SPOILER: spel in de aflevering van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Op kijk.nl staan maar liefst 9(!) promo's voor de aflevering van vanavond)“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
In de categorie 'spellen uit EJVJL' plak ik deze hier even:Sja daar kan Insta niet tegenopSPOILER: spel in de aflevering van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Op kijk.nl staan maar liefst 9(!) promo's voor de aflevering van vanavond)![]()
Nog even en ze zetten alles scenes er in losse filmpjes op. Zou mooi zijn, kan ik de bullshit skippen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sja daar kan Insta niet tegenop
Dat zou een hoop kijktijd schelen, alle juicy scenes op een rijtjequote:Op dinsdag 14 april 2026 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog even en ze zetten alles scenes er in losse filmpjes op. Zou mooi zijn, kan ik de bullshit skippen.
Maar houden nog heel veel van elkaar.quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:42 schreef KinKiJan het volgende:
Ach jee, nog een stel gesneuveld
Rowena en Max niet meer samen na 'De Bondgenoten': 'Maar we houden nog veel van elkaar'
diequote:Op dinsdag 14 april 2026 17:42 schreef KinKiJan het volgende:
Rowena en Max niet meer samen na 'De Bondgenoten': 'Maar we houden nog veel van elkaar'
quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
In de categorie 'spellen uit EJVJL' plak ik deze hier even:Bern die te laag hingSPOILER: spel in de aflevering van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Op kijk.nl staan maar liefst 9(!) promo's voor de aflevering van vanavond)![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
En desondanks toch hing met een gezicht alsof ie Jezus zelf wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Wat een verhaalquote:Op dinsdag 14 april 2026 17:42 schreef KinKiJan het volgende:
5 minuten langer!!!quote:
Aso Trudy. Niet mijn quote.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Roxy die het niet aan kan zien... Sure miss flipflop
Vreselijke filter fotoquote:Op dinsdag 14 april 2026 19:38 schreef schetterklep het volgende:
Moeder van Mercedes ziet zichzelf ook steeds op die foto aan het bed van Salar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |