Ze hadden volgens Trump na 3 dagen al helemaal niks meer over?quote:New York Times: Iran has about 40% of its drone stockpile and about 60% of its missile launchers left
American military and intelligence officials estimate that Iran has about 40% of its drone arsenal and about 60% of its missile launchers remaining. This was reported in the New York Times
Zodra er in China meer te verdienen valt dan hier gaan er heel veel mensen emigreren.quote:Op zondag 19 april 2026 01:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat valt te betwijfelen want velen komen allemaal dolgraag naar het Westen als men daar de kans voor heeft.
Zodra je andersdenkenden of homos enzo van gebouwen af gaat gooien. Of meisje van onderwijs uitsluit. Of vrouwen verplicht complete gezichtsbedekking laat dragen. Of meisjes gaat besnijden.quote:Op zondag 19 april 2026 01:03 schreef sp3c het volgende:
de discussie is een beetje onzin
vanuit ons perspectief is onze samenleving superieur, dat zegt de rest ook
komen die hier omdat er veel gratis geldis of omdat ze denken wauw, das een betere manier van samenleven?quote:Op zondag 19 april 2026 01:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat valt te betwijfelen want velen komen allemaal dolgraag naar het Westen als men daar de kans voor heeft.
vind ik ook maar een flink deel van de wereld vind van nietquote:Op zondag 19 april 2026 01:09 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Zodra je andersdenkenden of homos enzo van gebouwen af gaat gooien. Of meisje van onderwijs uitsluit. Of vrouwen verplicht complete gezichtsbedekking laat dragen. Of meisjes gaat besnijden.
Ja. Dan heb je te maken met een achterlijke cultuur.
dat geloof ik niet, alleen religieuze extremisten en dat is geen flink deel van de wereld.quote:Op zondag 19 april 2026 01:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
vind ik ook maar een flink deel van de wereld vind van niet
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Trump says US will ‘start dropping bombs again’ if no Iran deal is reached
US President Donald Trump says the US will “have to start dropping bombs again” if no US-Iran deal is reached by Wednesday. He said the US blockade on Iranian ports will continue if a long-term deal is not agreed.
Gelukkig woon ik daar niet. En mag ik vinden dat zij een achterlijke cultuur hebben. En dat onze cultuur daarin superieur is.quote:Op zondag 19 april 2026 01:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
vind ik ook maar een flink deel van de wereld vind van niet
Volgens Trump zijn ze weer aan het praten met Iran, gaan die gesprekken heel goed en is een deal goed mogelijkquote:Op zaterdag 18 april 2026 23:54 schreef oheng het volgende:
Ik snap niet dat mensen trump nog geloven. Pathologische leugenaar.
Hoe vaak gaat hij exact dezelfde leugens nog herhalen?quote:De Amerikaanse president Donald Trump heeft Iran zaterdag gewaarschuwd de VS niet te ‘chanteren’ met hun gedraai over de status van de Straat van Hormuz, nadat het besluit om de waterweg weer open te stellen voor de scheepvaart werd teruggedraaid.
Toch sloeg de Amerikaanse president een positieve toon aan en vertelde hij verslaggevers in het Oval Office dat een deal met Iran mogelijk zou kunnen zijn. 'We zijn met ze aan het praten', zei Trump. 'Ze wilden de zeestraat weer afsluiten – weet je, zoals ze al jaren doen – en ze kunnen ons niet chanteren.'
Het gaat 'eigenlijk heel goed', aldus Trump. 'Tegen het eind van de dag zullen we wat meer informatie hebben.'
https://www.ad.nl/buitenl(...)-chanteren~ac528ac3/
Dat mag, maar ik vind dat weer achterlijk, je mag zeggen dat je blij bent om te leven in je eigen cultuur.quote:Op zondag 19 april 2026 01:13 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik daar niet. En mag ik vinden dat zij een achterlijke cultuur hebben. En dat onze cultuur daarin superieur is.
ok?quote:Op zondag 19 april 2026 01:13 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik daar niet. En mag ik vinden dat zij een achterlijke cultuur hebben. En dat onze cultuur daarin superieur is.
De Perzische cultuur is overigens superieur aan de islamitische cultuur.quote:Op zondag 19 april 2026 01:13 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Moet je wel een paar eeuwen terug volgens de boeken.quote:Op zondag 19 april 2026 01:20 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De Perzische cultuur is overigens superieur aan de islamitische cultuur.
De vraag is alleen hoeveel daarvan ligt begraven onder ingestorte bergen.quote:Op zondag 19 april 2026 01:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ze hadden volgens Trump na 3 dagen al helemaal niks meer over?
Verschillend wel, niet gelijkwaardig is een oordeel.quote:Op zondag 19 april 2026 01:20 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Je hoeft alle culturen niet als gelijkwaardig te zien.
Want dat zijn ze namelijk niet.
doe ik ook niet, dat is mijn punt juist maar je hebt het niet goed gelezenquote:Op zondag 19 april 2026 01:20 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Je hoeft alle culturen niet als gelijkwaardig te zien.
Want dat zijn ze namelijk niet.
Kijk gewoon naar menselijke waardigheid en rechten. Dan zie je wel welke culturen achterlijk zijn.quote:Op zondag 19 april 2026 01:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Verschillend wel, niet gelijkwaardig is een oordeel.
Okay sp3cquote:Op zondag 19 april 2026 01:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe ik ook niet, dat is mijn punt juist maar je hebt het niet goed gelezen
het meest achterlijke is dat men zichzelf een dwang oplegt om geen geld te lenen c.q. rente te betalenquote:Op zondag 19 april 2026 01:09 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Zodra je andersdenkenden of homos enzo van gebouwen af gaat gooien. Of meisje van onderwijs uitsluit. Of vrouwen verplicht complete gezichtsbedekking laat dragen. Of meisjes gaat besnijden.
Ja. Dan heb je te maken met een achterlijke cultuur.
Ik vind het inderdaad fantastisch om te zien hoe die veroordeelde crimineel in het Witte Huis zich hier niet uit kan frauderen. De bitch zijn van zo’n verderfelijk regime als het Iraanse moet het állerkutste zijn wat je als Amerikaans president kan overkomen en het is deze gladiool gelukt. Ja, daar kan ik inderdaad ontzettend van genietenquote:Op zaterdag 18 april 2026 23:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Laten we vooral afgaan op de woorden van het Iraanse regime inderdaad, even geloofwaardig als RT. Het ergste is nog dat je er ook compleet in meegaat en zelfs van lijkt te genieten gezien de smileys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |