abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220574994
Het ging mij nu om de lactose-intolerantie van g. En wat was er dan bij deze pas nieuwe Odinwinkel in her dorp te vinden.
  Moderator maandag 13 april 2026 @ 18:45:20 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220575043
Is ie zo allergisch dan, ik dacht dat de hoeveelheid lactose in boter verwaarloosbaar is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220575092
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2026 22:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ah! Ja een teca en/of vbo is wel een wat gespecialiseerder klusje. Wij doen ze ook, en zeker bij katten doet enkel de erkend specialist het. Het is nogal een priegelig karwei en er lopen best wat belangrijke structuren (vaten, maar ook zenuw)

Maar zat de controle niet bij de operatie in?
Bij ons is de eerste controle/hechtingen verwijderen kosteloos, op extra medicatie na wanneer dat nodig is.

Ik zal duimen dat de hechtingen eruit kunnen morgen!
130 ekkies weer :+ hechtingen eruit, geen kap meer O+ swabjes van beide oren waren bacterievrij, alleen beetje gist in eentje *O* hopelijk nu ff klaar ermee.

Anders idd teca. VBO was op zich zonder enige schade aan zenuwen etc, maar die arts is met pensioen. We gaan het zien. Hadden achteraf mss meteen teca moeten doen, maar dat vonden we allemaal zo rigoreus klinken toen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 13 april 2026 @ 19:18:11 #124
63722 z80
I fink you freaky
pi_220575288
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:08 schreef Kaatje1 het volgende:

Wanneer mensen vervelend zijn over de talenkennis van mensen die hier niet zijn geboren vraag ik altijd hoe zij boodschappen zouden doen in Syrie
Het zelfde als dat ze boodschappen doen in Duitsland.
De vraag nog een keer herhalen, maar dan luider, en boos worden als de ander ze niet begrijpt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220575807
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:53 schreef Syrena het volgende:

[..]
130 ekkies weer :+ hechtingen eruit, geen kap meer O+ swabjes van beide oren waren bacterievrij, alleen beetje gist in eentje *O* hopelijk nu ff klaar ermee.

Anders idd teca. VBO was op zich zonder enige schade aan zenuwen etc, maar die arts is met pensioen. We gaan het zien. Hadden achteraf mss meteen teca moeten doen, maar dat vonden we allemaal zo rigoreus klinken toen.
Is ook best een dingetje hoor, ik begrijp goed dat je eerst de vbo wilde doen :Y
Hopelijk nu er inderdaad lekker vanaf! ^O^

Avond allen :W

@margarine : als er plantaardig op straat hoeft het inderdaad niet 100% te zijn. (En ja, dat mag dus wel van de EU. Want dat is niet tyfusverwarrend natuurlijk). Zeeuws meisje is daar een voorbeeld van.

Maar ik heb altijd van the FlowerFarm- bakken zonder palmolie. (Die zwarte verpakkingen). Die zijn wel 100% plantaardig. (Enkel hun chocopasta is dat niet, helaas)
pi_220575998
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2026 20:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Is ook best een dingetje hoor, ik begrijp goed dat je eerst de vbo wilde doen :Y
Hopelijk nu er inderdaad lekker vanaf! ^O^

Avond allen :W

@:margarine : als er plantaardig op straat hoeft het inderdaad niet 100% te zijn. (En ja, dat mag dus wel van de EU. Want dat is niet tyfusverwarrend natuurlijk). Zeeuws meisje is daar een voorbeeld van.

Maar ik heb altijd van the FlowerFarm- bakken zonder palmolie. (Die zwarte verpakkingen). Die zijn wel 100% plantaardig. (Enkel hun chocopasta is dat niet, helaas)
Flower farm smeren we op ons brood, maar dat hadden ze niet om mee te bakken :)

quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Is ie zo allergisch dan, ik dacht dat de hoeveelheid lactose in boter verwaarloosbaar is.
Niet allergisch, intolerant. Sowieso gaat het regelmatig mis door andere oorzaken ivm de darmOK/stoma. (Zoals afgelopen zaterdag toen we uit eten waren. Voortijdig moeten afbreken en naar huis -O- _)
Maar mensen, ik wilde het gewoon ff zonder roomboter voor hem doen en uitproberen. Niet omdat het vegan moest :+
  maandag 13 april 2026 @ 21:29:10 #127
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220576451
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:53 schreef Syrena het volgende:

[..]
130 ekkies weer :+ hechtingen eruit, geen kap meer O+ swabjes van beide oren waren bacterievrij, alleen beetje gist in eentje *O* hopelijk nu ff klaar ermee.

Anders idd teca. VBO was op zich zonder enige schade aan zenuwen etc, maar die arts is met pensioen. We gaan het zien. Hadden achteraf mss meteen teca moeten doen, maar dat vonden we allemaal zo rigoreus klinken toen.
Goed nieuws ^O^
Spoilers!
pi_220576625
Weer thuis, gezellig bijgekletst, zoon van 3 was afgemat op de opvang en vond de puzzel van “Rupsjenooitgenoeg” geweldig. De 4 weken jonge dame sliep veel

Leuk en groot huis, met een flinke tuin en mooie grote keuken.

Fijn van kaploze kat, minder van het geld

Balen weer voor G
We have far more in common than that which devides us..
pi_220576649
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2026 20:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Is ook best een dingetje hoor, ik begrijp goed dat je eerst de vbo wilde doen :Y
Hopelijk nu er inderdaad lekker vanaf! ^O^

Avond allen :W

@:margarine : als er plantaardig op straat hoeft het inderdaad niet 100% te zijn. (En ja, dat mag dus wel van de EU. Want dat is niet tyfusverwarrend natuurlijk). Zeeuws meisje is daar een voorbeeld van.

Maar ik heb altijd van the FlowerFarm- bakken zonder palmolie. (Die zwarte verpakkingen). Die zijn wel 100% plantaardig. (Enkel hun chocopasta is dat niet, helaas)
Hoe kun je dan zien of het vegan is als het er niet op staat?

Ik dacht bv dat de Blue Band plantaardige margarine sinds een paar jaar vegan was maar dan misschien niet?

Heb ik m'n vegan vrienden dier gegeven? ;(
  maandag 13 april 2026 @ 22:13:07 #130
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220576676
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
*O*
*O* Feliz cumple *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220576715
Hoe is het vandaag gegaan @Lucky_Strike ?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 13 april 2026 @ 22:40:33 #132
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220576800
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe is het vandaag gegaan @:lucky_strike ?
Goed! Hard werken vandaag. Hij heeft een leuk huis. Alles is nog antractiet geverfd maar er zit wel een nieuw keukentje in en er is een kleine bijkeuken.

Op kantoor ging het goed. Hij is slim, weet veel en spreekt de taal. We hebben drie afspraken in een kunnen doen zodat hij niet zo vaak vrij hoeft te nemen van zijn werk.

Daarna nog twee andere afspraken gehad en toen was er eindelijk tijd om mijn sollicitaties met mijn teamleider te bespreken. Ze gaat volgende week overleggen of onze vestiging ook niet iemand als ik kan aannemen. Wie weet O-)

Na een paar boodschappen zat ik om 15.45 aan mijn lunch. Drukke dag.
Spoilers!
pi_220576810
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 22:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hoe kun je dan zien of het vegan is als het er niet op staat?

Ik dacht bv dat de Blue Band plantaardige margarine sinds een paar jaar vegan was maar dan misschien niet?

Heb ik m'n vegan vrienden dier gegeven? ;(
Blue band heeft er 100% plantaardig en/of het vegan logo opstaan, dus no worries!

Diegene die ik noemde heeft er ‘plantaardig’ op staan, maar is dus niet volledig plantaardig.
pi_220576813
Lekker dat je zover kon komen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220576969
@sigme Toevallig kom ik dit filmpje tegen: https://www.nytimes.com/v(...)-old-dutch-oven.html
Deze meneer heeft nog zo’n filmpje.
Persoonlijk zou ik geen chemische zooi als ‘bleach’ loslaten op geëmailleerde pannen. Got the t shirt als naïef huisvrouwtje ooit.
Volgens mij kan een pan binnenbekleding wel hersteld worden…
Een dorp verderop zit een dealer.

Fijn, dat je een gave Dutch/ Danish oven hebt gevonden!

[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 14-04-2026 00:16:48 ]
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 05:53:47 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220577185
Maar wat is er erg aan een beetje bruine verkleuring binnen in zo'n pan, dat hoort er bij toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220577567
Goedemorgen :W

Vanaf nu weer een beetje proberen mee te lezen in het topic, de laatste weken waren chaos.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 april 2026 @ 08:42:30 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220577575
Moggel.
Ben deze week in IJmuiden.
Poes kwam gisteren al op schoot zitten O+.
Normaal duurde dat anderhalve week als voor langere tijd in IJmuiden was.
Maar ma gaf al aan dat ze wat aanhankelijker is geworden de laatste tijd. Iedere morgen moet er ook even geknuffeld worden. Nou dat bleek :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220577583
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 08:42 schreef borisz het volgende:
Moggel.
Ben deze week in IJmuiden.
Poes kwam gisteren al op schoot zitten O+.
Normaal duurde dat anderhalve week als voor langere tijd in IJmuiden was.
Maar ma gaf al aan dat ze wat aanhankelijker is geworden de laatste tijd. Iedere morgen moet er ook even geknuffeld worden. Nou dat bleek :)
Ben je huisoppasser deze week?
Wie past er dan op jouw huis.

Oh wacht…je bent de dienaar van Poes!
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 08:47:47 #140
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220577593
Onderweg naar werk, even ergens doosje schroeven en pu lijm afhalen op de route, wou auto niet meer starten toen ik vanaf daar weg wou. ANWB kan ik dus opzeggen blijkbaar, nu garage in D gebeld.

Over starten wou niet, startmotor is vrij recent vervangen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220577601
Nog eens de mail bekeken, die in de spam zat en inmiddels weg.
Die is rechtstreeks en niet via oude provider doorgestuurd.
Niet afkomstig van een engerd. ‘Gewoon’ van iemand van lang geleden, die mijn energie opzuigt.
En op energie moet ik zuinig zijn.
pi_220577609
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 april 2026 08:47 schreef derLudolf het volgende:
Onderweg naar werk, even ergens doosje schroeven en pu lijm afhalen op de route, wou auto niet meer starten toen ik vanaf daar weg wou. ANWB kan ik dus opzeggen blijkbaar, nu garage in D gebeld.

Over starten wou niet, startmotor is vrij recent vervangen.
Dat is balen! Is het ook een “Duitse’ startmotor?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 april 2026 @ 08:51:49 #143
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220577611
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 08:45 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ben je huisoppasser deze week?
Wie past er dan op jouw huis.

Oh wacht…je bent de dienaar van Poes!
Ja ma past op andere beesten op in Amerongen. Al was het gisteren geen vakantie. Eindelijk is de verklaring van erfrecht rond en die werd gisteren getekend bij de notaris.
Vandaag is ze aan de wandel.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 09:11:18 #144
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220577682
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 08:51 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat is balen! Is het ook een “Duitse’ startmotor?
Waarschijnlijk Valeo aangezien het een Franse auto is. Startmotor zou niet probleem moeten zijn bedoelde ik. Aangezien ik geen tik hoor en over starten niet werkt, vermoed ik het contactslot of startrelais.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220577736
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 09:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Waarschijnlijk Valeo aangezien het een Franse auto is. Startmotor zou niet probleem moeten zijn bedoelde ik. Aangezien ik geen tik hoor en over starten niet werkt, vermoed ik het contactslot of startrelais.
Tja..voor auto technische zaken ben ik niet de aangewezen persoon.
Bedoelde ook eerder of de startmotor door de Duitse garage is geplaatst…

Tja # 2 ben je weer op weg?
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 09:18:32 #146
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220577782
Als ik iets verderop had gestaan (in Nederland) had de ANWB me wel mogen helpen.

Ik sta in elk geval lekker in de zon.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 09:19:45 #147
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220577796
Nee is nog geldig door de "oude" garage
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 14 april 2026 @ 09:48:54 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220578013
Hmmm jouw auto ziet er iig beter uit dan de gekreukelde versies op de A7 zojuist.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 09:56:50 #149
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220578118
Wel de startmotor. Aandrukken en hij deed het :')

Op de vraag wat me het bezoek van hun me kostte was de vraag "Bist bie Bonte?" (Dat is de verzekeringsman. Dan kwam het wel goed. Korte lijntjes O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 09:57:49 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220578123
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 09:48 schreef fietsie het volgende:
Hmmm jouw auto ziet er iig beter uit dan de gekreukelde versies op de A7 zojuist.
Nog een 1.5dci waar een startmotor af te halen is?
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')