Ik was altijd pro-Oekraïne, maar nu ik zie hoe verschrikkelijk dit is voor de russen ben ik team @php.quote:Op maandag 20 april 2026 11:09 schreef BennieButtfuck het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
6:12 - 7:50
Gaat lekker in Mala Tokmachka.
quote:The moment of the fall of the Russian aerobalistic missile "Dagger", which was knocked off course by the action of the Ukrainian strategic-level EW system "Lima".
In total, since the beginning of the use of this system, 58 "Daggers" have been neutralized, of which 26 were neutralized just since the beginning of this year.
In addition, the EW system also works on other missiles, UAVs, and satellites.
De claims worden ook steeds gekker...quote:
Geen idee of de claim klopt maar zo erg ver van een kinzhal lijkt het toch ook niet?quote:Op maandag 20 april 2026 16:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
De claims worden ook steeds gekker...![]()
Daarbij lijkt het in de verste verte niet op een Kinzahl.
quote:Op maandag 20 april 2026 16:57 schreef skysherrif het volgende:
Vraag me wel alleen af wat mensen in de comments ook zeggen hoe het als een baksteen neervalt, je zou verwachten dat het uit een bepaalde hoek komt ipv loodrecht?
quote:
Het begint al met het formaat:quote:Op maandag 20 april 2026 16:54 schreef skysherrif het volgende:
Geen idee of de claim klopt maar zo erg ver van een kinzhal lijkt het toch ook niet?
Mij is altijd gezegd dat de grootte er niet toe doet, maar wat je er mee doet.quote:Op maandag 20 april 2026 18:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het begint al met het formaat:
[ afbeelding ]
En lijkt er qua model ook totaal niet op:
[ afbeelding ]
Beter één bitterbal in de hand dan 10 in de lucht!quote:Op maandag 20 april 2026 18:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mij is altijd gezegd dat de grootte er niet toe doet, maar wat je er mee doet.
Leuk weer.
Ik ga mij niet bemoeien met die wapensystemen fetisj van een aantal hier (oeps doe ik het toch😋). het voorwerp lijkt best heel groot. Zeker als je de takken van de boom er onder meeneemt. maar goed, de gene die jij post is puntiger, en strakker van model (lengtes kunnen best overeenkomen).quote:Op maandag 20 april 2026 18:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het begint al met het formaat:
[ afbeelding ]
En lijkt er qua model ook totaal niet op:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2026 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn ook sectoren in Rusland waar het beter gaat dan ooit. En nee, niet alleen de militaire sector:De één zijn dood... Is voor de ander 100 kg komkommers per maand !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een prettige scheut door de pielemuis.
Moet je dit stukje even opnieuw lezenquote:Op maandag 20 april 2026 19:00 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik ga mij niet bemoeien met die wapensystemen fetisj van een aantal hier (oeps doe ik het toch😋). het voorwerp lijkt best heel groot. Zeker als je de takken van de boom er onder meeneemt. maar goed, de gene die jij post is puntiger, en strakker van model (lengtes kunnen best overeenkomen).
Mocht Oekraine het echt gedaan hebben wat de post stelt, dan zal het herhaald moeten worden. Want laten we wel wezen 1 zwaluw maakt nog geen zomer.
quote:The moment of the fall of the Russian aerobalistic missile "Dagger", which was knocked off course by the action of the Ukrainian strategic-level EW system "Lima".
In total, since the beginning of the use of this system, 58 "Daggers" have been neutralized, of which 26 were neutralized just since the beginning of this year.
In addition, the EW system also works on other missiles, UAVs, and satellites.
quote:There are several European countries that have historically had extensive experience in developing their fleets at sea. These are Britain, Norway, the Netherlands. These are key countries that helped us with some technologies.
En hij heeft gelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:29 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Oei het ziet er niet best uit voor Rusland.
Moet die Fico niet dwarsliggen nu?quote:A decision on granting Ukraine a ¤90 billion EU loan will be made within the next 24 hours, - Kaja Kallas.
quote:Hungary and Slovakia confirmed that they will support the allocation of 90 billion euros to Ukraine and new sanctions against the Russian Federation, - Czech Foreign Minister
This will become possible after the resumption of oil supplies through the Druzhba pipeline.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |