Geen idee. Ik klik op de link en kan het gewoon lezen. Ik heb geen abonnement of iets. Misschien een andere browser of incognito tabblad proberen?quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoe dan? Alleen de eerste zoveel artikelen heb ik kunnen lezen, ingelogd met email-adres en krijg nu veel spam van hen binnen, doe niet aan VPN of wat.
Toch gek dat de juiste morele kant van de geschiedenis bij vredesonderhandelingen de andere kant het idee geeft dat ze nog maar kort te leven hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:03 schreef Since2003 het volgende:
Marandi over de handlers van Vance.
[ x ]
In de eerste week was je nog pro het Iraanse regime als je dit voorspelde. Nu is het een algemeen geaccepteerd feit.quote:Op woensdag 15 april 2026 07:03 schreef nostra het volgende:
https://www.wsj.com/world(...)opwebshare_permalink
[ afbeelding ]
Spiritueel en moreel staan ze sterker in hun schoenen. Denk dat Vance nooit op het vliegtuig was gestapt als de rollen omgedraaid waren.quote:Op woensdag 15 april 2026 08:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toch gek dat de juiste morele kant van de geschiedenis bij vredesonderhandelingen de andere kant het idee geeft dat ze nog maar kort te leven hebben. En dat zegt iets.
Wie had nu kunnen bedenken dat mensen extremer zouden worden als je ze grootschalig vermoord, hun land in puin gooit en dreigt hun beschaving te vernietigen.quote:Op woensdag 15 april 2026 08:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In de eerste week was je nog pro het Iraanse regime als je dit voorspelde. Nu is het een algemeen geaccepteerd feit.
Michael Jackson: Wanna Be Startin' Something.quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:13 schreef StateOfMind het volgende:
Wat is dat eigenlijk met dat appelsap?
Zie dat regelmatig voorbij komen de laatste dagen, maar heb gemist wat daar mee is
Dit was net zo'n verrassing als de sluiting van Hormuz.quote:Op woensdag 15 april 2026 08:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In de eerste week was je nog pro het Iraanse regime als je dit voorspelde. Nu is het een algemeen geaccepteerd feit.
Een pun op het feit dat op het grote internet sommigen zelfcensuur moeten toepassen om niet geshadowbanned te worden op verschillende social media.quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:13 schreef StateOfMind het volgende:
Wat is dat eigenlijk met dat appelsap?
Zie dat regelmatig voorbij komen de laatste dagen, maar heb gemist wat daar mee is
quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:03 schreef Since2003 het volgende:
Marandi over de handlers van Vance.
[ x ]
Dit klinkt als een hele betrouwbare bron. Deze zin ook 'Vance was surrounded by two well-known Zionists'quote:Seyed Mohammad Marandi[a] (born 14 May 1966) is an Iranian-American academic, intellectual and political analyst. He is closely linked to the Iranian government. In 2024, he was described as a "mouthpiece" of the Iranian government by London-based news source Iran International and as "one of the staunchest defenders of the Islamic Republic in English-language media" by Iranwire.
Bron
Waarom is dat raar?quote:Op woensdag 15 april 2026 09:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze zin ook 'Vance was surrounded by two well-known Zionists'_!
Inb4 "wat men bij WSJ allemaal denkt is verder niet zo relevant, ik houd het liever bij de echte feiten en niet bij verzinsels".quote:Op woensdag 15 april 2026 07:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Eindelijk regime change![]()
Luister je mee @:HowardRoark? Oh wacht...
Omdat het rare verdachtmakingen zijn.quote:
Wat zou hier een verzinsel aan zijn dan? Ik heb het artikel trouwens nog niet gelezen ..quote:Op woensdag 15 april 2026 09:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Inb4 "wat men bij WSJ allemaal denkt is verder niet zo relevant, ik houd het liever bij de echte feiten en niet bij verzinsels".
Je bedoelt 'de WSJ is een links-progressief vodje'.quote:Op woensdag 15 april 2026 09:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Inb4 "wat men bij WSJ allemaal denkt is verder niet zo relevant, ik houd het liever bij de echte feiten en niet bij verzinsels".
Duidelijk anti-Amerikaanse propaganda.quote:Op woensdag 15 april 2026 09:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bedoelt 'de WSJ is een links-progressief vodje'.
Ja, zoals al eerder gezegd: "de activisten bij WSJ bekijken de situatie door een ideologische lens"quote:Op woensdag 15 april 2026 09:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bedoelt 'de WSJ is een links-progressief vodje'.
Hij bedoelt dat het hardliners zijn, hij voegt er letterlijk Israel firsters aan toe. En dat is met deze 2 inderdaad zo.quote:Op woensdag 15 april 2026 09:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omdat het rare verdachtmakingen zijn.
Zionisme wil niets meer zeggen dan een streven voor (het behoud van) een Joods land (kortom: Israël). In die categorie valt Vance ook, dus waarom zulke mensen niet gewoon bij naam noemen in plaats van wegzetten als 'Zionisten'?
In bepaalde contreien wel.quote:Op woensdag 15 april 2026 09:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, zoals al eerder gezegd: "de activisten bij WSJ bekijken de situatie door een ideologische lens"
anti-westers!quote:Op woensdag 15 april 2026 09:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Duidelijk anti-Amerikaanse propaganda.
De toezichthouder.quote:Op woensdag 15 april 2026 09:23 schreef PluggieOD het volgende:
MQ-4C 169804 VPU-19 w / o 09-04-2026 strait of Hormuz
Nou ja, Israel first snap ik wel een beetje, Israel loopt het meeste gevaar van Iran, Iran heeft letterlijk een countdown klok op een plein in Teheran met "X dagen tot de vernietiging van Israel:"quote:Op woensdag 15 april 2026 09:20 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het hardliners zijn, hij voegt er letterlijk Israel firsters aan toe. En dat is met deze 2 inderdaad zo.
Goykipedia.quote:Op woensdag 15 april 2026 09:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Dit klinkt als een hele betrouwbare bron. Deze zin ook 'Vance was surrounded by two well-known Zionists'_!
quote:
Mar 3: "We won the war."quote:President Trump zegt dat de oorlog met Iran "bijna voorbij" is. Hij doet dat in een interview met Maria Bartiromo op Fox News.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |