Of gaan hamsteren.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:14 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Te ingrijpend.
Je wilt niet gelijk nu al mensen en bedrijven vanalles afpakken
Wat niet binnen komt kun je moeilijk afpakken. Ergens moet bezuinidg worden. Forenzen zullen zoveel mogelijk met het ov moeten. Niet allemaal tegelijk natuurlijk:quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:14 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Te ingrijpend.
Je wilt niet gelijk nu al mensen en bedrijven vanalles afpakken
nou schreeuw maar niet te hard. De overheid van NL en alle andere landen is tot ALLES in staat. Maar wel braaf 2 min stil zijn op 4 mei 'opdat wij niet vergeten'quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:25 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Alleen mogen tanken met een QR code
Met je eens dat OV een zeer goed alternatief kan zijn voor veel mensen denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:23 schreef ACT-F het volgende:
Ergens moet bezuinidg worden. Forenzen zullen zoveel mogelijk met het ov moeten. Niet allemaal tegelijk natuurlijk:
Als ze standaard korting geven buiten de spits dan zijn de kosten te dempen als de werkgever zich flexibel opstelt. Bij toenemend ov-gebruik wordt het rendabel om met busjes naar afgelegen industrieterreinen te rijden.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:55 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Met je eens dat OV een zeer goed alternatief kan zijn voor veel mensen denk ik.
Maar de prijzen zijn niet om van te gaan juichen, dus is voor veel mensen de auto simpelweg voordeliger.
Even los van het feit hoe makkelijk je wel of niet op je eindbestemming komt, want dat kan ook een dingetje zijn. Maar roep dan maar weer de ov taxi in bij wijze van.
Maargoed, laten we er maar niet vanuit gaan dat het zo erg gaat worden.
quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Straks om de week een persconferentie waarin de stand van zaken verduidelijkt word?
Als de onderburen niet stoken: 13 graden. Meestal 15.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wauw, dat vind ik eigenlijk wel hardcore man.
Hoeveel graden is het bij jou dan binnen in de koudste dag van de winter?
Hoe goedkoper je brandstof en energie maakt, hoe groter het probleem en hoe meer we er indirect (via de belastingen) voor moeten betalen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen toch gehoopt hadden op (tijdelijke) belastingverlaging of zo.
Ik stook ook nooit, woon op een tussenverdieping van een appartementen complex.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je stookt niet? Slaap je ergens in de bezemkast van een fabriek of zo?
Inderdaad en ondertussen worden juist de mensen in armere landen daar de dupe van, want daar zijn de mogelijkheden tot subsidieren erg beperkt. Met subsidieren verdwijnt de schaarste niet, de verdeling veranderd.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:27 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Hoe goedkoper je brandstof en energie maakt, hoe groter het probleem en hoe meer we er indirect (via de belastingen) voor moeten betalen.
Dat is niet goed kerel, daar krijg je schimmelvorming van.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:26 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Als de onderburen niet stoken: 13 graden. Meestal 15.
Het zijn vooral de menen met een lager inkomen, die niet de luxe hebben om thuis te kunnen werken, die met het OV gaan. Die moeten ook allemaal rond dezelfde tijd bij hun baas zijn. Gelukkig beginnen de studenten later, waardoor het toch nog wat wordt uitgesmeerd.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat niet binnen komt kun je moeilijk afpakken. Ergens moet bezuinidg worden. Forenzen zullen zoveel mogelijk met het ov moeten. Niet allemaal tegelijk natuurlijk:
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.treinreiziger.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F10%2Fmass_treinreizigers1.jpg]afbeelding[/url] ]
Ja, daar wringt de schoen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ze standaard korting geven buiten de spits dan zijn de kosten te dempen als de werkgever zich flexibel opstelt. Bij toenemend ov-gebruik wordt het rendabel om met busjes naar afgelegen industrieterreinen te rijden.
Heb ik geen last van, afzuiging aan tijdens het koken. De airfryer op het balkon gebruiken. In mijn appartement zit een centraal afzuigsysteem wat altijd aanstaat. Na het warm douchen, wat ik zelden doe, douchedeur dichtlaten en de afzuiging even een uurtje een standje hoger zetten.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is niet goed kerel, daar krijg je schimmelvorming van.
Ja, je moet wel zorgen voor een goede ventilatie, inderdaad. De binnendeuren staan dan open, zodat de mechanische afzuiging goed zijn werk kan doen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is niet goed kerel, daar krijg je schimmelvorming van.
Pfoe ik geef het je te doen, ik ben ook zuinig met gas, maar dit is survivallen in eigen huis voor kleingeld. Die een of twee graden gaat je de kop niet kosten, zelfs niet met de huidige en toekomstige prijzen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:50 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, afzuiging aan tijdens het koken. De airfryer op het balkon gebruiken. In mijn appartement zit een centraal afzuigsysteem wat altijd aanstaat. Na het warm douchen, wat ik zelden doe, douchedeur dichtlaten en de afzuiging even een uurtje een standje hoger zetten.
En 10% van de totale nederlandse CO2-uitstoot = win,winquote:Op zaterdag 18 april 2026 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou tata steel sluiten. Dat scheelt een berg brandstof
Nou, het is tegenwoordig geen kleingeld meer, hoor. De stookkosten zijn sinds de oorlog in Oekraïne gestaag gestegen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Pfoe ik geef het je te doen, ik ben ook zuinig met gas, maar dit is survivallen in eigen huis voor kleingeld. Die een of twee graden gaat je de kop niet kosten, zelfs niet met de huidige en toekomstige prijzen.
Ik voel me er prettig bij en merk het eigenlijk niet eens meer. 's winters kleed ik me erop en dat voldoet blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Pfoe ik geef het je te doen, ik ben ook zuinig met gas, maar dit is survivallen in eigen huis voor kleingeld. Die een of twee graden gaat je de kop niet kosten, zelfs niet met de huidige en toekomstige prijzen.
Ja, het went wel. Als ik de verwarming aanzet omdat ik bezoek krijg, vinden zij het fris in hun trui, terwijl ik zit te zweten in mijn T-shirt.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:56 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik voel me er prettig bij en merk het eigenlijk niet eens meer. 's winters kleed ik me erop en dat voldoet blijkbaar.
Tenzij je de kachel op 25 zet, wat ik in jou geval niet verwacht, is zweten bij een graad of 18~20 zonder enige inspanning volstrekt niet normaalquote:Op zaterdag 18 april 2026 22:58 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, het went wel. Als ik de verwarming aanzet omdat ik bezoek krijg, vinden zij het fris in hun trui, terwijl ik zit te zweten in mijn T-shirt.
Slecht voor schimmel maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:26 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Als de onderburen niet stoken: 13 graden. Meestal 15.
Als mij in huis moet kleden op de kou is het te koud.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:56 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik voel me er prettig bij en merk het eigenlijk niet eens meer. 's winters kleed ik me erop en dat voldoet blijkbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |