quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer billetjespost![]()
Ik ging mijn rugzak eens GOED uitmesten voor vertrek en vond nog billetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijkbaar had ik een jaar geleden wat dollars in het meest verborgen vakje verstopt. En zo een jaar meegezeuld.
Ging gelukkig maar om 12 dollar![]()
Nu vervangen door ponden die ik een paar jaar geleden over had.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:59 schreef fietsie het volgende:
Ik had gister een beetje een bluh dat op het werk, en had zin om simpel maar wel effies voldoening gevend voer te koken: spaghetti con potje moest t dus maar een keer worden.
Mijn dochter zou wat gehakt halen en mee naar huis brengen, maar was wat later thuis dan ik. Dus ik was onbegeleid, en zonder toezicht in de keuken.
Het werd...Ach pasta is lekker, knakworst is lekker dus waarom niet zo samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens wel wat in elkaar gedraaid voor eroverheen, als 'saus'. Op z'n verre van Italiaans
Zeker met iets van saus![]()
kWist hetquote:Op dinsdag 14 april 2026 15:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:AnneX wist je dat een mention die je daarna weghaalt wel als melding zichtbaar blijft bij de andere user?
Ik wist dat niet! Nu wel! Was al verbaasd door de mention in POL
Als je een bericht edit en dan bij de edit pas de mention toevoegt krijgt die ander daar geen notificatie van.quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:AnneX wist je dat een mention die je daarna weghaalt wel als melding zichtbaar blijft bij de andere user?
Ik wist dat niet! Nu wel! Was al verbaasd door de mention in POL
😂quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Eigenlijk heb ik een hekel aan dit soort filmpjes maar deze is wel erg grappig
https://youtube.com/shorts/VONfkALh80k?is=lV3J4bekafMgLK42
quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Eigenlijk heb ik een hekel aan dit soort filmpjes maar deze is wel erg grappig
https://youtube.com/shorts/VONfkALh80k?is=lV3J4bekafMgLK42
quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je een bericht edit en dan bij de edit pas de mention toevoegt krijgt die ander daar geen notificatie van.
Edit @:cat-astrophe
Ook zielig.quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Van de .. vijf? Zes? Abrikoos/perzik/nectarine die ik heb heeft eentje het dit jaar heel erg. De rest niet tot nauwelijks.
Aangezien blad dat dit jaar nieuw gemaakt wordt geen infectie gaat hebben, rigoreus geplukt.
Owquote:Op dinsdag 14 april 2026 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je een bericht edit en dan bij de edit pas de mention toevoegt krijgt die ander daar geen notificatie van.
Edit @:cat-astrophe
quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:59 schreef fietsie het volgende:
Ik had gister een beetje een bluh dat op het werk, en had zin om simpel maar wel effies voldoening gevend voer te koken: spaghetti con potje moest t dus maar een keer worden.
Mijn dochter zou wat gehakt halen en mee naar huis brengen, maar was wat later thuis dan ik. Dus ik was onbegeleid, en zonder toezicht in de keuken.
Het werd...KinderfeestjesvoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens wel wat in elkaar gedraaid voor eroverheen, als 'saus'. Op z'n verre van Italiaans![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krulziekte. Daar heeft 1 boompje hier ook last van. En helaas zonder grof geschud niet uit te roeien.quote:Op dinsdag 14 april 2026 14:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mogelijk had ik me eens niet ingelezen en dus geen idee waar ik op moest letten maar zo hangen ze erbij.
[ afbeelding ]
Straks mailtje eraan wijden.
Moertje vergeten vast te zetten?quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:51 schreef derLudolf het volgende:
Geen startmotor, maar de signaalkabel naar de startmotor. Is weer gefixt
quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:00 schreef Blues het volgende:
Ik heb weer tijdens een leuke fietstocht op een leuke, voor mij onbekende plek in Haarlem een geocache gevonden![]()
Er zat o.a. een ruimtemannetje in![]()
Ik zelf laat de kleine spulletjes altijd in de doosjes zitten voor kinderen, heel soms stop ik er iets bij, maar laatste tijd geen idee wat ik dan mee moet nemen.Misschien een sleutelhanger of iets kleins haken? Of past dat er niet in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is wel een goed idee ja, iets kleins haken of zo.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien een sleutelhanger of iets kleins haken? Of past dat er niet in?
quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kom hier even eendoen voor de rechtsbijstandsverzekering. Die had ik (voor het eerst ooit) ingeschakeld vanwege de douchedeur-ellende (ik had zo'n domme teleurstellende mail van de installateur dat ik uit nijd direct een claim heb ingediend). Die gaan er verder niet mee aan de slag want de kosten zijn te hoog, maar vergoeden wel 1100 euro voor een nieuwe deur en montage
De reactie van de klusjesman blijft wel enorm zuur, ik dacht echt dat we een prettig contact hadden en ik hem nog eens voor werkzaamheden inschakelen. Maar met zoveel gebrek aan verantwoordelijkheid en dommigheid (zo'n duidelijk AI-mail die gewoon niet klopt) kan ik niet leven.
Daar dacht ik ook gelijk aan.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien een sleutelhanger of iets kleins haken? Of past dat er niet in?
Waaromquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ook NL is gek geworden
https://nos.nl/artikel/26(...)n-verdachte-opgepakt
Ik las het, wat mankeert je dat je zoiets doetquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ook NL is gek geworden
https://nos.nl/artikel/26(...)n-verdachte-opgepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |