Ja, precies.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
"Kabinet: we doen niets" -> Haha, kutkabinet, doet niets.
"Kabinet: crisisplan" -> Haha, kutkabinet met je crisisplan.
Meeste Nederlanders zullen wel begrip hebben voor dit crisisplan. Men begrijpt dat dit nodig is.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
En hoe moet een pomp een QR-code lezen?quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:39 schreef hooibaal het volgende:
Met QR-codes kun je afdwingen dat mensen nu eens echt minder gaan rijden, en toch zorgen dat de mensen die noodzakelijk de weg op moeten dat ook kunnen.
Uiteindelijk moet dat geld ook weer ergens vandaan komen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen toch gehoopt hadden op (tijdelijke) belastingverlaging of zo.
Ik heb 4 bankrekeningen, thanksquote:Op zaterdag 18 april 2026 19:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En hoe moet een pomp een QR-code lezen?Het is veel handiger om een limiet per bankrekening te hanteren.
Het doel is niets doen aan ons gedrag én niet meer betalen. Dat is de opdracht van de kiezer.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik heb 3 rekeningen, creditcard, een tankpas en fijne buren waar contant nog de norm isquote:Op zaterdag 18 april 2026 20:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb 4 bankrekeningen, thanks
Maar m'n EV en PHEV rijden prima op stroom. Ik heb nog brandstof van minder dan ¤2 per liter in m'n tank (al is het E5 dus zou ook net boven ¤2 geweest kunnen zijn).
Meerdere bankrekeningen hebben kan de nieuwe hack worden. Net zo als men tijdens de avondklok ineens de hond van de buren uit gingen laten zodat je toch naar buiten kon.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb 4 bankrekeningen, thanks
Ik vond dat wel een grappige vondst. Recalcitrant wezen tegen onzinnige maatregelen mag altijd.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Meerdere bankrekeningen hebben kan de nieuwe hack worden. Net zo als men tijdens de avondklok ineens de hond van de buren uit gingen laten zodat je toch naar buiten kon.
Huh, dat gebeurt toch al? Mijn zoon is werknemer van een bank en krijgt standaard een gratis OV-pas.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:18 schreef cinderloom het volgende:
Buurman vertelde dat de geruchten gaan om mensen uit de leasebak te krijgen, omdat veel van hen de auto niet nodig hebben voor hun werk maar het een secundaire arbeidsvoorwaarde is.
En dan deze groep via de werkgever bv een gratis OV of thuiswerkplek aan te bieden.
Ik kan dit nog nergens terug lezen.
Hij wist ook niet meer waar hij het vanmorgen had gelezen.
Dus leaserijders, niet te vroeg juichen
Maar niet leasebak en OV toch?quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huh, dat gebeurt toch al? Mijn zoon is werknemer van een bank en krijgt standaard een gratis OV-pas.
Zehebben er zelf op gestemd.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Meeste Nederlanders zullen wel begrip hebben voor dit crisisplan. Men begrijpt dat dit nodig is.
Nee hoor, veel thuiswerken en gratis OV voor die paar keer naar kantoor, maar de OV-kaart mag ie onbeperkt gebruiken. Zijn auto moet ie zelf betalen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:25 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Maar niet leasebak en OV toch?
Buurman vertelde dat hij had gehoord (radio meen ik) dat er in een van die verderop gelegen fases uit het LCO plan gekeken wordt naar: "wie heeft echt een leaseauto nodig voor zijn werk" . Bv dat busje van de technische vakman wel, maar de kantoorman van een verzekeringskantoor niet. Met als doel om mensen uit de auto te krijgen en zo brandstof gebruik af te dwingen.
quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:25 schreef cinderloom het volgende:
Bv dat busje van de technische vakman wel
Amsterdam zal vast wel weer handkarren beschikbaar stellen aan al die ondernemers die hun winkel willen bevoorraden.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:25 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Maar niet leasebak en OV toch?
Buurman vertelde dat hij had gehoord (radio meen ik) dat er in een van die verderop gelegen fases uit het LCO plan gekeken wordt naar: "wie heeft echt een leaseauto nodig voor zijn werk" . Bv dat busje van de technische vakman wel, maar de kantoorman van een verzekeringskantoor niet. Met als doel om mensen uit de auto te krijgen en zo brandstof gebruik af te dwingen.
niet nodig ditquote:Op zaterdag 18 april 2026 20:35 schreef FrenchDuck het volgende:
[..]
Jij was toch die ene met dat alcohol probleem en depressief, je komt aardig labiel over: gouden combinatie om een ander van zorg te voor zien
Hij vraagt zich toch af waarom ik het gek vind dat hij zegt dat hij in de zorg werkt en ik het meer eens ben met een ander die zegt dat hij zorg nodig heeft.quote:
Zo doen ze dat in Amsterdamquote:Op zaterdag 18 april 2026 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Amsterdam zal vast wel weer handkarren beschikbaar stellen aan al die ondernemers die hun winkel willen bevoorraden.
Dat was al duidelijk. Zelf ook even verder lezen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:41 schreef FrenchDuck het volgende:
[..]
Hij vraagt zich toch af waarom ik het gek vind dat hij zegt dat hij in de zorg werkt en ik het meer eens ben met een ander die zegt dat hij zorg nodig heeft.
Dit is het eerlijke antwoord
Dat mag jij vinden, maar toch werk ik in de zorg.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:35 schreef FrenchDuck het volgende:
[..]
Jij was toch die ene met dat alcohol probleem en depressief, je komt aardig labiel over: gouden combinatie om een ander van zorg te voor zien
Dankjewel, maar dat doet mij niks.quote:
Nou, dan hebben we nog de privé EV én ik heb de auto dus wél nodig voor mijn werk en dat is ook een EV, dus ik vin helemaal mooi.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:18 schreef cinderloom het volgende:
Buurman vertelde dat de geruchten gaan om mensen uit de leasebak te krijgen, omdat veel van hen de auto niet nodig hebben voor hun werk maar het een secundaire arbeidsvoorwaarde is.
En dan deze groep via de werkgever bv een gratis OV of thuiswerkplek aan te bieden.
Ik kan dit nog nergens terug lezen.
Hij wist ook niet meer waar hij het vanmorgen had gelezen.
Dus leaserijders, niet te vroeg juichen
Te ingrijpend.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:03 schreef ACT-F het volgende:
Waarom niet gelijk door naar fase 2 en 3? Het duurt jaren voordat de olieproductie weer op peil is.
Ze kunnen beter inzetten om ov gebruik en thuiswerken te stimuleren.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen toch gehoopt hadden op (tijdelijke) belastingverlaging of zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |