abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220581927
twitter

Uit het Hamas terreur handboek.

Als er vervolgens een bom op wordt gegooid kunnen bepaalde media er weer een stukje over schrijven.
pi_220582029
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:09 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Uit het Hamas terreur handboek.

Als er vervolgens een bom op wordt gegooid kunnen bepaalde media er weer een stukje over schrijven.
Ik zie geen launcher, pure propaganda... Of alvast indekken voor het geval er weer een school geraakt wordt?
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 20:24:05 #278
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220582072
_O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin dinsdag 14 april 2026 @ 20:31:49 #279
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220582164
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2026 18:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is een nogal vreemd argument, want zolang Iran dus nog 'iets' kan doen, kun je dat argument maken. Dat is natuurlijk niet hoe het werkt, het gaat erom in hoeverre een partij significante verliezen heeft geleden ten opzichte van de ander of niet. De VS heeft zich niet vergaloppeerd. Dan zou het Iraanse regime niet zulke verliezen hebben geleden, maar de VS en Israël.
Je kunt militair allerlei successen behalen zonder je doel te behalen. En dat is precies wat hier gebeurt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:52:31 #280
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220582349
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je kunt militair allerlei successen behalen zonder je doel te behalen. En dat is precies wat hier gebeurt.
Dit ben ik volledig met je eens en vind het ook een valide punt. Maar dat is dus een hele andere take dan de militaire verliezen van Iran volledig ontkennen zoals eerder vandaag werd gedaan. Daar kan ik weinig mee en haalt elke voedingsbodem voor een discussie weg.

Tevens ligt het ook aan wat je als doel stelt van deze oorlog, het probleem hier is een beetje dat met name Trump 101 dingen heeft genoemd.

Als je als doel regime change neemt, dat is inderdaad niet gelukt. Was het doel Iran's militaire mogelijkheden flink reduceren is dat natuurlijk wel degelijk gelukt. Bij Israël zal men ook niet ontevreden zijn, al zou het karwei pas echt af zijn als het verrijkte uranium ook in beslag wordt genomen of onschadelijk wordt gemaakt.

Regime change zou fantastisch zijn, maar is niet realistisch zonder grondoffensief en dan krijg je ook een hele andere oorlog.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220582465
quote:
88s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
op de grote leider vervangen door de minder grote leider beschrijf je nu exact de situatie als voor deze mislukte actie

men heeft het eigen luchtruim nooit kunnen verdedigen tegen de Amerikanen, niemand kan dat
tegen de US navy hebben ze nooit meer in kunnen brengen dan drones en raketten afvuren, niemand kan dat en de straat van Hormuz afsluiten is altijd al hun enige troefkaart geweest

wat doen ze tot de laatste dag voor het staakt het vuren?

raketten en drones afsteken en de straat van Hormuz afsluiten

deze actie is volledig mislukt
Je moet eens met Zelensky of een Oekraïense militaire expert gaan praten. Die begrijpen niet waar de VS mee bezig is. Die zijn doodleuk de vorige oorlog aan het uitvechten tegen een vijand met hele nieuwe wapens waar ze geen antwoord op hebben.

Hoezo heeft de VS superioriteit over het Iraanse luchtruim? Ze durven er niet naar binnen te vliegen en er komen dagelijks tientallen Iraanse drones en raketten, waaronder ballistische, door de lucht neerregenen op hun vijanden.

En die onverslaanbare Amerikaanse marine durft niet eens die straat in te varen ...
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 21:03:43 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220582471
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:01 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Je moet eens met Zelensky of een Oekraïense militaire expert gaan praten. Die begrijpen niet waar de VS mee bezig is. Die zijn doodleuk de vorige oorlog aan het uitvechten tegen een vijand met hele nieuwe wapens waar ze geen antwoord op hebben.

Hoezo heeft de VS superioriteit over het Iraanse luchtruim? Ze durven er niet naar binnen te vliegen en er komen dagelijks tientallen Iraanse drones en raketten, waaronder ballistische, door de lucht neerregenen op hun vijanden.

En die onverslaanbare Amerikaanse marine durft niet eens die straat in te varen ...
ze hoeven niet naar binnen te vliegen, heeft met durven niets te maken
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:08:10 #283
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220582515
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2026 18:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is een nogal vreemd argument, want zolang Iran dus nog 'iets' kan doen, kun je dat argument maken. Dat is natuurlijk niet hoe het werkt, het gaat erom in hoeverre een partij significante verliezen heeft geleden ten opzichte van de ander of niet. De VS heeft zich niet vergaloppeerd. Dan zou het Iraanse regime niet zulke verliezen hebben geleden, maar de VS en Israël.
Vietnam vond je vast ook een geweldig succes.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220582545
WIe heeft dit ooit kunnen verwachten pak'm beet 15 jaar geleden :')

twitter

De wereld wordt steeds "interessanter"
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 21:12:46 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220582563
het is een prachtige wereld en een prachtige tijd
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:12:59 #286
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220582566
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:11 schreef Viesdik het volgende:
WIe heeft dit ooit kunnen verwachten pak'm beet 15 jaar geleden :')

[ x ]

De wereld wordt steeds "interessanter"
lol
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 21:16:19 #287
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220582617
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:12 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
lol
alles gaat volgens plan
pi_220582796
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit ben ik volledig met je eens en vind het ook een valide punt. Maar dat is dus een hele andere take dan de militaire verliezen van Iran volledig ontkennen zoals eerder vandaag werd gedaan. Daar kan ik weinig mee en haalt elke voedingsbodem voor een discussie weg.

Tevens ligt het ook aan wat je als doel stelt van deze oorlog, het probleem hier is een beetje dat met name Trump 101 dingen heeft genoemd.

Als je als doel regime change neemt, dat is inderdaad niet gelukt. Was het doel Iran's militaire mogelijkheden flink reduceren is dat natuurlijk wel degelijk gelukt. Bij Israël zal men ook niet ontevreden zijn, al zou het karwei pas echt af zijn als het verrijkte uranium ook in beslag wordt genomen of onschadelijk wordt gemaakt.

Regime change zou fantastisch zijn, maar is niet realistisch zonder grondoffensief en dan krijg je ook een hele andere oorlog.
Ben jij nu je verwachtingen aan het bijstellen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220582840
Heej, ik heb er nog een gevonden in de krochten van het dark web

onee.. het is gewoon twitter :')

twitter
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:43:13 #290
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_220582968
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Niemand heeft de militaire verliezen van Iran volledig ontkent. Dat heeft alleen de AI bot in je hoofd verzonnen.

Wat er wel gebeurde: Je komt met bagger AI aanzetten waarbij elk punt precies dat was: bagger AI. Je begrijpt niet hoe AI werkt of LLM en wat je 1 op 1 overschrijft. Er valt dus helemaal niets te discussieren.

Begin eens met de OrBat van de IRIAF en vertel ons eens wat er vernietigd is.

Maar dat kun je niet. Omdat je alleen AI over kunt schrijven. Dus valt er niets te discussieren.

En dat is de loop waar je elke dag van 's morgens tot 's avonds inzit.
pi_220583086
quote:

[..]
Dat krijg je hem maar niet geleerd dat beiden waar kunnen zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220583207
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat krijg je hem maar niet geleerd dat beiden waar kunnen zijn.
Het is maar hoe je het definieert he
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220583265
quote:

[..]
Of je stelt halverwege gewoon je doel bij naar 'zo veel mogelijk shit slopen', probleem opgelost.
  dinsdag 14 april 2026 @ 22:21:38 #294
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220583316
twitter
pi_220583351
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:21 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Heel moreel van ze.
pi_220583373
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Heel moreel van ze.
Beetje extra lebensraum creëren hun goed recht toch. En dan het gore lef van die spaghettivreters om daar een opmerking over te maken. :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220583380
twitter
pi_220583393
quote:
88s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ah, ze zijn onverslaanbaar zolang ze niets gevaarlijks doen?
pi_220583425
quote:
88s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
Hangen liever de 'vuile was' buiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')