Wonderlijke strategie weer.quote:April 12 (Reuters) - President Donald Trump on Sunday said the U.S. Navy would immediately start blockading the Strait of Hormuz and would also interdict every vessel in international waters that had paid a toll to Iran.
Trump made his remarks in a Truth Social post.
Ahhh. Dus de homoseksuelen die geboren zijn in de Bijbelbelt moeten maar accepteren dat ze hun homoseksualiteit niet mogen tonen, en anders is het terecht dat ze bedreigd, uitgescholden of erger nog in elkaar geslagen worden.quote:Op zondag 12 april 2026 14:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso tegen bedreigingen, geweld, buitensluiten etc maar jij benoemd 2 uiterste die tegenover elkaar staan.
Waarom mensen dwingen om je uitbundige levensstijl te accepteren en het daar wil vieren terwijl ze daar niet op zitten te wachten.
Ik hou niet van dwingen ik heb een hekel aan alles wat extreem is en wil dat je volgens hun voorwaarden gaat leven.
Extreme Moslims, Christenen (zoals bijv. Jehova) overdreven LHBTQ die met eisenpakketten komen, XR tuig, Pro pali gedoe etc.
Laat ieder zijn eigen leven leven zoals die wil en val een ander daar niet lastig mee en ga vooral die confrontatie niet opzoeken door in dit geval een pride in een super Cristelijk dorp te willen.
Door al die extremen zijn er oorlogen zoals deze waar dit topic over gaat.
Je schrijft zelf dat homoseksuelen in een gelovig dorp geen Pride kunnen houden. Dat moeten ze maar ergens anders doen. Nee dan omschrijf je niet de liberale waarden en vrijheid die wij in het Westen zo kennen. Jouw denkbeelden zijn meer gepast in Iran, Rusland en Noord-Korea.quote:Op zondag 12 april 2026 14:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
WTF man. Er zijn mensen in mijn familie Homo waaronder mijn vader en ik hou van ze.
Kom niet aan kakken met dat ik homofoob ben omdat ik niet van dat uitbundige houd etterbak.
Er mochten mondjesmaat wat schepen voor China en India door nog.quote:Op zondag 12 april 2026 15:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus, ze willen de Straat, die gewoon open was voordat ze oorlogje gingen spelen, weer geopend hebben.
En nu dat niet gelukt is, gaan ze hem zelf blokkeren, terwijl die dicht is 😱
Haha ergens lijk ik het wel te snappen vanuit Trumps perspectief.quote:Op zondag 12 april 2026 15:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus, ze willen de Straat, die gewoon open was voordat ze oorlogje gingen spelen, weer geopend hebben.
En nu dat niet gelukt is, gaan ze hem zelf blokkeren, terwijl die dicht is 😱
Het is bijna alsof kleptocratische oligarchen er helemaal niet voor het gewone volk zitten.quote:Op zondag 12 april 2026 15:18 schreef AFA2022 het volgende:
Trump zijn hele incompetente regering heeft een vreemd en totaal onrealistisch wereldbeeld.
Die hele tarieven oorlog is in Trumps gezicht ontploft. Groenland willen innemen (zijn eigen bondgenoten}, onmogelijke eisen stellen aan Zelenskyy die toevallig precies in lijn vallen met die van zijn maatje Poetin. De NAVO gebruiken voor de oorlog met Iran die hij zelf is gestart en vervolgens autoritaire leiders in het zadel helpen of houden. Als ik dit zo zie is de V.S in een jaar tijd een compleet ander land geworden en al deze punten (zijn er nog veel meer) zijn totaal niet in het belang van de V.S en het Amerikaanse volk. Het wachten is op de midterms en kijken of de Amerikaanse kiezers eindelijk wakker zijn geworden.
quote:Op zondag 12 april 2026 15:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ahhh. Dus de homoseksuelen die geboren zijn in de Bijbelbelt moeten maar accepteren dat ze hun homoseksualiteit niet mogen tonen, en anders is het terecht dat ze bedreigd, uitgescholden of erger nog in elkaar geslagen worden.
Jij bent niet beter dan de haatbaarden die er zo over denken.
Jij bent echt niet goed bij je knar.quote:Op zondag 12 april 2026 15:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Je schrijft zelf dat homoseksuelen in een gelovig dorp geen Pride kunnen houden. Dat moeten ze maar ergens anders doen. Nee dan omschrijf je niet de liberale waarden en vrijheid die wij in het Westen zo kennen. Jouw denkbeelden zijn meer gepast in Iran, Rusland en Noord-Korea.
Dit is wat je schrijft over mensen die een Pride willen organiseren in een gelovig dorp:quote:Op zondag 12 april 2026 15:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Jij bent echt niet goed bij je knar.
Dat is niet wat ik zeg je leest totaal niet wat er staat.
Het met iets niet eens zijn betekend niet dat je een hater bent.
Zou wat zijn als mensen in een dorp gaan beslissen of iemand zijn seksualiteit kan toongeven. Twee mannen die zoenen? Meteen een steen erop? Want dat is wel wat je pocht als je bij een discussie over het feit dat homoseksuelen bedreigd worden, vindt dat ze dat gewoon moeten negeren en ergens anders hun seksualiteit tonen. Onverlet dat er mensen zijn die homoseksueel zijn en in zo'n dorp geboren wordenquote:Op zondag 12 april 2026 14:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Waarom mensen dwingen om je uitbundige levensstijl te accepteren en het daar wil vieren terwijl ze daar niet op zitten te wachten.
Dat je dat erin kan lezen.quote:Op zondag 12 april 2026 15:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dit is wat je schrijft over mensen die een Pride willen organiseren in een gelovig dorp:
[..]
Zou wat zijn als mensen in een dorp gaan beslissen of iemand zijn seksualiteit kan toongeven. Twee mannen die zoenen? Meteen een steen erop?
Hij is niet extreem rechts genoeg? Hij zoekt alles uit en probeert zo objectief mogelijk te zijn. En ik vind dat hij dat goed doet. Hij is zeker niet linksig.quote:Op zondag 12 april 2026 14:08 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Rob de Wijk is batshit crazy. Hij heeft ook sinds het begin van de Oekraïne oorlog constant angstpropaganda over Russische kernwapens verkondigd terwijl daar na 4 jaar niets van is uitgekomen. Echt onbegrijpelijk dat die seniele fantast steeds zo'n podium krijgt.
quote:Op zondag 12 april 2026 15:35 schreef byah het volgende:
Trump gaat China in deze proxy oorlog rommelen
Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 12 april 2026 15:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het meest interessante is misschien niet dat (mits waar) de iraanse schepen niet verder kunnen, maar de Chinese tankers.
Gaan de VS echt Chinese tankers tegen houden die proberen door te varen? Dat gaat leuk worden...
Dat was in juni al vernietigd.quote:Op zondag 12 april 2026 14:41 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
[..]
Inderdaad, kernwapens zorgen niet voor stabiliteit maar voor een nucleaire wapenwedloop.
[..]
quote:Op zondag 12 april 2026 15:09 schreef Perrin het volgende:
Escaleren kun je leren. Riemen vast!
[ afbeelding ]
[ x ]
quote:Op zondag 12 april 2026 15:23 schreef Perrin het volgende:
Volle kracht vooruit! De regionale oorlog wacht op niemand.
[ x ]
Dan moet China de VS maar eens én de betaalde tol terugvragen, én ze de vraag stellen hoe graag de VS rare earth materials wil hebben.quote:
Ik kan het me bijna niet voorstellen, dan zet je doelbewust een stap op de escalatieladder naar een wereldwijd conflict.quote:Op zondag 12 april 2026 15:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het meest interessante is misschien niet dat (mits waar) de iraanse schepen niet verder kunnen, maar de Chinese tankers.
Gaan de VS echt Chinese tankers tegen houden die proberen door te varen? Dat gaat leuk worden...
Maar ja, zijn de Iraniërs op zoek naar regionale stabiliteit of zijn ze op zoek naar een verzekering dat ze niet aangevallen worden (zoals ze dat in krap een jaar tijd al twee keer is overkomen)?quote:Op zondag 12 april 2026 14:41 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
[..]
Inderdaad, kernwapens zorgen niet voor stabiliteit maar voor een nucleaire wapenwedloop.
[..]
Een kat in het nauw.. We staan op een heel gevaarlijk punt in de geschiedenis.quote:Op zondag 12 april 2026 15:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik kan het me bijna niet voorstellen, dan zet je doelbewust een stap op de escalatieladder naar een wereldwijd conflict.
De VS is niet gebaat bij nog meer inmenging vanuit China.
Dit.quote:Op zondag 12 april 2026 15:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik kan het me bijna niet voorstellen, dan zet je doelbewust een stap op de escalatieladder naar een wereldwijd conflict.
De VS is niet gebaat bij nog meer inmenging van China.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |