abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2026 @ 12:46:00 #101
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_220572416
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2026 07:29 schreef phpmystyle het volgende:
In elk geval kunnen we vaststellen dat ook op dit onderwerp de westerse media niet eerlijk was: Orban was geem dictator
Ik ben het niet op alle vlakken eens met Orban, sowieso zijn pro-Israel standpunt en pro-Trump houding deel ik niet, maar hij probeert wel Hongarije niet in een zinloze oorlog mee te doen sleuren en hij probeert de dialoog warm te houden met Rusland, waar vrijwel alle andere EU-leider, behoudens de held Robert Fico uit Slowakije, de deur in het gezicht van het Kremlin dichtslaan en pretenderen dat Oekraïne een voorbeeldige democratie is.

Een echte linkse partij, Magyar is dat zeker niet, alle hoera geroep van de nep-linkse mensen in Nederland en Brussel ten spijt, zou goed zijn voor Hongarije. Een partij die er is voor de arbeider en niet voor de Amerikaanse wapenlobby.

Orban is niet links, maar pretendeert dit ook niet te zijn. Magyar is er voor de Amerikaanse wapenlobby en het grootkapitaal. De gewone Hongaar gaat de komende tijd nog heel veel spijt krijgen van zijn of haar stem op deze man van het grootkapitaal, de heer Magyar.

Hongarije was het laatste bastion van grootste vredesdemonstraties. Maar wellicht wanneer jongens, net als in Oekraine, met geweld van straat worden gesleept om afgevoerd te worden in busjes van de GRU om te sterven voor de grote jongens van de Amerikaanse wapenlobby, Blackrock en Monsanto, om te sterven voor Epstein en Bibi en Frau von der Leijen, dat dan de ogen open gaan. Dan is het helaas, net als in Oekraine, waar heel veel geweld toegepast wordt, te laat.
  maandag 13 april 2026 @ 12:49:41 #102
pi_220572453
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 08:25 schreef aquawoman het volgende:
De steun van JD Vance was het laatste zetje, neem ik aan :D
Niet echt snugger inderdaad.

Vance is een enorme eikel, net als Trump en Epstein.
Orban had op eigen kracht de verkiezingen moeten winnen. Orban is geen Vance of Trump, Orban heeft wel hersens, maar heeft in het uitnodigen van Vance een enorme blunder gemaakt.
pi_220572470
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2026 12:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Wijze woorden van deze boswachter! _O_
Bedankt maat.
U MAD?
pi_220572484
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2026 12:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Ik ben het niet op alle vlakken eens met Orban, sowieso zijn pro-Israel standpunt en pro-Trump houding deel ik niet, maar hij probeert wel Hongarije niet in een zinloze oorlog mee te doen sleuren en hij probeert de dialoog warm te houden met Rusland, waar vrijwel alle andere EU-leider, behoudens de held Robert Fico uit Slowakije, de deur in het gezicht van het Kremlin dichtslaan en pretenderen dat Oekraïne een voorbeeldige democratie is.

Een echte linkse partij, Magyar is dat zeker niet, alle hoera geroep van de nep-linkse mensen in Nederland en Brussel ten spijt, zou goed zijn voor Hongarije. Een partij die er is voor de arbeider en niet voor de Amerikaanse wapenlobby.

Orban is niet links, maar pretendeert dit ook niet te zijn. Magyar is er voor de Amerikaanse wapenlobby en het grootkapitaal. De gewone Hongaar gaat de komende tijd nog heel veel spijt krijgen van zijn of haar stem op deze man van het grootkapitaal, de heer Magyar.

Hongarije was het laatste bastion van grootste vredesdemonstraties. Maar wellicht wanneer jongens, net als in Oekraine, met geweld van straat worden gesleept om afgevoerd te worden in busjes van de GRU om te sterven voor de grote jongens van de Amerikaanse wapenlobby, Blackrock en Monsanto, om te sterven voor Epstein en Bibi en Frau von der Leijen, dat dan de ogen open gaan. Dan is het helaas, net als in Oekraine, waar heel veel geweld toegepast wordt, te laat.
En nogal overdreven verhaal.
Geen enkel Europees land wordt meegesleurd in de oorlog in Oekraïne.

Orban hield die oorlog gaande door Poetin te steunen.

Dat is nu voorbij.

Er is maar 1 die de oorlog in Oekraïne kan stoppen.

En dat is niet BlackRock, Monsanto of wie dan ook die jij op het vizier hebt, maar Poetin.

En welk warm dialoog met Poetin?
Orban heeft de oorlog niet kunnen stoppen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220572486
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2026 12:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Ik ben het niet op alle vlakken eens met Orban, sowieso zijn pro-Israel standpunt en pro-Trump houding deel ik niet, maar hij probeert wel Hongarije niet in een zinloze oorlog mee te doen sleuren

(...)

Maar wellicht wanneer jongens, net als in Oekraine, met geweld van straat worden gesleept om afgevoerd te worden in busjes van de GRU om te sterven voor de grote jongens van de Amerikaanse wapenlobby, Blackrock en Monsanto,
Je verkoopt een angstbeeld. Geen enkel Europees land stuurt soldaten naar Oekraïne. En niemand wil dat wij in Oekraïne gaan vechten.

quote:
om te sterven voor Epstein en Bibi en Frau von der Leijen, dat dan de ogen open gaan. Dan is het helaas, net als in Oekraine, waar heel veel geweld toegepast wordt, te laat.
O, daar gaat even wat fout. De EU heeft niets met Epstein te maken. Sterker nog, Trump was de beste vriend van Epstein.
pi_220572509
Een goede analyse, wellicht niet voor iedereen leesbaar, door Pieter de Wilde, hoogleraar Europese Politiek (RUG):
https://dvhn.nl/groningen(...)-stoel-48889178.html
pi_220572511
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2026 23:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
kijk eens naar de usa groei tov de groei in europa. En over landen zoals Frankrijk maar te zwijgen.
Amerikanen boeken vluchten naar Frankrijk om daar medicijnen te halen die in de VS meer kosten dan een weekendje Frankrijk en een tas medicijnen...
  maandag 13 april 2026 @ 12:57:01 #108
pi_220572515
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Je verkoopt een angstbeeld. Geen enkel Europees land stuurt soldaten naar Oekraïne. En niemand wil dat wij in Oekraïne gaan vechten.
[..]
O, daar gaat even wat fout. De EU heeft niets met Epstein te maken. Sterker nog, Trump was de beste vriend van Epstein.
Europa steunt Trump door dik en dun en geeft totaal geen tegengas, dan ben je gewoon medeplichtig. En inderdaad Trump en Epstein zijn matties4life. Ik heb het ook over andere zinloze oorlogen zoals in Iran. Binnen de EU steunt alleen Spanje deze oorlog niet.
  maandag 13 april 2026 @ 12:59:14 #109
pi_220572530
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 12:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
En nogal overdreven verhaal.
Geen enkel Europees land wordt meegesleurd in de oorlog in Oekraïne.

Orban hield die oorlog gaande door Poetin te steunen.

Dat is nu voorbij.

Er is maar 1 die de oorlog in Oekraïne kan stoppen.

En dat is niet BlackRock, Monsanto of wie dan ook die jij op het vizier hebt, maar Poetin.

En welk warm dialoog met Poetin?
Orban heeft de oorlog niet kunnen stoppen.
Helaas is het Orban ook niet gelukt de oorlog te stoppen inderdaad. Het feit dat Orban zo bevriend is met Trump en Vance en zijn kliek vind ik wel erg jammer. Ik steun Orban gedeeltelijk, maar niet op alle terreinen.
  maandag 13 april 2026 @ 13:02:13 #110
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220572545
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:03 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Waarom begin je dan zelf over Trump?
Gezien die iets gedaan heeft waarvan met dacht dat Orban dat wellicht ook ging doen, dus relevant.
pi_220572554
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Gezien die iets gedaan heeft waarvan met dacht dat Orban dat wellicht ook ging doen, dus relevant.
Dus dan tellen die andere relevante dingen ook niet als whataboutism.
pi_220572566
quote:
15s.gif Op maandag 13 april 2026 12:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Helaas is het Orban ook niet gelukt de oorlog te stoppen inderdaad. Het feit dat Orban zo bevriend is met Trump en Vance en zijn kliek vind ik wel erg jammer. Ik steun Orban gedeeltelijk, maar niet op alle terreinen.
De oorlog stop je ook niet door banden aan te halen met de agressor, en vervolgens het aangevallen land te laten vallen.

Ik zie in jouw betoog ook geen enkele kritische noot richting Rusland.

Alleen BlackRock, Monsanto, de Amerikaanse wapenindustrie...

Alsof die deze oorlog zijn begonnen.
pi_220572571
Ik denk dat het framen van de media en overheid bedoeld was om een actie tegenover Orban te rechtvaardigen in het geval hij gewonnen had.
Net zoals ze in Roemenië hebben gedaan.
pi_220572576
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:58 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
[..]
Whataboutism is enkel van toepassing wanneer het jou uitkomt hè.
Dat is geen whatsboutism.
pi_220572580
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:06 schreef Candymannetje het volgende:
Ik denk dat het framen van de media en overheid bedoeld was om een actie tegenover Orban te rechtvaardigen in het geval hij gewonnen had.
Dat verbaast me niets dat jij dat denkt.
  maandag 13 april 2026 @ 13:10:41 #116
pi_220572596
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:31 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
De groei die voor 99% gaat naar de 1% aldaar en voornamelijk komt door de AI bubbel? Die groei?
Check anders de groei voor de bottom 50% eens even met de groei in Europa ofzo. Je weet wel, het gewone volk.
Daar kan chatgpt een verrassend interessante uitkomst voor geven namelijk
Groep VS (1980-nu) vs West-Europa (1980-nu)
Bottom 50% ~0-10% totaal vs ~30-50% totaal
Top 1% +200% tot +600% vs +50-100%
VS is gewoon een derde wereldland in alle opzichten.
De verdeling tussen arm en rijk
Geen gezondheidszorg voor de gewone man of vrouw, alleen voor de elite
En het OV is beroerder dan in Senegal (zeker nu Dakar een perfecte metro heeft, die schoon en veilig is, terwijl New York alleen een stinkende vieze en levensgevaarlijke metro kent die gebruikt wordt als openbaar urinoir)
En het wegennet van de VS is slechter dan dat van Belgie.
Al het geld gaat naar wat kansloze CEO-loosers en achterlijke dingen als AI. De rest van het volk kan amper een bestaan opbouwen.
Overal mega-corruptie en met geld kan je daar alles. Kijk naar waar Trump allemaal mee weg komt. VS is geen democratie, er is geen vrijheid (tenzij je geld hebt) en is een grotendeels verpauperde bende op wat elite-enclaves na. Exact dus hetgeen je in elk derde wereldland terug vindt.

Kortom allemaal zaken die je in derde wereldlanden ook terug vindt.

De VS is dus een kansloos looser-land.
pi_220572612
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat verbaast me niets dat jij dat denkt.
Wat ken jij mij toch goed 🥰

[ Bericht 0% gewijzigd door Candymannetje op 13-04-2026 13:26:34 ]
  maandag 13 april 2026 @ 13:14:31 #118
pi_220572620
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 12:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Amerikanen boeken vluchten naar Frankrijk om daar medicijnen te halen die in de VS meer kosten dan een weekendje Frankrijk en een tas medicijnen...
Klopt.
Of Guatemala.

Kansloos prutsland, de VS inderdaad. :{
  maandag 13 april 2026 @ 13:24:45 #119
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220572675
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:03 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dus dan tellen die andere relevante dingen ook niet als whataboutism.
Nee zeker niet, het wordt er gewoon bij gesleurd zonder relevantie en met leugens erbij.
pi_220572682
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee zeker niet, het wordt er gewoon bij gesleurd zonder relevantie en met leugens erbij.
Onderbouw het maar dan.
Waarom is jou vergelijking wel relevant en die andere niet?
  maandag 13 april 2026 @ 13:30:28 #121
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220572712
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:26 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Onderbouw het maar dan.
Waarom is jou vergelijking wel relevant en die andere niet?
In Roemenie maakte een rechter de uitslag ongeldig aangezien de wet overtreden was. Echt heel wat anders dan een staatsgreep plegen.
  maandag 13 april 2026 @ 13:32:09 #122
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220572720
quote:

[..]

Dat de meesten in Europa niet meer pro Trump zijn is van de laatste maanden he. En Trump is nog steeds nuttig in heel veel zaken. De liberale macht verliest steeds meer haar grip ;)

Magyar is zeer rechts-conservatief, alleen zegt hij een andere toon te willen gebruiken tegen europa - daar hij ook zegt dat Hongarije de stringente immigratie koers blijft behouden - en wil hij de corruptie aanpakken. Of en in welke mate Orban een verwijt treft wat betreft corruptie durf ik niet te zeggen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  maandag 13 april 2026 @ 13:33:23 #123
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220572732
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:06 schreef Candymannetje het volgende:
Dat zou maar zo kunnen. Of zijn twijfel zaaien of diens democratische legitimatie.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220572755
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]
In Roemenie maakte een rechter de uitslag ongeldig aangezien de wet overtreden was. Echt heel wat anders dan een staatsgreep plegen.
Dit onderwerp was helemaal niet betrokken bij de whataboutism discussie.
pi_220572766
Wanneer wordt ie beëdigd?
  maandag 13 april 2026 @ 13:39:33 #126
pi_220572774
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2026 13:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat de meesten in Europa niet meer pro Trump zijn is van de laatste maanden he. En Trump is nog steeds nuttig in heel veel zaken. De liberale macht verliest steeds meer haar grip ;)

Magyar is zeer rechts-conservatief, alleen zegt hij een andere toon te willen gebruiken tegen europa - daar hij ook zegt dat Hongarije de stringente immigratie koers blijft behouden - en wil hij de corruptie aanpakken. Of en in welke mate Orban een verwijt treft wat betreft corruptie durf ik niet te zeggen.
Ik hoopte dat Trump eindelijk een vredespresident zou zijn. Helaas heeft Robert Jensen - rust in vrede, kameraad, gelijk gekregen en Trump is een 'con-man'. Een nepperd. Een charlatan. Hij is meer oorlogen begonnen dan welke VS-president dan ook in zeer korte tijd ook nog eens. Waarschijnlijk wordt hij gechanteerd door Bibi en de Mossad en Epstein - ik ga ervan uit dat Epstein leeft en in Tel Aviv woont, ik weet het eigenlijk wel zeker - en is dat de reden dat hij zo idioot doet of Trump is gewoon door en door verrot en corrupt, erger nog dan menig andere VS-president.

Dus nee, ik ben nu radicaal anti-Trump en een heel groot deel van zijn oorspronkelijke fan-base in de VS is ook afgehaakt.

Of Orban corrupt was, geen idee. Vrijwel alle politici zijn corrupt. Hoort blijkbaar bij het vak, zoals je dronken roes uitslapen op je werkplek en de rest van de dag telefoneren tijdens werktijd met je matties hoort bij ambtenaar zijn zeg maar. :')

Trump mag ik zeer zeker niet. Vance ook niet. Milei is een eikel. Maar Orban mag ik in sommige opzichten wel en hij wilde de EU behoeden voor de catastrofe dat Oekraine heet, zeker nu er een dictatoriaal regime in Kiev zetelt, dat de facto een vazal-staat is van de VS.
pi_220572954
quote:
15s.gif Op maandag 13 april 2026 13:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Ik hoopte dat Trump eindelijk een vredespresident zou zijn. Helaas heeft Robert Jensen - rust in vrede, kameraad, gelijk gekregen en Trump is een 'con-man'. Een nepperd. Een charlatan. Hij is meer oorlogen begonnen dan welke VS-president dan ook in zeer korte tijd ook nog eens. Waarschijnlijk wordt hij gechanteerd door Bibi en de Mossad en Epstein - ik ga ervan uit dat Epstein leeft en in Tel Aviv woont, ik weet het eigenlijk wel zeker - en is dat de reden dat hij zo idioot doet of Trump is gewoon door en door verrot en corrupt, erger nog dan menig andere VS-president.

Dus nee, ik ben nu radicaal anti-Trump en een heel groot deel van zijn oorspronkelijke fan-base in de VS is ook afgehaakt.

Of Orban corrupt was, geen idee. Vrijwel alle politici zijn corrupt. Hoort blijkbaar bij het vak, zoals je dronken roes uitslapen op je werkplek en de rest van de dag telefoneren tijdens werktijd met je matties hoort bij ambtenaar zijn zeg maar. :')

Trump mag ik zeer zeker niet. Vance ook niet. Milei is een eikel. Maar Orban mag ik in sommige opzichten wel en hij wilde de EU behoeden voor de catastrofe dat Oekraine heet, zeker nu er een dictatoriaal regime in Kiev zetelt, dat de facto een vazal-staat is van de VS.
Een voordeel van Orban was ook dat hij tegen de islamisering van zijn land was.
Maar dat is de nieuwe ook zo ver ik weet.
pi_220573039
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:00 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Een voordeel van Orban was ook dat hij tegen de islamisering van zijn land was.
Maar dat is de nieuwe ook zo ver ik weet.
Want dat is zo'n enorm risico... Hongarije heeft 0,3% moslims, maar buurlanden hebben geen van allen boven de 3,5%. Oftewel: bij geen enkel land in de omgeving is het noemenswaardig. Geen onderwerp om aandacht aan te geven, dus.
pi_220573047
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2026 13:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Trump is indeed nuttig: de ene na de andere Trump getrouwe ruimt het veld.

Dit keer is dat Orban.
pi_220573058
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:07 schreef Hanca het volgende:

[..]
Want dat is zo'n enorm risico... Hongarije heeft 0,3% moslims, maar buurlanden hebben geen van allen boven de 3,5%. Oftewel: bij geen enkel land in de omgeving is het noemenswaardig. Geen onderwerp om aandacht aan te geven, dus.
Het is maar hoe je er naar kijkt.
Ik ga je cijfers niet controleren want ik ga er van uit dat het klopt.
Maar dan hebben de buurlanden een factor 10 meer aan islamitische bevolking.
Dat is toch een significant verschil.
pi_220573063
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het is maar hoe je er naar kijkt.
Ik ga je cijfers niet controleren want ik ga er van uit dat het klopt.
Maar dan hebben de buurlanden een factor 10 meer aan islamitische bevolking.
Dat is toch een significant verschil.
Het is van niks naar bijna niks. Gewoon in geen van alle landen relevant.
pi_220573068
quote:
15s.gif Op maandag 13 april 2026 13:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Trump is gewoon door en door verrot.
Er hoeft niet altijd een complot te zitten achter iemands slechte gedrag.
Sommige mensen zijn gewoon slecht van zichzelf.

En bij Trump is dat een rode draad door zijn hele carrière.

Iedereen die heeft opgelet heeft dit kunnen zien aankomen.
pi_220573069
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:10 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het is van niks naar bijna niks. Gewoon in geen van alle landen relevant.
Dat mag ieder voor zichzelf weten toch?
Sommige maken zich druk om 0,000043 graden opwarming van de aarde.
Andere hebben het niet op miljoenen moslims die de EU overspoelen.
  maandag 13 april 2026 @ 14:26:05 #134
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220573152
quote:

[..]
Ik hoopte dat Trump eindelijk een vredespresident zou zijn. Helaas heeft Robert Jensen - rust in vrede, kameraad, gelijk gekregen en Trump is een 'con-man'. Een nepperd. Een charlatan. Hij is meer oorlogen begonnen dan welke VS-president dan ook in zeer korte tijd ook nog eens.
Zelfs PJ O‘Rourke ( de Journalist, niet de Fok User) Hard Core Republican en Libertarier moest niets van Trump weten
“unstable,” “dangerous,” en “a big, stupid bully,”
“America is experiencing the most severe outbreak of mass psychosis since the Salem witch trials,”
pi_220573172
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Zelfs PJ O‘Rourke ( de Journalist, niet de Fok User) Hard Core Republican en Libertarier moest niets van Trump weten
“unstable,” “dangerous,” en “a big, stupid bully,”
“America is experiencing the most severe outbreak of mass psychosis since the Salem witch trials,”
Zelfs Rubio en Vance moesten niets van Trump weten.
Een oplichter en Amerikaanse Hitler werd hij door de heren genoemd.
pi_220573183
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:12 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat mag ieder voor zichzelf weten toch?
Sommige maken zich druk om 0,000043 graden opwarming van de aarde.
Andere hebben het niet op miljoenen moslims die de EU overspoelen.
De opwarming ontkennen :')

Het schiet ook alle kanten op hier.
pi_220573235
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 14:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
De opwarming ontkennen :')

Het schiet ook alle kanten op hier.
Ik erken het juist, misschien moet je even beter lezen.
pi_220573839
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:35 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik erken het juist, misschien moet je even beter lezen.
Daar trap ik niet in.
pi_220574062
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 15:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Daar trap ik niet in.
Is dat je nieuwe stokpaardje?
Dat zeg je steeds als je niks meer weet.
pi_220574447
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:37 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Is dat je nieuwe stokpaardje?
Dat zeg je steeds als je niks meer weet.
Als ik het steeds zeg is het niet nieuw hè.

Maar 0,000043 graden opwarming staat gelijk aan ontkenning.

De aarde is afgelopen eeuw gemiddeld 1,3 graden opgewarmd, en de verwachtingen tot 2025 is 1,5 tot 2,3 graden.
Als de klimaatdoelen van Parijs worden gehaald blijft de opwarming beperkt tot 1,5 graden.

En jij hebt het over 0,000043.

Maar je bent geen klimaatontkenner :')

Ik trap daar niet in.
pi_220574533
twitter

Dus Magyar is volgens veel Hongaren nog rechtser op immigratie dan Orban. Maar nu zie je Alex Soros, Hillary Clinton, Mertz, Rutte, Macron Magyar feliciteren en zeggen dat Orban de dictator eindelijk is gevallen. Zijn Hongaren nog achterlijker dan Nederlanders, Denen, Zweden?
  maandag 13 april 2026 @ 17:28:17 #142
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220574577
Rusland is niet blij met de uitslag van de verkiezingen

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 11% gewijzigd door michaelmoore op 13-04-2026 18:01:11 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220574598
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 17:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als ik het steeds zeg is het niet nieuw hè.

Maar 0,000043 graden opwarming staat gelijk aan ontkenning.

De aarde is afgelopen eeuw gemiddeld 1,3 graden opgewarmd, en de verwachtingen tot 2025 is 1,5 tot 2,3 graden.
Als de klimaatdoelen van Parijs worden gehaald blijft de opwarming beperkt tot 1,5 graden.

En jij hebt het over 0,000043.

Maar je bent geen klimaatontkenner :')

Ik trap daar niet in.
Een stokpaardje is een terugkerend fenomeen.
Dus volgens jou is plus eigenlijk min.
Ja duidelijk man.
pi_220574641
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 17:22 schreef Memeowitz het volgende:
[ x ]

Dus Magyar is volgens veel Hongaren nog rechtser op immigratie dan Orban. Maar nu zie je Alex Soros, Hillary Clinton, Mertz, Rutte, Macron Magyar feliciteren en zeggen dat Orban de dictator eindelijk is gevallen. Zijn Hongaren nog achterlijker dan Nederlanders, Denen, Zweden?
Ruski's go home!

Zongen ze zelf bij Orban zijn presentaties. Hongarije is het gezeik van en met die russen zat.

Dat je nu 2 rusland pijpers vindt die puur leven van het spuien van de russische propaganda, kudo's hoor
  maandag 13 april 2026 @ 17:44:44 #145
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220574678
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 17:38 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Ruski's go home!

Zongen ze zelf bij Orban zijn presentaties. Hongarije is het gezeik van en met die russen zat.

Dat je nu 2 rusland pijpers vindt die puur leven van het spuien van de russische propaganda, kudo's hoor
Magyar heeft ook een rechtse agenda. Maar dan zonder de corruptie en Poetinpijperij.

Erg handig: je ziet meteen wie er voor de corruptie en Poetinpijperij gaat en wie voor de rechtse idealen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220574699
quote:
[ x ]

Wat is hoorde is dat Orban tegen immigratie was maar niet tegen werkimmigranten van buiten de EU.
Magyar is daar schijnbaar wel tegen.
  maandag 13 april 2026 @ 17:50:16 #147
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220574703
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 17:44 schreef Perrin het volgende:
de rechtse idealen.
Harry Mulisch schreef ooit treffend dat rechts geen idealen heeft, enkel belangen als leidraad.

Je kunt veel van radicaal-rechts zeggen maar een bepaald wereldbeeld en ideologisch project hebben ze wel. Iets waar ook gewone mensen bij kunnen horen. Het droombeeld van een blanke, christelijke maatschappij.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 13 april 2026 @ 18:03:11 #148
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220574798
quote:
[ x ]

Niemand boeit het dan ook wat hoe rechts Magyar is rondom migratie.
pi_220574800
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 17:38 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Ruski's go home!

Welk gezeik met de russen heb je het precies over?.
pi_220574814
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Niemand boeit het dan ook wat hoe rechts Magyar is rondom migratie.
Magyar heeft een pro EU houding en zegt dat hij EU subsidies wilt ontvangen die Von der Lijer Orban onthield. Dit kan alleen als Magyar gaat doen wat Von der Lijer wilt. Onder andere massa-immigratie voor Hongarije.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')