abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2026 @ 13:39:33 #126
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_220572774
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2026 13:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat de meesten in Europa niet meer pro Trump zijn is van de laatste maanden he. En Trump is nog steeds nuttig in heel veel zaken. De liberale macht verliest steeds meer haar grip ;)

Magyar is zeer rechts-conservatief, alleen zegt hij een andere toon te willen gebruiken tegen europa - daar hij ook zegt dat Hongarije de stringente immigratie koers blijft behouden - en wil hij de corruptie aanpakken. Of en in welke mate Orban een verwijt treft wat betreft corruptie durf ik niet te zeggen.
Ik hoopte dat Trump eindelijk een vredespresident zou zijn. Helaas heeft Robert Jensen - rust in vrede, kameraad, gelijk gekregen en Trump is een 'con-man'. Een nepperd. Een charlatan. Hij is meer oorlogen begonnen dan welke VS-president dan ook in zeer korte tijd ook nog eens. Waarschijnlijk wordt hij gechanteerd door Bibi en de Mossad en Epstein - ik ga ervan uit dat Epstein leeft en in Tel Aviv woont, ik weet het eigenlijk wel zeker - en is dat de reden dat hij zo idioot doet of Trump is gewoon door en door verrot en corrupt, erger nog dan menig andere VS-president.

Dus nee, ik ben nu radicaal anti-Trump en een heel groot deel van zijn oorspronkelijke fan-base in de VS is ook afgehaakt.

Of Orban corrupt was, geen idee. Vrijwel alle politici zijn corrupt. Hoort blijkbaar bij het vak, zoals je dronken roes uitslapen op je werkplek en de rest van de dag telefoneren tijdens werktijd met je matties hoort bij ambtenaar zijn zeg maar. :')

Trump mag ik zeer zeker niet. Vance ook niet. Milei is een eikel. Maar Orban mag ik in sommige opzichten wel en hij wilde de EU behoeden voor de catastrofe dat Oekraine heet, zeker nu er een dictatoriaal regime in Kiev zetelt, dat de facto een vazal-staat is van de VS.
pi_220572954
quote:
15s.gif Op maandag 13 april 2026 13:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Ik hoopte dat Trump eindelijk een vredespresident zou zijn. Helaas heeft Robert Jensen - rust in vrede, kameraad, gelijk gekregen en Trump is een 'con-man'. Een nepperd. Een charlatan. Hij is meer oorlogen begonnen dan welke VS-president dan ook in zeer korte tijd ook nog eens. Waarschijnlijk wordt hij gechanteerd door Bibi en de Mossad en Epstein - ik ga ervan uit dat Epstein leeft en in Tel Aviv woont, ik weet het eigenlijk wel zeker - en is dat de reden dat hij zo idioot doet of Trump is gewoon door en door verrot en corrupt, erger nog dan menig andere VS-president.

Dus nee, ik ben nu radicaal anti-Trump en een heel groot deel van zijn oorspronkelijke fan-base in de VS is ook afgehaakt.

Of Orban corrupt was, geen idee. Vrijwel alle politici zijn corrupt. Hoort blijkbaar bij het vak, zoals je dronken roes uitslapen op je werkplek en de rest van de dag telefoneren tijdens werktijd met je matties hoort bij ambtenaar zijn zeg maar. :')

Trump mag ik zeer zeker niet. Vance ook niet. Milei is een eikel. Maar Orban mag ik in sommige opzichten wel en hij wilde de EU behoeden voor de catastrofe dat Oekraine heet, zeker nu er een dictatoriaal regime in Kiev zetelt, dat de facto een vazal-staat is van de VS.
Een voordeel van Orban was ook dat hij tegen de islamisering van zijn land was.
Maar dat is de nieuwe ook zo ver ik weet.
pi_220573039
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:00 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Een voordeel van Orban was ook dat hij tegen de islamisering van zijn land was.
Maar dat is de nieuwe ook zo ver ik weet.
Want dat is zo'n enorm risico... Hongarije heeft 0,3% moslims, maar buurlanden hebben geen van allen boven de 3,5%. Oftewel: bij geen enkel land in de omgeving is het noemenswaardig. Geen onderwerp om aandacht aan te geven, dus.
pi_220573047
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2026 13:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat de meesten in Europa niet meer pro Trump zijn is van de laatste maanden he. En Trump is nog steeds nuttig in heel veel zaken. De liberale macht verliest steeds meer haar grip ;)

Magyar is zeer rechts-conservatief, alleen zegt hij een andere toon te willen gebruiken tegen europa - daar hij ook zegt dat Hongarije de stringente immigratie koers blijft behouden - en wil hij de corruptie aanpakken. Of en in welke mate Orban een verwijt treft wat betreft corruptie durf ik niet te zeggen.
Trump is indeed nuttig: de ene na de andere Trump getrouwe ruimt het veld.

Dit keer is dat Orban.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220573058
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:07 schreef Hanca het volgende:

[..]
Want dat is zo'n enorm risico... Hongarije heeft 0,3% moslims, maar buurlanden hebben geen van allen boven de 3,5%. Oftewel: bij geen enkel land in de omgeving is het noemenswaardig. Geen onderwerp om aandacht aan te geven, dus.
Het is maar hoe je er naar kijkt.
Ik ga je cijfers niet controleren want ik ga er van uit dat het klopt.
Maar dan hebben de buurlanden een factor 10 meer aan islamitische bevolking.
Dat is toch een significant verschil.
pi_220573063
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het is maar hoe je er naar kijkt.
Ik ga je cijfers niet controleren want ik ga er van uit dat het klopt.
Maar dan hebben de buurlanden een factor 10 meer aan islamitische bevolking.
Dat is toch een significant verschil.
Het is van niks naar bijna niks. Gewoon in geen van alle landen relevant.
pi_220573068
quote:
15s.gif Op maandag 13 april 2026 13:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Trump is gewoon door en door verrot.
Er hoeft niet altijd een complot te zitten achter iemands slechte gedrag.
Sommige mensen zijn gewoon slecht van zichzelf.

En bij Trump is dat een rode draad door zijn hele carrière.

Iedereen die heeft opgelet heeft dit kunnen zien aankomen.
pi_220573069
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:10 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het is van niks naar bijna niks. Gewoon in geen van alle landen relevant.
Dat mag ieder voor zichzelf weten toch?
Sommige maken zich druk om 0,000043 graden opwarming van de aarde.
Andere hebben het niet op miljoenen moslims die de EU overspoelen.
  maandag 13 april 2026 @ 14:26:05 #134
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220573152
quote:

[..]
Ik hoopte dat Trump eindelijk een vredespresident zou zijn. Helaas heeft Robert Jensen - rust in vrede, kameraad, gelijk gekregen en Trump is een 'con-man'. Een nepperd. Een charlatan. Hij is meer oorlogen begonnen dan welke VS-president dan ook in zeer korte tijd ook nog eens.
Zelfs PJ O‘Rourke ( de Journalist, niet de Fok User) Hard Core Republican en Libertarier moest niets van Trump weten
“unstable,” “dangerous,” en “a big, stupid bully,”
“America is experiencing the most severe outbreak of mass psychosis since the Salem witch trials,”
pi_220573172
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Zelfs PJ O‘Rourke ( de Journalist, niet de Fok User) Hard Core Republican en Libertarier moest niets van Trump weten
“unstable,” “dangerous,” en “a big, stupid bully,”
“America is experiencing the most severe outbreak of mass psychosis since the Salem witch trials,”
Zelfs Rubio en Vance moesten niets van Trump weten.
Een oplichter en Amerikaanse Hitler werd hij door de heren genoemd.
pi_220573183
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:12 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat mag ieder voor zichzelf weten toch?
Sommige maken zich druk om 0,000043 graden opwarming van de aarde.
Andere hebben het niet op miljoenen moslims die de EU overspoelen.
De opwarming ontkennen :')

Het schiet ook alle kanten op hier.
pi_220573235
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 14:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
De opwarming ontkennen :')

Het schiet ook alle kanten op hier.
Ik erken het juist, misschien moet je even beter lezen.
pi_220573839
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:35 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik erken het juist, misschien moet je even beter lezen.
Daar trap ik niet in.
pi_220574062
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 15:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Daar trap ik niet in.
Is dat je nieuwe stokpaardje?
Dat zeg je steeds als je niks meer weet.
pi_220574447
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:37 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Is dat je nieuwe stokpaardje?
Dat zeg je steeds als je niks meer weet.
Als ik het steeds zeg is het niet nieuw hè.

Maar 0,000043 graden opwarming staat gelijk aan ontkenning.

De aarde is afgelopen eeuw gemiddeld 1,3 graden opgewarmd, en de verwachtingen tot 2025 is 1,5 tot 2,3 graden.
Als de klimaatdoelen van Parijs worden gehaald blijft de opwarming beperkt tot 1,5 graden.

En jij hebt het over 0,000043.

Maar je bent geen klimaatontkenner :')

Ik trap daar niet in.
pi_220574533
twitter

Dus Magyar is volgens veel Hongaren nog rechtser op immigratie dan Orban. Maar nu zie je Alex Soros, Hillary Clinton, Mertz, Rutte, Macron Magyar feliciteren en zeggen dat Orban de dictator eindelijk is gevallen. Zijn Hongaren nog achterlijker dan Nederlanders, Denen, Zweden?
  maandag 13 april 2026 @ 17:28:17 #142
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220574577
Rusland is niet blij met de uitslag van de verkiezingen

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 11% gewijzigd door michaelmoore op 13-04-2026 18:01:11 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220574598
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 17:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als ik het steeds zeg is het niet nieuw hè.

Maar 0,000043 graden opwarming staat gelijk aan ontkenning.

De aarde is afgelopen eeuw gemiddeld 1,3 graden opgewarmd, en de verwachtingen tot 2025 is 1,5 tot 2,3 graden.
Als de klimaatdoelen van Parijs worden gehaald blijft de opwarming beperkt tot 1,5 graden.

En jij hebt het over 0,000043.

Maar je bent geen klimaatontkenner :')

Ik trap daar niet in.
Een stokpaardje is een terugkerend fenomeen.
Dus volgens jou is plus eigenlijk min.
Ja duidelijk man.
pi_220574641
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 17:22 schreef Memeowitz het volgende:
[ x ]

Dus Magyar is volgens veel Hongaren nog rechtser op immigratie dan Orban. Maar nu zie je Alex Soros, Hillary Clinton, Mertz, Rutte, Macron Magyar feliciteren en zeggen dat Orban de dictator eindelijk is gevallen. Zijn Hongaren nog achterlijker dan Nederlanders, Denen, Zweden?
Ruski's go home!

Zongen ze zelf bij Orban zijn presentaties. Hongarije is het gezeik van en met die russen zat.

Dat je nu 2 rusland pijpers vindt die puur leven van het spuien van de russische propaganda, kudo's hoor
  maandag 13 april 2026 @ 17:44:44 #145
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220574678
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 17:38 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Ruski's go home!

Zongen ze zelf bij Orban zijn presentaties. Hongarije is het gezeik van en met die russen zat.

Dat je nu 2 rusland pijpers vindt die puur leven van het spuien van de russische propaganda, kudo's hoor
Magyar heeft ook een rechtse agenda. Maar dan zonder de corruptie en Poetinpijperij.

Erg handig: je ziet meteen wie er voor de corruptie en Poetinpijperij gaat en wie voor de rechtse idealen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220574699
quote:
[ x ]

Wat is hoorde is dat Orban tegen immigratie was maar niet tegen werkimmigranten van buiten de EU.
Magyar is daar schijnbaar wel tegen.
  maandag 13 april 2026 @ 17:50:16 #147
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220574703
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 17:44 schreef Perrin het volgende:
de rechtse idealen.
Harry Mulisch schreef ooit treffend dat rechts geen idealen heeft, enkel belangen als leidraad.

Je kunt veel van radicaal-rechts zeggen maar een bepaald wereldbeeld en ideologisch project hebben ze wel. Iets waar ook gewone mensen bij kunnen horen. Het droombeeld van een blanke, christelijke maatschappij.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 13 april 2026 @ 18:03:11 #148
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220574798
quote:
[ x ]

Niemand boeit het dan ook wat hoe rechts Magyar is rondom migratie.
pi_220574800
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 17:38 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Ruski's go home!

Welk gezeik met de russen heb je het precies over?.
pi_220574814
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Niemand boeit het dan ook wat hoe rechts Magyar is rondom migratie.
Magyar heeft een pro EU houding en zegt dat hij EU subsidies wilt ontvangen die Von der Lijer Orban onthield. Dit kan alleen als Magyar gaat doen wat Von der Lijer wilt. Onder andere massa-immigratie voor Hongarije.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')