Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ik maak me er geen zorgen over, ik denk da de kans erg groot is dat Noah en Salar zo zeker zijn van hun antwoorden tijdens de knockouts, dat ze de finale niet zullen spelenquote:Op maandag 13 april 2026 20:16 schreef greysbones het volgende:
Salar verdient hem evenmin in mijn ogen
geen enkel besef van teamspirit
Floris en Senna zitten ook in een quiz show (opgenomen voor de breuk)quote:Op maandag 13 april 2026 20:18 schreef spapaars het volgende:
Zag weer een aankondiging van een nieuwe realiteit "Survive your family"
Met opnieuw bijna vergeten BN'ers
Dat dacht ik ook al jaquote:Op maandag 13 april 2026 20:19 schreef Soury het volgende:
Salar dimt al in met het belletje van Anouk, dan kan hij het bezoek opeisen (ze mocht immers al bellen)
Noah is dom. Salar is ook geen licht, Anouk weet het misschien wel maar die geloven ze toch niet en die andere meid weet ik niet.quote:Op maandag 13 april 2026 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik maak me er geen zorgen over, ik denk da de kans erg groot is dat Noah en Salar zo zeker zijn van hun antwoorden tijdens de knockouts, dat ze de finale niet zullen spelen
Haha ja precies!quote:Op maandag 13 april 2026 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Noah is dom. Salar is ook geen licht, Anouk weet het misschien wel maar die geloven ze toch niet en die andere meid weet ik niet.
quote:Op maandag 13 april 2026 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
pfff zit ik hier 10 minuten te staren naar 'n gesloten topic
Omdat ze plek 2 nog kunnen inhalen, en 400 punten inlopen dan wel aardig is. Zegt ie alleen niet ..quote:Op maandag 13 april 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
ja Roland
waarom niet de punten weghalen bij de vossen
Welkom terugquote:Op maandag 13 april 2026 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lolquote:Op maandag 13 april 2026 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op maandag 13 april 2026 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja vrouwen hebben bevestiging nodig... Aldus ParaSalar als het om Mercedes gaat
Neuh, gaat nooit werken. Ze reageren beiden erg overdreven op elkaarquote:
Frank mag natuurlijk roepen wat 'ie wil .. Exit Chantage om dingen gedaan te krijgen is al een tientallen jaren oud middel in de rls wereldquote:Op maandag 13 april 2026 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Ik weet niet of Joshlyn ermee te vertrouwen is, maar anders had Frank misschien 'een Eduardo-tje' kunnen doen.
Roepen dat ie weg gaat, dan niet weg gaan, laatste worden en samen met Joshlyn gewoon Roxy op schrijven
Hoop de Frank de hele ijskast leeg vreet. Die bolle hop kan wel wat minderen met de chocopasta appels en kaas.quote:Op maandag 13 april 2026 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert Rox&Frank&DeKaasGate![]()
[ afbeelding ]
Zeker! Wendy zorgde dat het gelijkspel werd, Erik (2 van de 3) werd uit de ballenbak gehaald en moest vertrekken, maar ze ging zelf ook gewoonquote:Op maandag 13 april 2026 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Frank mag natuurlijk roepen wat 'ie wil .. Exit Chantage om dingen gedaan te krijgen is al een tientallen jaren oud middel in de rls wereld
Vroeger was heel hard huilen al voldoende, later kwam het "als dit zo doorgaat vraag ik 24 uur aan" om na 20 uur te cancellenquote:Op maandag 13 april 2026 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Wendy zorgde dat het gelijkspel werd, Erik (2 van de 3) werd uit de ballenbak gehaald en moest vertrekken, maar ze ging zelf ook gewoon
Ik moet er wel om lachen dit keer. Ze zei het misschien wat hard maar ergens heeft ze wel n beetje gelijk. Maar die Robert is inderdaad niet zo'n zekere en probeert haar weer te dwingen om het op zijn manier te doen. En vervolgens niets uitpraten en doodleuk zeggen "we gewoon verder toch". Met andere woorden ze moeten wel nu want uit elkaar gaan in de loods is ook zo raar. Zit je op afstand n beetje naar elkaar te kijkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |