Welkom terugquote:Op maandag 13 april 2026 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
pfff zit ik hier 10 minuten te staren naar 'n gesloten topic
Lolquote:Op maandag 13 april 2026 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
pfff zit ik hier 10 minuten te staren naar 'n gesloten topic
quote:Op maandag 13 april 2026 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja vrouwen hebben bevestiging nodig... Aldus ParaSalar als het om Mercedes gaat
Neuh, gaat nooit werken. Ze reageren beiden erg overdreven op elkaarquote:
Frank mag natuurlijk roepen wat 'ie wil .. Exit Chantage om dingen gedaan te krijgen is al een tientallen jaren oud middel in de rls wereldquote:Op maandag 13 april 2026 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Ik weet niet of Joshlyn ermee te vertrouwen is, maar anders had Frank misschien 'een Eduardo-tje' kunnen doen.
Roepen dat ie weg gaat, dan niet weg gaan, laatste worden en samen met Joshlyn gewoon Roxy op schrijven
Hoop de Frank de hele ijskast leeg vreet. Die bolle hop kan wel wat minderen met de chocopasta appels en kaas.quote:Op maandag 13 april 2026 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert Rox&Frank&DeKaasGate![]()
[ afbeelding ]
Zeker! Wendy zorgde dat het gelijkspel werd, Erik (2 van de 3) werd uit de ballenbak gehaald en moest vertrekken, maar ze ging zelf ook gewoonquote:Op maandag 13 april 2026 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Frank mag natuurlijk roepen wat 'ie wil .. Exit Chantage om dingen gedaan te krijgen is al een tientallen jaren oud middel in de rls wereld
Vroeger was heel hard huilen al voldoende, later kwam het "als dit zo doorgaat vraag ik 24 uur aan" om na 20 uur te cancellenquote:Op maandag 13 april 2026 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Wendy zorgde dat het gelijkspel werd, Erik (2 van de 3) werd uit de ballenbak gehaald en moest vertrekken, maar ze ging zelf ook gewoon
Ik moet er wel om lachen dit keer. Ze zei het misschien wat hard maar ergens heeft ze wel n beetje gelijk. Maar die Robert is inderdaad niet zo'n zekere en probeert haar weer te dwingen om het op zijn manier te doen. En vervolgens niets uitpraten en doodleuk zeggen "we gewoon verder toch". Met andere woorden ze moeten wel nu want uit elkaar gaan in de loods is ook zo raar. Zit je op afstand n beetje naar elkaar te kijkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |