En anderen hebben social media niet eens nodig om in een fuik te zitten.quote:Op woensdag 15 april 2026 14:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan mooi zien in wat voor fuik bepaalde users zitten zodra ze hier twittershit posten.
Algoritme is stroooooong.
Huh?quote:Op woensdag 15 april 2026 15:24 schreef Dutch_view het volgende:
Lekker die tegenstrijdige informatie overal
[ afbeelding ]
Ik vrees het laatste, ik zie hem niet toegeven dat hij een fout heeft gemaakt.quote:Op woensdag 15 april 2026 14:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zou Trump uiteindelijk een verlies en aftocht toe durven te geven of gaat hij, zoals Poetin, zijn hele economie en land op het spel zetten om gezichtsverlies te voorkomen?
Ja wss liefdesbrieven uitgewisseld. Hij adoreert alleen dictators blijkbaar...quote:Op woensdag 15 april 2026 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
Geen zorgen, mensen. Trump wisselt 'prachtige brieven' uit met Xi, die hem verzekert dat China geen wapens aan Iran verkoopt.
[ x ]
Als je demente opa maar boos genoeg doet is ie niet dement ofzo.quote:Op woensdag 15 april 2026 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
Geen zorgen, mensen. Trump wisselt 'prachtige brieven' uit met Xi, die hem verzekert dat China geen wapens aan Iran verkoopt.
[ x ]
Hij gaat Wimlex toch geen ideeën geven hoop ik.quote:Op woensdag 15 april 2026 16:31 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ja wss liefdesbrieven uitgewisseld. Hij adoreert alleen dictators blijkbaar...
Xi: "We will not be directly selling weapons to Iran"quote:Op woensdag 15 april 2026 17:12 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Dus dan weten jullie dat ook weer.
Oh, dat staat hier recht boven, sorry. Ik was dat filmpje nog aan het laten bezinken.
Misdadig schijtregime.quote:Iran gaat eerste vrouwelijke demonstrant die ter dood veroordeeld werd executeren
Het Iraanse regime bereidt zich voor op de executie van Bita Hemmati, de eerste vrouw die ter dood veroordeeld wordt vanwege haar deelname aan de massale demonstraties van januari. Dat meldt de oppositiepartij Nationale Raad van Verzet van Iran (NCRI) woensdag.
Hemmati wordt door het regime beschuldigd van ernstige misdaden, waaronder het gebruik van explosieven en wapens, het gooien van betonblokken en deelname aan protestbijeenkomsten. (...)
Dictator Xi moest van jou toch de controle over het midden-Oosten maar overnemen?quote:Op woensdag 15 april 2026 16:31 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ja wss liefdesbrieven uitgewisseld. Hij adoreert alleen dictators blijkbaar...
Klopt, ik denk echt dat dat het allerbeste is voor het Midden Oosten. Hij is van al die dictators nog het verstandigste blijkbaar.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dictator Xi moest van jou toch de controle over het midden-Oosten maar overnemen?
Wat verder helemaal nergens op gebaseerd is.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:33 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Klopt, ik denk echt dat dat het allerbeste is voor het Midden Oosten. Hij is van al die dictators nog het verstandigste blijkbaar.
Het verstandigste? Kun je het tikken van je mening op een forum als dit wel vergeten.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:33 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Klopt, ik denk echt dat dat het allerbeste is voor het Midden Oosten. Hij is van al die dictators nog het verstandigste blijkbaar.
Tot nu toe lossen ze alles diplomatiek op en niet met bommen, vandaar denk ik dat. Zoals je weet hebben al die bombardementen in het Midden Oosten alleen maar meer ellende gebracht en geen langdurige vrede.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat verder helemaal nergens op gebaseerd is.
Haha, diplomatiek..quote:Op woensdag 15 april 2026 18:49 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Tot nu toe lossen ze alles diplomatiek op en niet met bommen, vandaar denk ik dat. Zoals je weet hebben al die bombardementen in het Midden Oosten alleen maar meer ellende gebracht tot nu toe en geen langdurige vrede.
Alles beter dan bommen koppen toch?quote:Op woensdag 15 april 2026 18:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haha, diplomatiek..
China doet aan zogenaamde debt-trap diplomacy in Afrika. Wat denk je wat er gebeurt als zo'n land stopt met betalen?
Het regime is veranderd en niet meer zo radicaal volgens Trump.quote:Op woensdag 15 april 2026 17:59 schreef Red_85 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)teren/145850618.html
[..]
Misdadig schijtregime.
Juist, oorlog zo goed als voorbij lees ik een bericht op nu.nl, zegt Trump.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:17 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het regime is veranderd en niet meer zo radicaal volgens Trump.
En dit slaat op?quote:Op woensdag 15 april 2026 19:17 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het regime is veranderd en niet meer zo radicaal volgens Trump.
Het is bedoeld als grap. Trump beweert dat Iran is verslagen en dat het 'nieuwe' regime een stuk minder is.quote:
Waarom hopen we dat?quote:Op woensdag 15 april 2026 17:16 schreef Eightyone het volgende:
"...and he wrote me a letter saying that essentially he's not going that."
Dat hopen we dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |