quote:Op zondag 26 april 2026 21:55 schreef Djeez het volgende:
Jammer dat ze hebben geblokkeerd dat je in Nederland kunt kijken. Weet iemand hoe dat werkt, een vpn?
Ik kijk gewoon vanuit Nederland hoor, zonder VPN. Hetzelfde als elke week.quote:Op zondag 26 april 2026 21:55 schreef Djeez het volgende:
Jammer dat ze hebben geblokkeerd dat je in Nederland kunt kijken. Weet iemand hoe dat werkt, een vpn?
Ik cast gewoon hoor.quote:
Hij had wel twee kledingstukken goed bij de waslijn. Toch 1000 euro, dat is niet niks.quote:Op zondag 26 april 2026 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Weer wat dieper in de Maxim-tunnel, door de opmerking dat hij al eerder had aangegeven niet op z'n broer te lijken.
ik kan 'play.tv' niet als app vinden op onze tv helaas.quote:Op zondag 26 april 2026 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk zonder VPN gewoon via play.tv, momenteel zelfs in Duitsland…
onze tv is denk ik wat oud, maar ik vind geen enkele prettige webbrowser-app daar (tenzij ik meteen een of ander betaald abonnement neem).quote:Op zondag 26 april 2026 22:10 schreef Tijn het volgende:
Ja, casten was bij ons in voorgaande jaren ook vaak een drama.
Nu gaan we met de webbrowser op de TV naar play.tv en zetten daar dan de video op fullscreen. Dat werkt prima
In het begin was er ook een melding dat een kandidaat de mol kon helpen. Misschien was het dit?quote:Op maandag 20 april 2026 23:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik me ook af te vragen. Het zag er ook niet echt heel natuurlijk uit van Julie, de manier waarop ze het aankondigde naar de groep toe enzo.
Ik zou vast willen houden aan m'n originele mol (Yannis) maar eigenlijk geloof ik het niet meerquote:
Past niet echt bij haar uiterlijk.quote:Op zondag 26 april 2026 20:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
De dochter van Isabel heeft een diepere stem dan Barry White.
Dat bracht Wout op, dat vond ik juist weer verdacht.quote:Op zondag 26 april 2026 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Weer wat dieper in de Maxim-tunnel, door de opmerking dat hij al eerder had aangegeven niet op z'n broer te lijken.
[..]
Ik cast gewoon hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |