Tuurlijk de russische trol campagnes zijn duidelijk.quote:Op maandag 13 april 2026 18:10 schreef Perrin het volgende:
Je ziet, ze kruipen uit alle hoeken en gaten.
Ik dacht even dat je het over Alex Soros, Hillary Clinton, Mertz had.quote:Op maandag 13 april 2026 18:10 schreef Perrin het volgende:
Je ziet, ze kruipen uit alle hoeken en gaten.
Ik accepteer je verlies.quote:Op maandag 13 april 2026 17:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Een stokpaardje is een terugkerend fenomeen.
Dus volgens jou is plus eigenlijk min.
Ja duidelijk man.
Ja ja, elke president die voor behoud van eigen land is, wordt ineens beticht van corruptie. En ligt in bed met Rusland. En wat nog meer ze kunnen verzinnen. Maar Zelensky die gouden toiletpotten koopt van geld wat bedoeld is voor de oorlog tegen rusland. Nee dit vinden jullie nooit een probleem.quote:Op maandag 13 april 2026 18:38 schreef sp3c het volgende:
Die regenboogagenda of die azielzoekers zijn helemaal het grote probleem niet, als Hongarije daar niet aan wil dan boeit niemand dat wat
Hij moet de corruptie terugdringen en de antidemocratische maatregwls van orban terugdraaieb
Ik ben enkelvoud en ik heb de corruptie in Oekraine altijd een probleem genoemdquote:Op maandag 13 april 2026 18:48 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Ja ja, elke president die voor behoud van eigen land is, wordt ineens beticht van corruptie. En ligt in bed met Rusland. En wat nog meer ze kunnen verzinnen. Maar Zelensky die gouden toiletpotten koopt van geld wat bedoeld is voor de oorlog tegen rusland. Nee dit vinden jullie nooit een probleem.
Kun jij specifiek wat benoemen over Orban's vermeende corruptie of anti-democratische maatregelen?quote:Op maandag 13 april 2026 18:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik ben enkelvoud en ik heb de corruptie in Oekraine altijd een probleem genoemd
Maja jullie praten dan ook enkel vanuit de talking points, dan zie je dat niet
Dat snap ik ook wel
Lees het topic anders even door.quote:Op maandag 13 april 2026 18:59 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Kun jij specifiek wat benoemen over Orban's vermeende corruptie of anti-democratische maatregelen?
Lastig he.....quote:Op maandag 13 april 2026 18:48 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Ja ja, elke president die voor behoud van eigen land is, wordt ineens beticht van corruptie. En ligt in bed met Rusland. En wat nog meer ze kunnen verzinnen. Maar Zelensky die gouden toiletpotten koopt van geld wat bedoeld is voor de oorlog tegen rusland. Nee dit vinden jullie nooit een probleem.
Nederland zit nu met een minderheidskabinet wat niets doet tegen de asielinstroom, waar nederlanders overwegend wrl voor hebben gevraagd en gestemd. Je suggereert dat EU landen zelf nog wat te zeggen hebben over zaken als immigratie.quote:Op maandag 13 april 2026 19:09 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Lastig he.....
rusland die nog meer invloed verliest. Dit was weer een duidelijke Strijd voor russische indrukking /invloed sferen of democratie.
De EU is zo apro of anti immigratie als dat de lidstaten en dus de bevolking is.
Heel simpel. Wij leven niet in Rusland, waar mannen niet eens meer auto mogen rijden. Internet is afgesloten etc.
Ga eens naar BNW met die onzin.quote:Op maandag 13 april 2026 19:14 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Nederland zit nu met een minderheidskabinet wat niets doet tegen de asielinstroom, waar nederlanders overwegend wrl voor hebben gevraagd en gestemd. Je suggereert dat EU landen zelf nog wat te zeggen hebben over zaken als immigratie.
Ik lees enkelt beschuldigingen zoals "corruptie" en vermeende anti-democratische maatregelen richting Orban in dit topic. Nergens worden concrete voorbeelden of onderbouwing gegeven. Er worden geen details genoemd. En hier was ik al bang voor. De normies worden weer te gemakkelijk misleid door desinformtie en loze beschuldigingen vanuit de mainstream media.quote:
Dan lees je niet heel goed.quote:Op maandag 13 april 2026 19:23 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Ik lees enkelt beschuldigingen zoals "corruptie" en vermeende anti-democratische maatregelen richting Orban in dit topic. Nergens worden concrete voorbeelden of onderbouwing gegeven. Er worden geen details genoemd. En hier was ik al bang voor. De normies worden weer te gemakkelijk misleid door desinformtie en loze beschuldigingen vanuit de mainstream media.
Nee, geen veeatand vanquote:Op maandag 13 april 2026 18:59 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Kun jij specifiek wat benoemen over Orban's vermeende corruptie of anti-democratische maatregelen?
Dus je zegt hier eerder dat ik enkelt vanuit talkingpoints spreek. Maar jij kunt zelf niks onderbouwen van de beschuldigingen van vermeende corruptie en anti-democratische maatregelen van Orban. Dus je spreekt zelf ook enkelt vanuit talkingpoints over Orban. Interessant 🤔quote:Op maandag 13 april 2026 19:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee, geen veeatand van
Maar dat zijn de redenen waarom het geld vaststaat, niet vanwege de regenboogagenda
Als jij denkt dat dat niet klopt mag jij dat aantonen
nee nu moet je de boel niet omdraaien jij begon met jullie vinden corruptie in Oekraine geen probleemquote:Op maandag 13 april 2026 19:40 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Dus je zegt hier eerder dat ik enkelt vanuit talkingpoints spreek. Maar jij kunt niks onderbouwen van de beschuldigingen van vermeende corruptie of anti-democratische maatregelen van Orban. Dus je spreekt zelf ook enkelt vanuit talkingpoints over Orban en je kunt niks feitelijk onderbouwen, interessant 🤔
Prima. Ga jij Nederland verdedigen met de oorlogen waar de grootmachten mee bezig zijn?quote:Op zondag 12 april 2026 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe minder macht de eu heeft, hoe minder er fout kan gaan.
quote:Sinds Viktor Orbán in 2010 aan de macht kwam, heeft zijn regering talloze wetten aangenomen die door internationale organisaties zoals de Europese Unie, de Raad van Europa en mensenrechtenorganisaties als antidemocratisch of schadelijk voor de rechtsstaat worden bestempeld.
In 2022 verklaarde het Europees Parlement officieel dat Hongarije geen volledige democratie meer is, maar een "electorale autocratie".
Volgende antwoord is dat die organsaties en media natuurlijk allemaal woke zijn en van de WEF/Soros en nog meer BNW onzin.quote:
Ja, daarom doe ik verder geen moeite.quote:Op maandag 13 april 2026 20:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgende antwoord is dat die organsaties en media natuurlijk allemaal woke zijn en van de WEF/Soros en nog meer BNW onzin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |