Rosa idd prima degelijke back. Dat meneer Anton zo ontzettend veel wedstrijden in Ajax 1 heeft gespeeld is zo ontzettend veelzeggend over hoe mis het is gegaan in het aan en verkoopbeleid de afgelopen jaren. Maar opnieuw, zoals meneer Farioli heeft bewezen: gebruik hem op de goede manier, dat scheelt al een heleboel.quote:Op maandag 27 april 2026 11:40 schreef LethalNinja het volgende:
Verdedigend viel Rosa mij positief op. Doet geen gekke dingen, heeft veel aanvallen eruit gehaald. Hij ruimt echt wel op achterin. Aanvallend stelt hij helaas niks voor. Anton is wat dat betreft het tegenovergestelde, die kan aanvallend nog wel eens een wereld goal maken of gewoon scoren / dreiging creëeren maar is verdedigend vaak te traag.
En daarom blijf ik er ook bij dat de belangrijkste transfer deze zomer wederom de trainer is.quote:Op maandag 27 april 2026 15:50 schreef manny het volgende:
[..]
Rosa idd prima degelijke back. Dat meneer Anton zo ontzettend veel wedstrijden in Ajax 1 heeft gespeeld is zo ontzettend veelzeggend over hoe mis het is gegaan in het aan en verkoopbeleid de afgelopen jaren. Maar opnieuw, zoals meneer Farioli heeft bewezen: gebruik hem op de goede manier, dat scheelt al een heleboel.
Ik ben voor PSV (gestopt met lezen hahaha!) en zat vorig jaar in het stadion toen jullie met 0-2 van ons wonnen. Die Rosa viel me toen al positief op, had Lang toen volledig in zijn zak. Maar goed, Farioli liet ook Sutalo een prima speler lijken. Dus ik dacht dat het 'm daar in zat eigenlijk.quote:Op maandag 27 april 2026 11:40 schreef LethalNinja het volgende:
Verdedigend viel Rosa mij positief op. Doet geen gekke dingen, heeft veel aanvallen eruit gehaald. Hij ruimt echt wel op achterin. Aanvallend stelt hij helaas niks voor. Anton is wat dat betreft het tegenovergestelde, die kan aanvallend nog wel eens een wereld goal maken of gewoon scoren / dreiging creëeren maar is verdedigend vaak te traag.
Dat is het geheim van de ruimtes en dat wordt vooral door NL trainers nogal eens onderschat.quote:Op dinsdag 28 april 2026 18:38 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV (gestopt met lezen hahaha!) en zat vorig jaar in het stadion toen jullie met 0-2 van ons wonnen. Die Rosa viel me toen al positief op, had Lang toen volledig in zijn zak. Maar goed, Farioli liet ook Sutalo een prima speler lijken. Dus ik dacht dat het 'm daar in zat eigenlijk.
Leuke reactie, en voor jullie gefeliciteerd met de landstitel. Maar Rosa is wat ik zie als een "klassieke verdediger" beetje "old skool" die jongens ruimen achterin op. Doen geen gekke dingen, snappen dat verdedigen hun hoofdtaak is. Is het jammer dat ze niet goed opkomen en aanvallend mooie dingen kunnen doen? Wellicht maar ik heb liever echte verdedigers achterin en niet die "quasi verdedigers" daar heeft AJax al genoeg van gehad.quote:Op dinsdag 28 april 2026 18:38 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV (gestopt met lezen hahaha!) en zat vorig jaar in het stadion toen jullie met 0-2 van ons wonnen. Die Rosa viel me toen al positief op, had Lang toen volledig in zijn zak. Maar goed, Farioli liet ook Sutalo een prima speler lijken. Dus ik dacht dat het 'm daar in zat eigenlijk.
?quote:
Ohja hij speelt bij Ipswich. Ik let niet opquote:Op dinsdag 28 april 2026 22:05 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
?
Als Ipswich wint van Southampton dan promoveert Ipswich en zijn ze verplicht Akpom over te nemen, toch?
wel meer mensen hoor denk ik. Ik ook, hoewel het beter is als ze beiden vertrekken. Scheelt weer 6 miljoen salarisquote:Op woensdag 29 april 2026 08:26 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zal hierin wel alleen staan, maar ik kijk liever naar Akpom dan naar de Weghorst act.
Oh nee absoluut. Probleem met Akpom is vooral het gigantische salarisquote:Op woensdag 29 april 2026 08:26 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zal hierin wel alleen staan, maar ik kijk liever naar Akpom dan naar de Weghorst act.
En dat ie niet kan voetballen.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh nee absoluut. Probleem met Akpom is vooral het gigantische salaris
Jordi is rond deze tijd volgend jaar allang en breed weer vertrokken.quote:Op woensdag 29 april 2026 11:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jordi heeft een flinke kookpot nodig deze zomer.
Zou echt een enorme blunder zijn inderdaad... zou me niets verbazen als Baas vertrekt, kan Janse dat gat mooi opvullen.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)heeft-goede-papieren
Zou echt een megablunder zijn als Janse verkocht wordt aan Brugge. Die jongen heeft duidelijk heel veel potentie. Vergelijkbaar met Van Dijk in zijn tijd bij Groningen qua type en niveau. Zit nog enorm veel rek in. En wat krijgen we er voor terug? Daley Blind die 4 jaar geleden het allemaal al niet meer kon belopen?
Zou typisch Ajax zijn.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zou echt een megablunder zijn als Janse verkocht wordt aan Brugge. Die jongen heeft duidelijk heel veel potentie. Vergelijkbaar met Van Dijk in zijn tijd bij Groningen qua type en niveau. Zit nog enorm veel rek in. En wat krijgen we er voor terug? Daley Blind die 4 jaar geleden het allemaal al niet meer kon belopen?
Daarom ben ik ook bang dat Cruijff het in z'n hoofd heeft om Blind daar neer te zetten en dat Janse daarom weg mag.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zou echt een enorme blunder zijn inderdaad... zou me niets verbazen als Baas vertrekt, kan Janse dat gat mooi opvullen.
Dit klinkt niet heel hoopvolquote:Op woensdag 29 april 2026 12:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |