Hopelijk Pete Buttigieg.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:02 schreef Jippie het volgende:
[...]
Mag hopen dat de Democraten een wat steviger kandidaat in petto hebben voor 2028
Klopt, maar ik heb het idee dat het spel in 2028 veel harder gaat worden gespeeld. Vind haar niet zo sterk en zelfs kwetsbaar overkomen in vergelijking met de Trump-clan.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hopelijk Pete Buttigieg.
Kamala had uiteindelijk nog best veel stemmen (48.3% vs 49.8% voor Trump), dat wordt wel eens vergeten.
Maar het was niet genoeg.
Ze overweegt.. er is nog niets besloten. En ze zal het eerst nog moeten opnemen tegen andere democraten.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:12 schreef cosmosis het volgende:
Godskolere...De Democraten weten wel hoe ze zichzelf de vernietiging in moeten helpen.....
Amerika is sowieso niet klaar voor een vrouwelijke president. Als de Dems slim waren, schoven ze een charismatische witte kerel van halverwege de 50 naar voren in plaats van weer zo'n woke diversiteitskandidaat... maar gelukkig kunnen ze niet logisch denken.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
Mijn stem zou ze krijgen, maar helaas was ze de vorige keer simpelweg niet populair genoeg.
Niet doen dus. Anders zitten we na de volgende verkiezingen wederom met die kwaadaardige incompetente mafketel opgescheept.
De dems zouden onderhand toch een betere kandidaat moeten hebben zou je denken.
Klopt, maar zodra de Democraten intern de persoon naar voren schuiven, gaat deze het gewoon worden.....Verkiezingen binnen de partij zijn een wassen neus.....quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze overweegt.. er is nog niets besloten. En ze zal het eerst nog moeten opnemen tegen andere democraten.
Controlled opposition. Alles om Vance president te makenquote:Op zaterdag 11 april 2026 22:12 schreef cosmosis het volgende:
Godskolere...De Democraten weten wel hoe ze zichzelf de vernietiging in moeten helpen.....
De republikeinen zijn momenteel echt niet in staat om Controlled opposition te voeren....Het zijn de Democraten zelf die nog denken in een Woke linkse wereld te leven....Het moment dat ze uit deze gedachtengoed stappen en serieuze kandidaten naar voren schuiven, is het moment dat de Conservatives zichzelf de verdoemenis in helpen......Ow en had ik al gemeld, een vrouwelijke kandidaat loopt in de religieuze VS 10-0 achter, hoe erg het ook is....quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Controlled opposition. Alles om Vance president te maken
Mijn bash bestaat vooral uit het feit dat de Democraten het voor elkaar hebben gekregen dat ze van die clown Trump verloren hebben. Dat is best knap en dat is geen compliment.quote:Op zondag 12 april 2026 06:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ja hoor, lekker bashen op democraten terwijl we allemaal zien wat een gespuis er bij de republikeinen rondloopt.
Echt, misschien gelijk AOC noemen, allemaal kansloos normaal gesproken. Er zullen zat normale democraten zijn maar het lijkt dat deze geen kans krijgen, men zoekt het extreme aan beide kanten.quote:Op zondag 12 april 2026 06:39 schreef Chandler het volgende:
Ze hebben het online ook wel over Tim Walz of Gavin Newsom, die laatste doet het wat mij betreft vrij goed al vind ik het ook wel weer een slick mannetje.. maar Kamala is gewoon klaar.
Bash is volkomen terecht. Lever kandidaten die Trump kunnen verslaan, niet die de juiste vinkjes hebben voor je DEI borrel.quote:Op zondag 12 april 2026 06:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ja hoor, lekker bashen op democraten terwijl we allemaal zien wat een gespuis er bij de republikeinen rondloopt.
Juist wel toch, een sure win voor de republikeinen!quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat lijkt me dus echt geen goed idee
Matige mensen overschatten zichzelf vaak. En het is haar ongetwijfeld vaak verteld hoe geweldig ze is.quote:Op zondag 12 april 2026 07:32 schreef Hexagon het volgende:
Kan die vrouw niet lekker gewoon een hobby gaan zoeken. Ze kwam tekort. Gewoon wat anders gaan doen
Dat was the popular vote, helaas onbelangrijk, het verschil in kiesmannen was een stuk groter door dat achterlijke stelsel waar ze nooit vanaf zullen komen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hopelijk Pete Buttigieg.
Kamala had uiteindelijk nog best veel stemmen (48.3% vs 49.8% voor Trump), dat wordt wel eens vergeten.
Maar het was niet genoeg.
Onzin.quote:Op zondag 12 april 2026 08:14 schreef Ed1234 het volgende:
Het sneue is dat ze sowieso al ver achter staat omdat ze een vrouw is.
Zich bezig houden met het illegalenprobleem misschien.......quote:Op zondag 12 april 2026 07:32 schreef Hexagon het volgende:
Kan die vrouw niet lekker gewoon een hobby gaan zoeken. Ze kwam tekort. Gewoon wat anders gaan doen
Ze staat achter omdat ze niet goed genoeg is.quote:Op zondag 12 april 2026 08:14 schreef Ed1234 het volgende:
Het sneue is dat ze sowieso al ver achter staat omdat ze een vrouw is.
Ze was toch border szar of zoiets alleen nooit bij de grens geweest, een van haar beroemde, domme uitspraken.quote:Op zondag 12 april 2026 08:44 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zich bezig houden met het illegalenprobleem misschien.......
Oh, wacht...
Zo werkt dat natuurlijk niet in de VS. Kandidaten dienen daar zichzelf aan.quote:Op zondag 12 april 2026 09:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Verbazingwekkend dat ze nog steeds geen betere kandidaat kunnen vinden?
Aangediend dan.quote:Op zondag 12 april 2026 09:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurlijk niet in de VS. Kandidaten dienen daar zichzelf aan.
Ja,klopt.quote:Op zondag 12 april 2026 09:01 schreef Hexagon het volgende:
Harris verloor niet omdat ze vrouw en zwart is. Het is gewoon een ongeinspireerde carrierepolitica. Vast een prima minister van het een of ander. Maar niet op deze plek.
Ze was niet slechter, maar wel een (donkere) vrouw.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:06 schreef Kottnauer het volgende:
Trump was slecht. De enige reden dat hij desondanks de verkiezingen won was dat Harris nog slechter was.
Die Newson is wel een gladde aal, maar zal het wel goed doen bij de Amerikanen waarschijnlijk.quote:Op zondag 12 april 2026 06:39 schreef Chandler het volgende:
Ze hebben het online ook wel over Tim Walz of Gavin Newsom, die laatste doet het wat mij betreft vrij goed al vind ik het ook wel weer een slick mannetje.. maar Kamala is gewoon klaar.
Beide redenen kunnen juist zijn heh.quote:Op zondag 12 april 2026 09:01 schreef Hexagon het volgende:
Harris verloor niet omdat ze vrouw en zwart is. Het is gewoon een ongeinspireerde carrierepolitica. Vast een prima minister van het een of ander. Maar niet op deze plek.
Dat was ze niet, maar wel een vrouw, zwart, en veel te laat naar voren geschoven.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:06 schreef Kottnauer het volgende:
Trump was slecht. De enige reden dat hij desondanks de verkiezingen won was dat Harris nog slechter was.
Een vrouw met een donker verleden, daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 12 april 2026 09:07 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ze was niet slechter, maar wel een (donkere) vrouw.
Kamala Harris is niet zwart.quote:Op zondag 12 april 2026 09:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat was ze niet, maar wel een vrouw, zwart, en veel te laat naar voren geschoven.
De vraag is wel of de VS na Trump klaar is voor de eerste vrouwelijke,zwarte president.
Dit zei Kamala daar zelf over in 2019 in de radioshow The Breakfast Club: "I'm Black and I'm proud of being Black. I was born Black, I will die Black."quote:
Denk dat Oprah Winfrey meer kans maakt...quote:Op zondag 12 april 2026 09:49 schreef Kottnauer het volgende:
Ik lees hier dat het een voordeel zou zijn dat Harris een vrouw is en bovendien “zwart” zou zijn.
Wat betekent dat “zwart”? Volgens Wikipedia was haar moeder een Tamil en haar vader een afstammeling van een Ierse slavenhouder.
Ja, onzin dus.quote:Op zondag 12 april 2026 09:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit zei Kamala daar zelf over in 2019 in de radioshow The Breakfast Club: "I'm Black and I'm proud of being Black. I was born Black, I will die Black."
Eerst maar even met een blanke heteroman de verkiezingen proberen te winnen. Daarna kun je altijd weer eens verder kijken.quote:Op zondag 12 april 2026 09:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat was ze niet, maar wel een vrouw, zwart, en veel te laat naar voren geschoven.
De vraag is wel of de VS na Trump klaar is voor de eerste vrouwelijke,zwarte president.
Nee, geen onzin.quote:
Welkom in de realiteit.quote:Op zondag 12 april 2026 09:52 schreef Kottnauer het volgende:
Als verkiezingen worden bepaald door huidskleur is er iets niet in orde.
Ik denk het niet. Daar moeten ze nog een paar jaartjes mee wachten voordat ze daar klaar voor zijn.quote:Op zondag 12 april 2026 09:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze heeft ook Iers bloed: blank slavenhoudersbloed.quote:Op zondag 12 april 2026 09:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, geen onzin.
Ze komt van Jamaica en heeft Zuid Aziatisch en Afro Caribisch bloed.
Wel grappig dat mensen racistische motieven proberen te ontwijken door iemands afkomst te ontkennen.
Ik denk niet dat Harris zich had laten meetrekken in de oorlog in Iran, haar bondgenoten had weggeduwd, Groenland willen binnenvallen en Putin zijn zijn oorlogskas zou vullen met oliegeldquote:Op zaterdag 11 april 2026 22:06 schreef Kottnauer het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 12 april 2026 09:59 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ze heeft ook Iers bloed: blank slavenhoudersbloed.
Het is ook best maf dat na ruim een jaar clusterfuck na clusterfuck veroorzaakt door Trump, er nog steeds mensen zijn die denken dat een andere president het nog slechter had gedaan.quote:Op zondag 12 april 2026 10:03 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Harris zich had laten meetrekken in de oorlog in Iran, haar bondgenoten had weggeduwd, Groenland willen binnenvallen en Putin zijn zijn oorlogskas zou vullen met oliegeld
Ik ken mensen die nog steeds fan zijn van Trumpquote:Op zondag 12 april 2026 10:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is ook best maf dat na ruim een jaar clusterfuck na clusterfuck veroorzaakt door Trump, er nog steeds mensen zijn die denken dat een andere president het nog slechter had gedaan.
Als je per se mensen wilt reduceren tot een kleur moet je wel consequent zijn:quote:Op zondag 12 april 2026 10:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt.
En Obama heeft een blanke moeder.
Toch wordt Obama zwart genoemd vanwege zijn Afrikaanse bloed. En niet blank.
Maar bij Harris is dat opeens anders, omdat Trump dat zegt.
Helaas werkt dat niet zo bij mensen die anderen reduceren tot kleur.quote:Op zondag 12 april 2026 10:10 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Als je per se mensen wilt reduceren tot een kleur moet je wel consequent zijn:
Obama is half-zwart en half-wit. Grijs dus.
Harris had het zeker beter gedaan.quote:Op zondag 12 april 2026 10:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is ook best maf dat na ruim een jaar clusterfuck na clusterfuck veroorzaakt door Trump, er nog steeds mensen zijn die denken dat een andere president het nog slechter had gedaan.
Het grote probleem met AOC (behalve haar 'jeugd') is dat je gelijk de rest van de The Squad dan meekrijgt met Omar en Tlaib en die hebben weinig op met Amerika.quote:Op zondag 12 april 2026 06:54 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Echt, misschien gelijk AOC noemen, allemaal kansloos normaal gesproken.
Geen idee of ze daar niet goed in is, ze heeft nipt verloren in een verkiezing, waarbij ze op achterstand stond in de campagne omdat Biden per se door wilde, terwijl hij daar lichamelijk niet meer toe in staat was.quote:Op zondag 12 april 2026 10:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Harris had het zeker beter gedaan.
Maar ze is gewoon niet goed in verkiezingen winnen, dus daar moet ze zich niet nog eens aan wagen.
Het mag geen zwart heten omdat Trump dat zegt.quote:Op zondag 12 april 2026 10:14 schreef Kottnauer het volgende:
Harris is in een geprivilegieerde omgeving opgegroeid. Toevallig heeft ze een lichtbruine huidskleur. Waarom dat “zwart” moet heten is mij niet duidelijk.
Dus dacht ze van laat ik me eens slecht profileren, want dat is eenvoudiger en gaat sneller.quote:Op zondag 12 april 2026 10:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze is toen naar voren gedrukt en had amper de tijd om zich goed te profileren.
De kans is vrij groot dat Bernie het jaar 2028 niet eens gaat halen.quote:Op zondag 12 april 2026 10:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ik hoop stiekem dat Bernie Sanders een nieuw hart vindt en weer meedoet, AOC als vice president. Alleen dat zal de top nooit accepteren.
Die fossiele politici zitten wel goed hoor. Krijgen de beste zorg op kosten van de belastingbetalerquote:Op zondag 12 april 2026 10:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De kans is vrij groot dat Bernie het jaar 2028 niet eens gaat halen.
AOC meer zendtijd geven zou wel hilarisch zijn in deze tijden. Kunnen we in ieder geval hard blijven lachen met zijn allen in tijden van extreme droevenis.quote:Op zondag 12 april 2026 10:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ik hoop stiekem dat Bernie Sanders een nieuw hart vindt en weer meedoet, AOC als vice president. Alleen dat zal de top nooit accepteren.
Stel je een voor een VS met een nationale zorgfonds ipv 1,5 triljoen dollar voor bommen en Palentir
Ze moet geen zendtijd krijgen volgens jou?quote:Op zondag 12 april 2026 10:39 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
AOC meer zendtijd geven zou wel hilarisch zijn in deze tijden. Kunnen we in ieder geval hard blijven lachen met zijn allen in tijden van extreme droevenis.
Jawel hoor, ik lach me altijd een ongeluk als ze weer eens iets hyper progressief uitbraakt wat kant noch wal raakt. Entertainment ende vermaeck van de bovenste plank in deze duistere tijden.quote:Op zondag 12 april 2026 10:43 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ze moet geen zendtijd krijgen volgens jou?
Kijk daar liever naar dan die slapende kwijlbek Donald.quote:Op zondag 12 april 2026 10:45 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik lach me altijd een ongeluk als ze weer eens iets hyper progressief uitbraakt wat kant noch wal raakt. Entertainment ende vermaeck van de bovenste plank in deze duistere tijden.
We hebben namelijk al veel te weinig clowneske politici in de Uuu es of Ee
Als de inhoud je niet boeit heb je helemaal gelijk, kan je beter naar het hoofd van AOC kijken dan dat van Trump.quote:Op zondag 12 april 2026 10:51 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Kijk daar liever naar dan die slapende kwijlbek Donald.
Trump heeft inhoud? Zelfs Trump weet niet wat Trump vijf minuten geleden heeft getweet.quote:Op zondag 12 april 2026 10:52 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Als de inhoud je niet boeit heb je helemaal gelijk, kan je beter naar het hoofd van AOC kijken dan dat van Trump.
Waarom hebben ze weinig op met Amerika?quote:Op zondag 12 april 2026 10:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het grote probleem met AOC (behalve haar 'jeugd') is dat je gelijk de rest van de The Squad dan meekrijgt met Omar en Tlaib en die hebben weinig op met Amerika.
Ik zeg dat als de inhoud je niet boeit je beter naar het hoofd van AOC kan kijken dan naar het hoofd van Trump. Dat zegt niks over de inhoud van zowel AOC danwel de inhoud van Trump, das gewoon beiden niet veel.quote:Op zondag 12 april 2026 11:04 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Trump heeft inhoud? Zelfs Trump weet niet wat Trump vijf minuten geleden heeft getweet.
Ik verwacht dat AOC een betere zorgplan heeft dan Trump die al jaren dat roept maar nog nooit wat heeft gepresteerd dan op Obama care te bezuinigen.quote:Op zondag 12 april 2026 11:07 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik zeg dat als de inhoud je niet boeit je beter naar het hoofd van AOC kan kijken dan naar het hoofd van Trump. Dat zegt niks over de inhoud van zowel AOC danwel de inhoud van Trump, das gewoon beiden niet veel.
Verwachtingen zijn niks anders dan uitgestelde teleurstellingen mijn bestequote:Op zondag 12 april 2026 11:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat AOC een betere zorgplan heeft dan Trump die al jaren dat roept maar nog nooit wat heeft gepresteerd dan op Obama care te bezuinigen.
De kans dat hij het gaat worden is uitermate klein.quote:Op zondag 12 april 2026 09:11 schreef Lichtloper het volgende:
Iedereen weet toch allang dat het Gavin Newsom gaat worden? Ze zal er wel een baantje uit proberen te slepen zo.
Nou Obama care is er, of althans was er. Eerst in afgeslankte vorm en nu bijna niet meer.quote:Op zondag 12 april 2026 11:10 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Verwachtingen zijn niks anders dan uitgestelde teleurstellingen mijn beste
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |