Ik zit eigenlijk ook niet zo te wachten op een een staatsgreep, maar het lijkt me wel heel duidelijk dat de USA als democratie niet op een voldoende niveau functioneert om opgewassen te zijn tegen leiders die verregaand incompetent zijn en/of niet verantwoord met hun macht kunnen omgaan.quote:Op maandag 13 april 2026 13:33 schreef JeMoeder het volgende:
Ik hop dat er een paar generaals besluiten de boel in Washington te repareren. Deze man en zijn cronies dreigen met genocide, neuken kinderen in hun vrije tijd en proberen gebieden van bondgenoten in te lijven. Lijkt me tijd voor actie.
Laten we nu maar eerst de verkiezingen afwachten en eerst de midterms, want jij denkt overal precies de afloop van te weten maar je glazen bol zit er nogal eens naast.quote:Op maandag 13 april 2026 13:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
das doelpalen schuiven
[..]
waar jij fan van bent boeit niemand, vroeg niemand naar
je doet alsof Amerika onder Trump goed voorbereid is op tegenvallers, dat is het niet, dat blijkt keer op keer
Ik denk dat er momenteel sprake is van een angstcultuur. Alles en iedereen die Trump ook maar een beetje tegengas gaf is afgeserveerd en weggezet bij het grof vuil. Diegenen die hem nu omringen zijn hielenlikkers en jaknikkers, er is geen enkele kritische noot meer te horen.quote:Op maandag 13 april 2026 12:53 schreef deedeetee het volgende:
Trump raakt steeds verder van t padje af. Ik vraag me steeds vaker af hoe lang het nog moet duren voordat daar men daar maatregelen tegen neemt.
jij hebt geen idee wat ik allemaal denk, mijn glazen bol heeft zich hier helemaal buiten gehoudenquote:Op maandag 13 april 2026 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Laten we nu maar eerst de verkiezingen afwachten en eerst de midterms, want jij denkt overal precies de afloop van te weten maar je glazen bol zit er nogal eens naast.
Die oorlog is ook nog absoluut niet klaar, Amerika heeft nog tal van troefkaarten in handen waardoor Trump er als morele winnaar uit kan komen.
De Senaat had de kans de oorlog af te schieten maar dat is ook niet gelukt. En zolang De Democraten met incapabele kandidaten blijven hebben ze überhaupt niemand die ze kan stoppen
Zoals?quote:Op maandag 13 april 2026 13:50 schreef Elan het volgende:
Amerika heeft nog tal van troefkaarten in handen
Kun je nagaan hoe groot het ego is van die pompeuze idioot.quote:Op maandag 13 april 2026 13:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ben niet gelovig dus weet er niet veel van maar jezelf neerzetten als God is toch vrij 'not done' in het Christendom?
https://www.nu.nl/midden-(...)ollen-omdraaien.htmlquote:
En hoe is dat precies een troefkaart?quote:Op maandag 13 april 2026 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/midden-(...)ollen-omdraaien.html
Ik zit toch hier?quote:Volg het nieuws een beetje. Je zit de hele dag in dat Iran-topic.
zit er nog zo een in Moskouquote:Op maandag 13 april 2026 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is een totale psychopaat, maar eentje met de nucleaire codes.
die heeft hier geen klote mee te makenquote:
Wie daar nog aan twijfelt is niet goed snik.quote:Op maandag 13 april 2026 13:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij hebt geen idee wat ik allemaal denk, mijn glazen bol heeft zich hier helemaal buiten gehouden
jij denkt dat de VS de boel helemaal uitgeplanned heeft , dat blijkt helemaal nergens uit, zie de straat van Hormuz en de uitkomst van welke verkiezingen dan ook in de VS boeien me geen ene klote
niemand twijfelt daar aanquote:Op maandag 13 april 2026 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie daar nog aan twijfelt is niet goed snik.
Alleen al aan beursmanipulatie hebben hij en zijn corrupte vrienden miljarden verdiend.
En met geld koop je invloed in De VS. Die straat van Hormuz boeit jou maar verder niemand van enige relevantie.
Deze man heeft geen relevantie op het moment?quote:Op maandag 13 april 2026 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie daar nog aan twijfelt is niet goed snik.
Alleen al aan beursmanipulatie hebben hij en zijn corrupte vrienden miljarden verdiend.
En met geld koop je invloed in De VS. Die straat van Hormuz boeit jou maar verder niemand van enige relevantie.
Het gaat uiteindelijk om controle, nu controleert Iran die Straat. Straks De Amerikanen.quote:Op maandag 13 april 2026 13:58 schreef sp3c het volgende:
we blokkeren jullie blokkade met een blokkade
Iran nog steeds, want niemand durft een bootje erdoorheen te sturen.quote:Op maandag 13 april 2026 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk om controle, nu controleert Iran die Straat. Straks De Amerikanen.
hopen wequote:Op maandag 13 april 2026 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk om controle, nu controleert Iran die Straat. Straks De Amerikanen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |