abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220554810
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:40 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Dat is zonde, kunnen ze straks allemaal weer terug.
Dit is dan ook slechts een gevechtspauze en een exercitie in propaganda wie elkaar achteraf de schuld mag geven ten aanzien van de wereldopinie, daarna gaat het weer los.

Israël wil en kan geen Iraans (Hamas, Houthi, Hezbollah) kernwapen accepteren, al blijft de straat van Hormuz de komende 20 miljoen jaar dicht.
pi_220554869
Het zou ook wel de ultieme gok zijn om geladen AK-47's neer te leggen in een kinderboerderij en dan maar hopen dat het goed komt.
pi_220554891
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Zoals in Irak, Afghanistan Syrie en Libie?
Of meer recent Venezuela?

Dat regime verandering positief werkt is al de eerste foutive aanname. Ook uberhaupt niet een optie die tot de mogelijkheden behoorde.

Door wat bommen te gooien krijgt een bevolking nooit zomaar meer zeggenschap. Ik geloof ook niet dat een regime verandering oorlog beginnen makkelijk verdedigbaar is. Zeker niet door landen als Israel en Amerika die zelf tot de meest schandalige regimes op aarde behoren. Of ben je consequent en zou je regime change oorlog tegen Amerika en Israel ook wel goedkeuren?
Regimeverandering kan werken met soft power, dus USAID en dat soort zaken. Dat kun je niet zo even snel afdwingen.

Het land wat op dit moment het meest (vreedzame) regime change nodig heeft is de VS. Trump is overduidelijk niet capabel als leider.
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 13:11:12 #204
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220554950
En we zijn weer een weekje verder. Geen idee of de opstanden al zo'n uitgebroken of dat het regime al gechanged is, maar wat ik wel weet is dat de oorlog over anderhalve week zeker voorbij is. *O*
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 11 april 2026 @ 13:12:14 #205
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220554962
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:11 schreef xpompompomx het volgende:
En we zijn weer een weekje verder. Geen idee of de opstanden al zo'n uitgebroken of dat het regime al gechanged is, maar wat ik wel weet is dat de oorlog over anderhalve week zeker voorbij is. *O*
/s
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 13:13:18 #206
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220554969
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:12 schreef Eightyone het volgende:

[..]
/s
Trump zei het vorige week zelf.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220555013
Deze aflevering van Shawn Ryan maar eens bekijken. :9

https://youtube.com/shorts/u44u2fDqK-c?is=fyVSynkrDzUJw2Lq
  zaterdag 11 april 2026 @ 13:24:48 #208
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220555015
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:00 schreef Since2003 het volgende:
#winning

[ x ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 april 2026 @ 13:25:37 #209
284411 crew  heywoodu
pi_220555025
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Trump zei het vorige week zelf.
Dan weet jij dus ook heel goed dat het regime al changed is! En slimmer, onder leiding van een hardliner wiens halve familie voor zijn ogen dood werd gebombardeerd en die daardoor minder geradicaliseerd is.
pi_220555028
quote:
VK schort overdracht Chagos-eilanden aan Mauritius op na Amerikaanse druk

Het Verenigd Koninkrijk schort de overeenkomst op waarbij het de Chagos-eilanden overdraagt aan Mauritius. De Britse regering geeft toe aan druk van de Amerikaanse president Trump, die fel tegen de overeenkomst is.

De Chagos-eilanden zijn een afgelegen eilandengroep in de Indische Oceaan, en zijn sinds begin van de 19e eeuw een Britse kolonie. Op het grootste eiland van de archipel, Diego Garcia, ligt een Brits-Amerikaanse legerbasis.

Voor die luchtmachtbasis moest destijds de complete bevolking van de eilanden wijken. Zo'n 1500 bewoners werden gedwongen overgebracht naar Mauritius, de Seychellen of Groot-Brittannië.

Vanwege de strategische ligging van het eiland wil Trump het niet kwijt. In de overeenkomst wordt het eiland teruggegeven aan Mauritius, maar wordt de basis op Diego Garcia nog voor 99 jaar geleased door de Britten. Daarmee moeten de belangen van de Amerikanen en de Britten in de regio worden veiliggesteld.

https://nos.nl/artikel/26(...)-na-amerikaanse-druk
Starmer cuck blijft maar draaien op commando van Trump.
pi_220555069
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:08 schreef mcmlxiv het volgende:
20% betekent hier niet veel meer dan dat dingetjes hier procentje of 7-10 duurder worden. Ongeveer alles zal nog steeds leverbaar zijn.

Arme landen, arme mensen in rijke landen, die worden nog wat verder de shit in geduwd. Sommigen waarschijnlijk zo ver dat ze over het randje vallen.

Was deze oorlog nou op enigerlei wijze professioneel uitgevoerd dan was dat misschien nog te verdedigen geweest, maar Trump. Was deze oorlog enigszins professioneel uitgevoerd dan was dit probleem voorzien en waren tijdig de juiste maatregelen genomen.

De rechtmatigheid van de oorlog is niet het grootste probleem, we zien wel vaker conflicten die op of over het randje van internationaal recht gaan. De uitvoering is een enorm probleem. Niemand weet wat die incompetente debiel in Washington over tien minuten nou weer verzint. En aangezien niemand het lef lijkt te hebben om hem af te zetten of uit het raam te flikkeren zitten we dus in de situatie dat de machtigste man op deze planeet een absoluut incompetente dementerende narcistische debiel is.
Voor de tweede keer verkozen btw
pi_220555289
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:50 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Israël wil en kan geen Iraans (Hamas, Houthi, Hezbollah) kernwapen accepteren, al blijft de straat van Hormuz de komende 20 miljoen jaar dicht.
Over 20 miljoen jaar hebben we andere problemen, dan is o.a. het Suez kanaal dicht door tektonische platen die daar tegen elkaar aan schuiven ;( Benieuwd wat de olie dan gaat kosten...
pi_220555303
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:00 schreef Since2003 het volgende:
#winning

[ x ]
A.u.b. geen valse propoganda delen
BVD
Vakman pur sang
  zaterdag 11 april 2026 @ 14:11:51 #214
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220555318
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Over 20 miljoen jaar hebben we andere problemen, dan is o.a. het Suez kanaal dicht door tektonische platen die daar tegen elkaar aan schuiven ;( Benieuwd wat de olie dan gaat kosten...
Dan zijn we een Type 7 civilization waar iedereen zijn eigen wormhole device geimplanteerd heeft en instant overal naar welke lokatie dan ook binnen het multiversum kunnen gaan *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220555324
Aya-TOLL-Ah :D

pi_220555364
Vance wordt door Trump onder de bus gegooid om Trump z'n faal te verbloemen en Israel is er alles aangelegen om de boel te saboteren. Dus dat wordt helemaal niets...
Onder Obama had de VS een deal met Iran, waren er inspecties op de nucleaire faciliteiten die goed liepen en waren er geen problemen rondom het transport door de straat van Hormuz.
Trump vindt Obama stom (en mss te zw...) en heeft alleen daarom al de overeenkomst verscheurd. Daarna waren er geen inspecties meer. Trump valt vervolgend illegaal en keihard tegen zijn verkiezingsbeloftes in Iran aan en de hele wereld zit nu met de gebakken peren. En Trump moet nu om uit dit moeras te geraken concessies doen, die ten tijde van Obama in het geheel niet nodig waren.
Rondom de straat van Hormuz staan allemaal bergen waar kleine groepen IRG met een paar drones of mijnen de straat kunnen blokkeren. Dat is niet te beveiligen.
En de dreiging alleen al werkt verlammend op de scheepvaart. Rusland en China lachen zich werkelijk rot...
pi_220555395
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:18 schreef AFA2022 het volgende:

Trump vindt Obama stom (en mss te zw...) en heeft alleen daarom al de overeenkomst verscheurd.
Mogen we zwart ook al niet meer zeggen of wat is dat "zw..." voor woke bullshit?

Ik bedoel het is niet alsof je nikker wilde zeggen toch? Dat zou ik nog begrijpen. Maar gewoon neger of zwart mag toch geen enkel probleem zijn wel?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220555408
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:24 schreef vosss het volgende:

[..]
Mogen we zwart ook al niet meer zeggen of wat is dat "zw..." voor woke bullshit?

Ik bedoel het is niet alsof je nikker wilde zeggen toch? Dat zou ik nog begrijpen. Maar gewoon neger of zwart mag toch geen enkel probleem zijn wel?
Een persoon van kleur. :')

Ik ben gewoon zwart hoor. Geen moeite mee.
pi_220555419
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
A.u.b. geen valse propoganda delen
BVD
Iets wat al is benoemd hoef je ook niet naar voren te bumpen met niets anders dan neppe verontwaardiging natuurlijk. Lijkt dan net of daar wat achter zit.

Gedaan trouwens. :9
pi_220555453
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Onder strikte politiebegeleiding natuurlijk want er zal ook bloot haar te zien zijn op straat.
Bloot haar inderdaad.

En misschien zelfs wel bloot hem.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220555483
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:49 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat ik het baken dat het FOK! forum kent waar de grootste wappies zitten (lees alleen al mijn topic over Holocaust ontkenning erop na, hoe de Holocaust daar ontkent wordt kan alleen hier) niet simpel mee krijg lijkt mij duidelijk.
Een moslim over holocaust ontkenning, dit forum begint wel een beetje een parodie te worden.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 11 april 2026 @ 14:45:29 #222
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220555521
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:18 schreef AFA2022 het volgende:
Vance wordt door Trump onder de bus gegooid om Trump z'n faal te verbloemen en Israel is er alles aangelegen om de boel te saboteren. Dus dat wordt helemaal niets...
Onder Obama had de VS een deal met Iran, waren er inspecties op de nucleaire faciliteiten die goed liepen en waren er geen problemen rondom het transport door de straat van Hormuz.
Trump vindt Obama stom (en mss te zw...) en heeft alleen daarom al de overeenkomst verscheurd. Daarna waren er geen inspecties meer. Trump valt vervolgend illegaal en keihard tegen zijn verkiezingsbeloftes in Iran aan en de hele wereld zit nu met de gebakken peren. En Trump moet nu om uit dit moeras te geraken concessies doen, die ten tijde van Obama in het geheel niet nodig waren.
Rondom de straat van Hormuz staan allemaal bergen waar kleine groepen IRG met een paar drones of mijnen de straat kunnen blokkeren. Dat is niet te beveiligen.
En de dreiging alleen al werkt verlammend op de scheepvaart. Rusland en China lachen zich werkelijk rot...
Ik word altijd een beetje moe van dat illegaal, meisjes zonder hoofdoek vermoorden is legaal of illegaal?
pi_220555549
quote:

[..]
Maar gewoon neger of zwart mag toch geen enkel probleem zijn wel?
Het licht zeker een tipje van de sluier van die users. Grappig hoe 1 woordje zoveel kan zeggen eigenlijk.

Aan de andere kant blijkt antisemitisme niet aan te slaan als geuzenwoordje.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 11 april 2026 @ 14:53:24 #224
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220555569
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:24 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Een persoon van kleur. :')

Ik ben gewoon zwart hoor. Geen moeite mee.
En jouw collega uit The Witcher 3 gewoon rood, bloedrood _O_
@vosss
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220555663
quote:

[..]

Je hebt volkomen gelijk, my bad!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')