrupt.
Vandaar dus zoveel moordaanslagen.
Plus hij en zijn volgzaam voetvolk staan vooraan in het verspreiden van wapens
Dat jochie op dat dak te Butler....wat waren zijn motieven ?
Die man met geweer bij het golfterrein... ik las ooit dat hij ontevreden was over het iranbeleid van Tump.. Had hij gelijk ?
En nu deze schutter .... wat zijn de motieven.. Alweer een teleurgestelde trumpstemmer ?
Hahahahaquote:Op zondag 26 april 2026 12:09 schreef Barbusse het volgende:
Ghoul Miller gebruikt z'n zwangere vrouw als schild
[ link | afbeelding ]
De hele foto is gewoon meme waardig
Hoewel ik Miller een lamlul eerste klas vind, is dit te makkelijk. Uit dezelfde foto zou je ook kunnen opmaken dat hij z’n vrouw als eerste in veiligheid brengtquote:Op zondag 26 april 2026 12:09 schreef Barbusse het volgende:
Ghoul Miller gebruikt z'n zwangere vrouw als schild
[ link | afbeelding ]
De hele foto is gewoon meme waardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |