Mijn bash bestaat vooral uit het feit dat de Democraten het voor elkaar hebben gekregen dat ze van die clown Trump verloren hebben. Dat is best knap en dat is geen compliment.quote:Op zondag 12 april 2026 06:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ja hoor, lekker bashen op democraten terwijl we allemaal zien wat een gespuis er bij de republikeinen rondloopt.
Echt, misschien gelijk AOC noemen, allemaal kansloos normaal gesproken. Er zullen zat normale democraten zijn maar het lijkt dat deze geen kans krijgen, men zoekt het extreme aan beide kanten.quote:Op zondag 12 april 2026 06:39 schreef Chandler het volgende:
Ze hebben het online ook wel over Tim Walz of Gavin Newsom, die laatste doet het wat mij betreft vrij goed al vind ik het ook wel weer een slick mannetje.. maar Kamala is gewoon klaar.
Bash is volkomen terecht. Lever kandidaten die Trump kunnen verslaan, niet die de juiste vinkjes hebben voor je DEI borrel.quote:Op zondag 12 april 2026 06:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ja hoor, lekker bashen op democraten terwijl we allemaal zien wat een gespuis er bij de republikeinen rondloopt.
Juist wel toch, een sure win voor de republikeinen!quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat lijkt me dus echt geen goed idee
Matige mensen overschatten zichzelf vaak. En het is haar ongetwijfeld vaak verteld hoe geweldig ze is.quote:Op zondag 12 april 2026 07:32 schreef Hexagon het volgende:
Kan die vrouw niet lekker gewoon een hobby gaan zoeken. Ze kwam tekort. Gewoon wat anders gaan doen
Dat was the popular vote, helaas onbelangrijk, het verschil in kiesmannen was een stuk groter door dat achterlijke stelsel waar ze nooit vanaf zullen komen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hopelijk Pete Buttigieg.
Kamala had uiteindelijk nog best veel stemmen (48.3% vs 49.8% voor Trump), dat wordt wel eens vergeten.
Maar het was niet genoeg.
Onzin.quote:Op zondag 12 april 2026 08:14 schreef Ed1234 het volgende:
Het sneue is dat ze sowieso al ver achter staat omdat ze een vrouw is.
Zich bezig houden met het illegalenprobleem misschien.......quote:Op zondag 12 april 2026 07:32 schreef Hexagon het volgende:
Kan die vrouw niet lekker gewoon een hobby gaan zoeken. Ze kwam tekort. Gewoon wat anders gaan doen
Ze staat achter omdat ze niet goed genoeg is.quote:Op zondag 12 april 2026 08:14 schreef Ed1234 het volgende:
Het sneue is dat ze sowieso al ver achter staat omdat ze een vrouw is.
Ze was toch border szar of zoiets alleen nooit bij de grens geweest, een van haar beroemde, domme uitspraken.quote:Op zondag 12 april 2026 08:44 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zich bezig houden met het illegalenprobleem misschien.......
Oh, wacht...
Zo werkt dat natuurlijk niet in de VS. Kandidaten dienen daar zichzelf aan.quote:Op zondag 12 april 2026 09:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Verbazingwekkend dat ze nog steeds geen betere kandidaat kunnen vinden?
Aangediend dan.quote:Op zondag 12 april 2026 09:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurlijk niet in de VS. Kandidaten dienen daar zichzelf aan.
Ja,klopt.quote:Op zondag 12 april 2026 09:01 schreef Hexagon het volgende:
Harris verloor niet omdat ze vrouw en zwart is. Het is gewoon een ongeinspireerde carrierepolitica. Vast een prima minister van het een of ander. Maar niet op deze plek.
Ze was niet slechter, maar wel een (donkere) vrouw.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:06 schreef Kottnauer het volgende:
Trump was slecht. De enige reden dat hij desondanks de verkiezingen won was dat Harris nog slechter was.
Die Newson is wel een gladde aal, maar zal het wel goed doen bij de Amerikanen waarschijnlijk.quote:Op zondag 12 april 2026 06:39 schreef Chandler het volgende:
Ze hebben het online ook wel over Tim Walz of Gavin Newsom, die laatste doet het wat mij betreft vrij goed al vind ik het ook wel weer een slick mannetje.. maar Kamala is gewoon klaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |