Jordi kan beter een Spaanse tapasbar openen.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:38 schreef Poepz0r het volgende:
Ajax is zeer nadrukkelijk geïnteresseerd in Dani Ceballos, zo meldt de doorgaans betrouwbare journalist Matteo Moretto van Marca donderdagmiddag in een radio-uitzending.
Let Jordi cook
Avondje NAC, die in degradatienood verkeren. En dan PSV-uit die vrijuit kunnen spelen. En dan angstgegner Utrecht. En dan Heerenveen die in play-offs strijd zitten.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:44 schreef manny het volgende:
Tapasbar of niet: Ze kunnen mooi wat trainen deze week voor, hopelijk, een kleine eindsprint met goede resultaten.
En dan was dit toch wel een Steijneriaans klote seizoen zeg.
En daarna geen play-offs spelen omdat geen enkele club onze wedstrijden wil hosten.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Avondje NAC, die in degradatienood verkeren. En dan PSV-uit die vrijuit kunnen spelen. En dan angstgegner Utrecht. En dan Heerenveen die in play-offs strijd zitten.
Dit is een goed rijtje
Alles winnen en dan alsnog tweede worden. Natuurlijk. Wat is dit voor Rotterdams geneuzel. Godver.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Avondje NAC, die in degradatienood verkeren. En dan PSV-uit die vrijuit kunnen spelen. En dan angstgegner Utrecht. En dan Heerenveen die in play-offs strijd zitten.
Dit is een goed rijtje
wat is voor ons het beste vandaag? Ik lees ergens az maar ergens anders ook weer nec..quote:Op zondag 19 april 2026 10:13 schreef Simmertje het volgende:
Wij zijn Ajax, wij spelen geen play offs. Rot op met die kleine clubs.
Win eerst maar eens zelf van NAC dat gaat alweer lastig zat worden.quote:Op zondag 19 april 2026 11:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat is voor ons het beste vandaag? Ik lees ergens az maar ergens anders ook weer nec..
Mochten we 5e worden en geen pay offs willen spelen.
nec als die 2 of 3 worden kennelijkquote:Op zondag 19 april 2026 18:45 schreef Black-Death het volgende:
Wat is gunstiger voor ons qua bekerwinst?
Aan de andere kant ook wel prettig om AZ te ontlopen in de play offsquote:
Zeker waar. Alles is hoe dan ook lastig genoeg.quote:Op zondag 19 april 2026 19:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook wel prettig om AZ te ontlopen in de play offs
Nog oppassen dat je niet in de plee offs totaal naast europees voetbal grijpt.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:44 schreef manny het volgende:
Tapasbar of niet: Ze kunnen mooi wat trainen deze week voor, hopelijk, een kleine eindsprint met goede resultaten.
En dan was dit toch wel een Steijneriaans klote seizoen zeg.
Psv uit was toch 2-2?quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is een goed rijtje
PSV dat geen belang heeft bij het resultaat van de wedstrijd, zou het iets uitmaken tegen dit povere ajax?quote:Op zondag 19 april 2026 23:22 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Psv uit was toch 2-2?
Ploegen die “vrijuit” kunnen spelen na het behalen van het doel doen vaak geen reet meer trouwens, zie Ado tegen Dordt, Cambuur sinds de promotie of elke ploeg die de eredivisie wint voor de 34e speelronde.
Utrecht-thuis of uit scheelt als dag en nacht (al is Helmond thuis momenteel ook lastig).
Heerenveen zit in dezelfde strijd als Ajax, eigenlijk is dit op papier de moeilijkste (al zijn ze all 4 moeilijk)
klinkt als een mislintat aankoop..quote:Op maandag 20 april 2026 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ajax kennelijk in de race voor Bailey Rice, van Rangers.
mja. Ben niet echt onder de indruk. Maargoed, veelbelovend en geen transfersom. Beetje de hoek waar je meer zoekt dan eerderquote:
Had tot vanmiddag nog nooit van de beste man gehoord.quote:
Je kunt tegenwoordig bij Ajax wel veilig een salarisverhoging van 50% aanbieden bij plaatsing voor CL voetbal daarentegen.quote:
Ik kan me nog een kampioenswedstrijd tegen De Graafschap herinneren, die speelden ook nergens meer voorquote:Op maandag 20 april 2026 00:12 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
PSV dat geen belang heeft bij het resultaat van de wedstrijd, zou het iets uitmaken tegen dit povere ajax?
Behalve dan voor lijfsbehoud in de eredivisie en dat iedereen het altijd leuk vindt om van ons aller ajax te winnen.quote:Op maandag 20 april 2026 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me nog een kampioenswedstrijd tegen De Graafschap herinneren, die speelden ook nergens meer voor
Die willen gewoon een evenaring van de 10-0 tegen Feyenoord.quote:Op dinsdag 21 april 2026 07:09 schreef Bofjijff het volgende:
Psv gaat gewoon volgas tegen ons natuurlijk. En geef ze eens ongelijk.
Zo slecht zijn we nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 21 april 2026 09:28 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Die willen gewoon een evenaring van de 10-0 tegen Feyenoord.
quote:Op dinsdag 21 april 2026 09:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo slecht zijn we nou ook weer niet.
Ik heb werkelijk nog nooit gehoord van Karol G.quote:Op dinsdag 21 april 2026 18:54 schreef Zipportal het volgende:
Karol G geeft volgend jaar juli show in Johan Cruijff ArenA
https://www.nu.nl/muziek/(...)n-cruijff-arena.html
Volgend jaar weer in onzekerheid.
Zij ook niet van jou. Ze heeft miljarden plays op Spotify.quote:Op dinsdag 21 april 2026 19:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit gehoord van Karol G.
Mark Wotte doet het goed bij Ado hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:28 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zij ook niet van jou. Ze heeft miljarden plays op Spotify.
Mongolen club ajax moet idd helemaal kapot. Eerst een erehaag vormen voor de kampioen , en daarna de benen spreiden voor Philips, zoals gewoonlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2026 07:09 schreef Bofjijff het volgende:
Psv gaat gewoon volgas tegen ons natuurlijk. En geef ze eens ongelijk.
nog steeds de mooiste, alleen niet de beste. Mooie tijden, lekker kijken op de basisschool toen.quote:Op woensdag 22 april 2026 06:50 schreef Karzai het volgende:
30 jaar geleden alweer, toen was AJAX nog wereld kampioen
Ik heb, behalve een goede penis, weinig talenten om door te stoten naar de top maar ik ben in ieder geval geen lul.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:28 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zij ook niet van jou. Ze heeft miljarden plays op Spotify.
Een penis, laat staan een goede heeft Karola G ook nietquote:Op woensdag 22 april 2026 08:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb, behalve een goede penis, weinig talenten om door te stoten naar de top maar ik ben in ieder geval geen lul.
Ik zat toen in groep 7, en we hadden echt een lul van een leraar. Terwijl de hele bovenbouw mocht kijken, wilde hij het niet. Niets met voetbal etc..quote:Op woensdag 22 april 2026 07:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nog steeds de mooiste, alleen niet de beste. Mooie tijden, lekker kijken op de basisschool toen.
heftigquote:Op woensdag 22 april 2026 08:50 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik zat toen in groep 7, en we hadden echt een lul van een leraar. Terwijl de hele bovenbouw mocht kijken, wilde hij het niet. Niets met voetbal etc..
O.a. dat plus o.a. losse handje hebben we geresulteerd in een officele klachtbrief vanuit de klas, met support van onze ouders.
Ik heb toch altijd argwaan bij mensen die niks met voetbal hebben.quote:Op woensdag 22 april 2026 08:50 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik zat toen in groep 7, en we hadden echt een lul van een leraar. Terwijl de hele bovenbouw mocht kijken, wilde hij het niet. Niets met voetbal etc..
O.a. dat plus o.a. losse handje hebben we geresulteerd in een officele klachtbrief vanuit de klas, met support van onze ouders.
Kan toch? Ik heb niks met voetbal, honkbal, basketbal en al die sporten. Je volgt toch ook geen waterpolo en zo? Is niks ernstigs aan. De een heeft er baat bij, de ander boeit het niet.quote:Op woensdag 22 april 2026 14:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd argwaan bij mensen die niks met voetbal hebben.
Functioneel is voetbal een sport maar cultureel is het in Europa veel meer dan dat. Appels en peren.quote:Op woensdag 22 april 2026 14:30 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Kan toch? Ik heb niks met voetbal, honkbal, basketbal en al die sporten. Je volgt toch ook geen waterpolo en zo? Is niks ernstigs aan. De een heeft er baat bij, de ander boeit het niet.
Dat is een beetje onzin, in bepaalde kringen ja. Er zijn zat mensen voor wie voetbal niet uitmaakt. Ik kan nou niet echt zeggen dat als je voetbal wegpakt Europa geen Europa meer is.quote:Op woensdag 22 april 2026 14:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Functioneel is voetbal een sport maar cultureel is het in Europa veel meer dan dat. Appels en peren.
Ik denk niet dat het overdreven is om te stellen dat voetbal onderdeel is van de Europese identiteit. Je verliest wel iets wezenlijks. Denk dat je onderschat hoeveel mensen er op zondagen/zaterdagen op het veld staan. Het sociale leven rondom die verenigingen.quote:Op woensdag 22 april 2026 14:36 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is een beetje onzin, in bepaalde kringen ja. Er zijn zat mensen voor wie voetbal niet uitmaakt. Ik kan nou niet echt zeggen dat als je voetbal wegpakt Europa geen Europa meer is.
Kun je ook zeggen van de katholieke kerk of het christendom. En daar doen mensen bijna niks meer mee, en dat heeft een vele langere historie dan het voetbal.quote:Op woensdag 22 april 2026 14:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het overdreven is om te stellen dat voetbal onderdeel is van de Europese identiteit. Je verliest wel iets wezenlijks. Denk dat je onderschat hoeveel mensen er op zondagen/zaterdagen op het veld staan. Het sociale leven rondom die verenigingen.
U wilde stellen dat de katholieke kerk dan wel het christendom in het algemeen. Geen blijvende invloed heeft op de Europese identiteit.quote:Op woensdag 22 april 2026 14:56 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Kun je ook zeggen van de katholieke kerk of het christendom. En daar doen mensen bijna niks meer mee, en dat heeft een vele langere historie dan het voetbal.
Dat wel, maar jij had het voetbal over hoeveel mensen aan het veld staan en voetbal als sociale onderneming. De kerk had dat heel lang en dat is echt wel gestopt. Dus dat mensen aan het veld staan en zo, heeft geen invloed op de culturele identiteit.quote:Op woensdag 22 april 2026 15:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
U wilde stellen dat de katholieke kerk dan wel het christendom in het algemeen. Geen blijvende invloed heeft op de Europese identiteit.
NAC kan er niet veel van maar zul je zien dat ze twee keer scoren uit een hoekschop ofzo.quote:Op donderdag 23 april 2026 05:48 schreef manny het volgende:
Dus.
NAC uit. Zaterdagavond.
Je kan bijna al invullen dat dat heel lastig wordt.
Enige Europese wedstrijd.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.sport.es/es/n(...)rca-gamper-129410725
Barça v Ajax in de zomer, jawel!
Ik hoef geen vakantiedagen over te houden voor Europees voetbal gok ik?quote:Op donderdag 23 april 2026 05:48 schreef manny het volgende:
Dus.
NAC uit. Zaterdagavond.
Je kan bijna al invullen dat dat heel lastig wordt.
Als jullie nu vijfde worden en De Kuip affikken, dan mogen jullie wellicht!quote:Op donderdag 23 april 2026 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaloers, lekker in het zonnetje op de dijk zitten.
Als Ajax die play-offs moet spelen gaan we er echt naast grijpen, van thuisvoordeel is in ieder geval geen sprakequote:
Ik denk ook niet dat het wat gaat worden, dit team is al vanaf augustus aan het kwakkelen en is hard toe aan een grote schoonmaak.quote:Op donderdag 23 april 2026 13:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Ajax die play-offs moet spelen gaan we er echt naast grijpen, van thuisvoordeel is in ieder geval geen sprake
Al een jaar of 4, 5 . En toch gaan we weer zo naar Deef , Owen , Josip , Anton en Kasper en wat pech Chuba kijkenquote:Op donderdag 23 april 2026 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het wat gaat worden, dit team is al vanaf augustus aan het kwakkelen en is hard toe aan een grote schoonmaak.
Denk dat een beetje technisch directeur niet instapt zonder toezeggingen over het transferbudget. Die gaat wel een mannetje of vijf/zes halen, gok ik.quote:Op donderdag 23 april 2026 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al een jaar of 4, 5 . En toch gaan we weer zo naar Deef , Owen , Josip , Anton en Kasper en wat pech Chuba kijken
Bambergert mag hem wel wat geven ja als goedmakertje voor zijn schoonzoon.quote:Op donderdag 23 april 2026 19:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat een beetje technisch directeur niet instapt zonder toezeggingen over het transferbudget. Die gaat wel een mannetje of vijf/zes halen, gok ik.
Wat een manquote:Op zaterdag 25 april 2026 10:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die heeft alweer een club de vernieling in geholpen las ik.
Daar ligt toch geen voetbalveld meer? Volgens mij zijn de hekken op de tribunes er ook niet meer. Dat is een flinke verbouwing voor die paar wedstrijden.quote:Op zaterdag 25 april 2026 15:03 schreef Karzai het volgende:
ik snap alleen niet dat ze in het olympisch stadion gaan spelen kan blijkbaar niet
nee hoor het is in orginele staat gerestaureerdquote:Op zaterdag 25 april 2026 16:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar ligt toch geen voetbalveld meer? Volgens mij zijn de hekken op de tribunes er ook niet meer. Dat is een flinke verbouwing voor die paar wedstrijden.
Daar worden in die periode ook andere activiteiten georganiseerd Next gen games geloof ik). En inderdaad, voldoet qua veiligheid en voorzieningen ook niet meer voor voetbal in deze tijd. Zeker niet voor risico wedstrijden.quote:Op zaterdag 25 april 2026 16:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar ligt toch geen voetbalveld meer? Volgens mij zijn de hekken op de tribunes er ook niet meer. Dat is een flinke verbouwing voor die paar wedstrijden.
Wat precies het probleem is als je er anno 2026 een wedstrijd met debiele supporters wil organiseren.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee hoor het is in orginele staat gerestaureerd
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2756561/8/25#p220652714]zaterdag 25 april 2026 17:33[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/494262]BehoorlijkKritisch[/url] het volgende:
Het is geen probleem, nooit een voetbalstadion geweest.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat precies het probleem is als je er anno 2026 een wedstrijd met debiele supporters wil organiseren.
Vuile antisemiet dat je er rond rent.quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En dan gaan janken als er iets tegen Joden wordt gezongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |