Ja, je wordt door de VS dus gedwongen mee te doen, of de gevolgen ervan te ervaren. We hebben de VS tientallen jaren als bondgenoot gehad, ik denk dat het duidelijk is dat de huidige regering van de VS geen bondgenoot van de EU is. In elk geval niet in de huidige vorm.quote:Op zondag 12 april 2026 09:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das america First beleid, daar is daar bewust voor gekozen.
Dat is economisch niet gunstig voor de EU. Die moet daar zelf wat harder aan trekken.
Die kans krijg je door mee te helpen, en je eigen handel recht te trekken.
Niet economisch nee.quote:Op zondag 12 april 2026 09:11 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja, je wordt door de VS dus gedwongen mee te doen, of de gevolgen ervan te ervaren. We hebben de VS tientallen jaren als bondgenoot gehad, ik denk dat het duidelijk is dat de huidige regering van de VS geen bondgenoot van de EU is. In elk geval niet in de huidige vorm.
Je ziet dat zo in Trump's dagelijks leven. Hij kiest altijd voor het moreel juiste pad. Hij is praktisch een heilige.quote:Op zondag 12 april 2026 09:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De schurken de het voor het zeggen hebben in de VS en Israël handelen met de intentie de wereld een stukje beter te maken![]()
![]()
.
Heus waar hoor!!!
quote:Op zondag 12 april 2026 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De wereld niet zal uiteindelijk niet langer aan zijn ballen laat likken en ze zullen de straat open gaan dwingen, de Zr.Ms. Vlissingen voorop, eens kijken wat er gebeurt.
Ik zeg toch ook niet dat ik de oplossing heb, maar diplomatie van de afgelopen 40 jaar heeft ook niet geholpen om Iran ervan af te brengen.quote:Op zondag 12 april 2026 09:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daarmee gaat de straat niet open hè.
Eeuhm, jawel? Obama had het e.e.a prima geregeld. Alleen vond Trump dat hij de gemaakte afspraken op moest blazen, want hij zou het allemaal beter weten. We zien nu toe goed hij het allemaal wel niet weet.quote:Op zondag 12 april 2026 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik de oplossing heb, maar diplomatie van de afgelopen 40 jaar heeft ook niet geholpen om Iran ervan af te brengen.
Ik verwacht dat de VS deze week wel weer gaat knallen en dan is het ook aan andere landen die belang hebben bij het openhouden van de straat om genoeg druk erop te zetten.
Jaaaarenoud filmpje van Wu Qian.quote:
Uit pure kleinzerigheid spelen met de wereldvrede. Iemand anders dan Trump had die deal gemaakt, dús was het een slechte deal.quote:Op zondag 12 april 2026 09:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eeuhm, jawel? Obama had het e.e.a prima geregeld. Alleen vond Trump dat hij de gemaakte afspraken op moest blazen, want hij zou het allemaal beter weten. We zien nu toe goed hij het allemaal wel niet weet.
En halve politiestaat gerund religieuze extremisten? O nee, dat was de VS.quote:Op zondag 12 april 2026 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
China, enig idee wat voor een land dat is toevallig?
mwaw, de tentakels van Iran in terroristische groeperingen, de drang naar vernietiging van israel/het westen en de drang om hiervoor kernwapens te willen is er niet minder om gewordenquote:Op zondag 12 april 2026 09:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eeuhm, jawel? Obama had het e.e.a prima geregeld. Alleen vond Trump dat hij de gemaakte afspraken op moest blazen, want hij zou het allemaal beter weten. We zien nu toe goed hij het allemaal wel niet weet.
Een land dat niet wordt aangevallen door de VS, want ze hebben kernwapens.quote:Op zondag 12 april 2026 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Obama Fordo bedoel je?quote:Op zondag 12 april 2026 09:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een land wiens geduld m.b.t deze kwestie langzaam aan steeds verder aan het opraken is. Het land met de potentie menig Zionistische moeders tranen met tuiten doen huilen.quote:Op zondag 12 april 2026 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee want ze zijn gewoon blijven bouwen/ontwikkelen en vanaf 2021? zijn er geen inspecties meer toegestaan.quote:Op zondag 12 april 2026 09:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
I saw the sign...quote:Op zondag 12 april 2026 08:40 schreef Perrin het volgende:
Pakistan dacht echt dat vrede een kans had?
[ x ]
ja, dan wordt alles beter.quote:Op zondag 12 april 2026 09:20 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Een land wiens geduld m.b.t deze kwestie langzaam aan steeds verder aan het opraken is. Het land met de potentie menig Zionistische moeders tranen met tuiten doen huilen.
Heeft iemand je al eens verteld dat die paar (vermoedelijke) mijnen die er ronddrijven niet het probleem zijn?quote:Op zondag 12 april 2026 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De wereld niet zal uiteindelijk niet langer aan zijn ballen laat likken en ze zullen de straat open gaan dwingen, de Zr.Ms. Vlissingen voorop, eens kijken wat er gebeurt.
Dit soort wilde fantasieën had zelfs Himmler niet, alhoewel die ook de grootmoefties al aan zijn genocidale zijde had staan natuurlijk.quote:Op zondag 12 april 2026 09:20 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Een land wiens geduld m.b.t deze kwestie langzaam aan steeds verder aan het opraken is. Het land met de potentie menig Zionistische moeders tranen met tuiten doen huilen.
Goed plaatje wel op die sitequote:Op zondag 12 april 2026 09:08 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Dus om fundamentalisten in het oosten te bestrijden, moeten we ons 100% solidair verklaren met fundamentalisten uit het westen, die graag Gods wil en de kruistochten aanroepen tijdens persconferenties over militaire missies?
https://www.theguardian.c(...)ity-iran-war-crusade
Je zal hem ook nooit slecht horen spreken over anderen. Een voorbeeld voor velen!quote:Op zondag 12 april 2026 09:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je ziet dat zo in Trump's dagelijks leven. Hij kiest altijd voor het moreel juiste pad. Hij is praktisch een heilige.
Als je íemand kunt vertrouwen om altijd het juiste, eerlijke pad te kiezen is hij het wel.
dat + het loze dreigement van trump eerder deze weekquote:Op zondag 12 april 2026 09:24 schreef Haags het volgende:
Ik weet niet of het aan die korte "wapenstilstand" lag, maar ik heb gister wel mijn energiecontract voor een veel gunstigere prijs af kunnen sluiten. Dus daarvoor alvast dank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |