Zolang de markten er zo sterk op reageren kan ik het hem eigenlijk ook niet kwalijk nemen dat ie het steeds probeert. Het is bizar maar het werkt.quote:Op woensdag 15 april 2026 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mar 3: "We won the war."
Mar 7: "We defeated Iran."
Mar 9: "We must attack Iran."
Mar 9: "The war is ending almost completely, and very beautifully."
Mar 11: "You never like to say too early you won. We won. In the first hour it was over."
Mar 12: "We did win, but we haven't won completely yet."
Mar 13: "We won the war."
Mar 14: "Please help us."
Mar 15: "If you don't help us, I will certainly remember it."
Mar 16: "Actually, we don't need any help at all."
Mar 16: "I was just testing to see who's listening to me."
Mar 16: "If NATO doesn't help, they will suffer something very bad."
Mar 17: "We neither need nor want NATO's help."
Mar 17: "I don't need Congressional approval to withdraw from NATO."
Mar 18: "Our allies must cooperate in reopening the Strait of Hormuz."
Mar 19: "US allies need to get a grip - step up and help open the Strait of Hormuz."
Mar 20: "NATO are cowards."
Mar 21: "The Strait of Hormuz must be protected by the countries that use it. We don't use it, we don't need to open it."
Mar 22: "This is the last time. I will give Iran 48 hours. Open the strait"
Mar 22: "Iran is Dead"
Mar 23: "We had very good and productive talks with Iran."
Mar 24: "We're making progress."
Mar 25: "They gave us a present and the present arrived today. And it was a very big present worth a tremendous amount of money. I'm not going to tell you what that present is, but it was a very significant prize." Mar 26: "Make a deal, or we'll just keep blowing them away."
Mar 27: "We don't have to be there for NATO."
Mar 28: No major quote
Mar 29: Claimed talks were progressing
Mar 30: "Open the Strait of Hormuz immediately, or face devastating consequences."
Mar 31: Claimed a deal was "very close" and that Iran would "do the right thing"
Apr 1: "We'll see what happens very soon."
Apr 2: Repeated that a deal was likely, while warning of continued strikes if not
Apr 3: "Something big is going to happen."
Apr 4: Said Iran must comply "immediately" or face further consequences.
Apr 5: "Open the fuckin' Strait, you crazy bastards, or you'll be living in Hell - JUST WATCH! Praise be to Allah."
Apr 6: "The entire country could be taken out in one night. And that night might be tomorrow night."
Apr 7: A whole civilization will die tonight, never to be brought back again. I don’t want that to happen, but it probably will.
Kan er ook wel bij
Met de komst van 5000 militairen op de HW Bush CSG en nog eens 4200 extra op de Boxer Amphibious Ready Group, zitten er eind deze maand ruim 60.000 Amerikaanse troepen in de regio.quote:Op woensdag 15 april 2026 11:41 schreef Eightyone het volgende:
Stilte voor de storm, of blijft de storm nu toch uit?
Gaat ie dan toch aanvallen?quote:Op woensdag 15 april 2026 12:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met de komst van 5000 militairen op de HW Bush CSG en nog eens 4200 extra op de Boxer Amphibious Ready Group, zitten er eind deze maand ruim 60.000 Amerikaanse troepen in de regio.
Stilte voor de storm denk ik dus
De Amerikanen doen natuurlijk helemaal niks tijdens een staak het vuren. Dan worden er zelfs geen nieuwe voorraden naar te troepen gestuurd.quote:
Lang niet elke militair aan boord van een marineschip is infanterist.quote:Op woensdag 15 april 2026 12:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met de komst van 5000 militairen op de HW Bush CSG en nog eens 4200 extra op de Boxer Amphibious Ready Group, zitten er eind deze maand ruim 60.000 Amerikaanse troepen in de regio.
quote:Iran dreigt met blokkade Perzische Golf, Golf van Oman en Rode Zee
Als de VS niet stopt met het blokkeren van schepen van en naar Iraanse havens, zal Iran op zijn beurt de Perzische Golf, Golf van Oman en Rode Zee blokkeren. Dat zegt Ali Abdollahi, de commandant van het Iraanse Khatam al-Anbiya Central hoofdkwartier, volgens de BBC. Het hoofdkwartier is het hoogste operationele commando in Iran, dat de strijdkrachten coördineert.
De Amerikaanse blokkade, die afgelopen maandag werd ingesteld in reactie op de blokkade van de Straat van Hormuz, is volgens Abdollahi een voorbode van een schending van het staakt-het-vuren tussen de VS en Iran.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ruggestuurd-liveblog
Zo blij dat de Amerikanen eindelijk de Iraanse bevolking komen redden, toppertje.quote:Op woensdag 15 april 2026 12:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee die gaat 'all the way'. Volle kracht vooruit.quote:Op woensdag 15 april 2026 14:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zou Trump uiteindelijk een verlies en aftocht toe durven te geven of gaat hij, zoals Poetin, zijn hele economie en land op het spel zetten om gezichtsverlies te voorkomen?
Lord Beboquote:Op woensdag 15 april 2026 13:32 schreef Since2003 het volgende:
[ [url=qhttps://twitter.com/i/status/2044330327267569918]x[/url] ]
quote:Op woensdag 15 april 2026 14:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zou Trump uiteindelijk een verlies en aftocht toe durven te geven of gaat hij, zoals Poetin, zijn hele economie en land op het spel zetten om gezichtsverlies te voorkomen?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 15 april 2026 14:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zie nog eerder de volledige leeuwen populatie van Afrika vegan worden dan dat een narcist zijn verlies toegeeft
Is de video niet waar dan? Heeft die Israëlische ambassadeur dat niet gezegd?quote:Op woensdag 15 april 2026 14:47 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Lord BeboNet zo'n wappie als Jackson Hinkle en Kim Dotcom.
Kan mooi zien in wat voor fuik bepaalde users zitten zodra ze hier twittershit posten.quote:Op woensdag 15 april 2026 14:47 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Lord BeboNet zo'n wappie als Jackson Hinkle en Kim Dotcom.
quote:Op woensdag 15 april 2026 14:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zie nog eerder de volledige leeuwen populatie van Afrika vegan worden dan dat een narcist zijn verlies toegeeft
Is dit een ‘ter info’? Of waar schrijf ik ergens dat het infanteristen zijn?quote:Op woensdag 15 april 2026 13:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lang niet elke militair aan boord van een marineschip is infanterist.
Integendeel, het gros heeft gewoon een functie aan boord.
Dat geldt al helemaal voor de opvarenden van een Carrier Strike Group.
Maar zelfs van amfibische landingsvaartuigen en MEU's en wat nog meer is maar een deel daadwerkelijk infanterist.
En anderen hebben social media niet eens nodig om in een fuik te zitten.quote:Op woensdag 15 april 2026 14:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan mooi zien in wat voor fuik bepaalde users zitten zodra ze hier twittershit posten.
Algoritme is stroooooong.
Huh?quote:Op woensdag 15 april 2026 15:24 schreef Dutch_view het volgende:
Lekker die tegenstrijdige informatie overal
[ afbeelding ]
Ik vrees het laatste, ik zie hem niet toegeven dat hij een fout heeft gemaakt.quote:Op woensdag 15 april 2026 14:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja wss liefdesbrieven uitgewisseld. Hij adoreert alleen dictators blijkbaar...quote:Op woensdag 15 april 2026 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
Geen zorgen, mensen. Trump wisselt 'prachtige brieven' uit met Xi, die hem verzekert dat China geen wapens aan Iran verkoopt.
[ x ]
Als je demente opa maar boos genoeg doet is ie niet dement ofzo.quote:Op woensdag 15 april 2026 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
Geen zorgen, mensen. Trump wisselt 'prachtige brieven' uit met Xi, die hem verzekert dat China geen wapens aan Iran verkoopt.
[ x ]
Hij gaat Wimlex toch geen ideeën geven hoop ik.quote:Op woensdag 15 april 2026 16:31 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ja wss liefdesbrieven uitgewisseld. Hij adoreert alleen dictators blijkbaar...
Xi: "We will not be directly selling weapons to Iran"quote:Op woensdag 15 april 2026 17:12 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Dus dan weten jullie dat ook weer.
Oh, dat staat hier recht boven, sorry. Ik was dat filmpje nog aan het laten bezinken.
Misdadig schijtregime.quote:Iran gaat eerste vrouwelijke demonstrant die ter dood veroordeeld werd executeren
Het Iraanse regime bereidt zich voor op de executie van Bita Hemmati, de eerste vrouw die ter dood veroordeeld wordt vanwege haar deelname aan de massale demonstraties van januari. Dat meldt de oppositiepartij Nationale Raad van Verzet van Iran (NCRI) woensdag.
Hemmati wordt door het regime beschuldigd van ernstige misdaden, waaronder het gebruik van explosieven en wapens, het gooien van betonblokken en deelname aan protestbijeenkomsten. (...)
Dictator Xi moest van jou toch de controle over het midden-Oosten maar overnemen?quote:Op woensdag 15 april 2026 16:31 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ja wss liefdesbrieven uitgewisseld. Hij adoreert alleen dictators blijkbaar...
Klopt, ik denk echt dat dat het allerbeste is voor het Midden Oosten. Hij is van al die dictators nog het verstandigste blijkbaar.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dictator Xi moest van jou toch de controle over het midden-Oosten maar overnemen?
Wat verder helemaal nergens op gebaseerd is.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:33 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Klopt, ik denk echt dat dat het allerbeste is voor het Midden Oosten. Hij is van al die dictators nog het verstandigste blijkbaar.
Het verstandigste? Kun je het tikken van je mening op een forum als dit wel vergeten.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:33 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Klopt, ik denk echt dat dat het allerbeste is voor het Midden Oosten. Hij is van al die dictators nog het verstandigste blijkbaar.
Tot nu toe lossen ze alles diplomatiek op en niet met bommen, vandaar denk ik dat. Zoals je weet hebben al die bombardementen in het Midden Oosten alleen maar meer ellende gebracht en geen langdurige vrede.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat verder helemaal nergens op gebaseerd is.
Haha, diplomatiek..quote:Op woensdag 15 april 2026 18:49 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Tot nu toe lossen ze alles diplomatiek op en niet met bommen, vandaar denk ik dat. Zoals je weet hebben al die bombardementen in het Midden Oosten alleen maar meer ellende gebracht tot nu toe en geen langdurige vrede.
Alles beter dan bommen koppen toch?quote:Op woensdag 15 april 2026 18:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haha, diplomatiek..
China doet aan zogenaamde debt-trap diplomacy in Afrika. Wat denk je wat er gebeurt als zo'n land stopt met betalen?
Het regime is veranderd en niet meer zo radicaal volgens Trump.quote:Op woensdag 15 april 2026 17:59 schreef Red_85 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)teren/145850618.html
[..]
Misdadig schijtregime.
Juist, oorlog zo goed als voorbij lees ik een bericht op nu.nl, zegt Trump.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:17 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het regime is veranderd en niet meer zo radicaal volgens Trump.
En dit slaat op?quote:Op woensdag 15 april 2026 19:17 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het regime is veranderd en niet meer zo radicaal volgens Trump.
Het is bedoeld als grap. Trump beweert dat Iran is verslagen en dat het 'nieuwe' regime een stuk minder is.quote:
Waarom hopen we dat?quote:Op woensdag 15 april 2026 17:16 schreef Eightyone het volgende:
"...and he wrote me a letter saying that essentially he's not going that."
Dat hopen we dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |